Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
[QUOTE=Alfa Centauri;4739844]Maar zo’n klassiek scheermes....ik vrees dat ik daar te onhandig voor ben. Dat is echt iets waar je toch wat “tijd” moet voor nemen imho.... [/BlackVue DR590W-2CH]
Ik zou zeggen oefen eens met een klassiek schermers op een ballon, je weet onmiddellijk of je erdoor zit
Wat een onderwerp.... Ik doe dat op mijn eigen manier : ik scheer me niet zolang die baard me niet begint te ergeren. Zo'n keer of vier per jaar rij ik hem volledig af met een tondeuse. Als ik het goed begrijp spaart me dat veel geld en tijd
Nog steeds gebruik ik een klassiek scheermes (houder). Voordeel is makkelijk schoonmaken ten opzichte van die dure Fusion vijf bladige messen waar alles tussen blijft zitten en die na driemaal scheren de kliko in kunnen.
Elk half jaar komen ze net zoals bij wasmiddelen weer met: 'Nieuw!!! Fusion hier en Fusion daar, scheer uw gevoelige huid gladder dan ooit.' Dus hun vorige product scheerde niet gladder dan ooit. Maar tel uit hun winst, vijf mesjes voor €29,- in blisterverpakking. Ik koop bij de Hema 10 twee kantige klassieke mesjes voor nog geen twee euro. En geloof me, met deze mesjes scheer je in een keer glad en gladder dan glad bestaat niet.
Ik heb een zeer harde baard. Het is precies ijzerdraad. Heb ik van mijn vader.
Ik scheer mij met Gillette (het vorige systeem) Ben de naam even kwijt. Maar het resultaat is niet top. Het is niet echt super glad en als ik niet oplet dan blijven soms nog stoppels staan.
De mesjes verslijten ook zeer snel door mijn harde baardhaar.
Ik gebruik scheerschuim van Gillette. Die is best wel zuinig in gebruik.
Maar ik ga Bart zijn raad eens opvolgen en de mesjes van de Action proberen. Kwestie dat ik mij geen fortuin moet blijven uitgeven aan die mesjes.
Ik heb lange tijd mijn Gillette mesjes gekocht in Vietnam. Je geloofd het niet maar zelfs met verzendkosten erbij zijn die daar superveel goedkoper dan hier in de rekken.
Vorige maand een badje kunnen doen toen ik in Frankrijk was. Daar was een aanbieding op Gillette aan 50% korting. Dus heb ik een reeks ingeslagen.
Maar ik begin het een beetje beu te worden. Scheren gaat niet meer zo goed door mijn slappe huid (ben al wat ouder) Misschien dat ik overstap naar een eenvoudige trimmer en altijd een stoppel laat staan.
Ik scheer mij met een safety razor. Ding zelf kostte een €30 en de mesjes heb ik bij amazon.de gekocht €11 voor 100 stuks en daar doe ik nu al 3 jaar mee, de doos is halfweg [emoji16]
Ben nog niet in de Action geraakt, maar op de site van Colruyt zag ik dat ook zij betaalbare scheermesjes hebben van hun huismerk “Boni”.
Gisteren in de Colruyt geweest, maar er hing uitsluitend Gilette.....
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
Ben nog niet in de Action geraakt, maar op de site van Colruyt zag ik dat ook zij betaalbare scheermesjes hebben van hun huismerk “Boni”.
Gisteren in de Colruyt geweest, maar er hing uitsluitend Gilette.....
Al dat rondrijden kost uiteindelijk meer dan hetgeen ge gaat winnen op die scheermessen. [emoji16]
Al dat rondrijden kost uiteindelijk meer dan hetgeen ge gaat winnen op die scheermessen. [emoji16]
Ik rij niet rond voor een scheermesje eh; als ik in de Colruyt moet zijn, ga ik daar eens in de rekken kijken.
En als ik in de Carrefour Market moet zijn, ga ik daarnaast eens in de Action kijken.
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment