Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bol.com de winkel van ons allemaal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bol.com de winkel van ons allemaal

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Wat moet ik doen om een BMW te “krijgen”?
    Verklaar nader ... interesseert mij enorm! [emoji106]

En om op uw eerste vraag te antwoorden ... na al uwe onnozele uitleg kan dat bijna niet anders.
    Man, moet je zo oud geworden zijn om niet snappen dat externe factoren een impact kunnen hebben?

Trouwens lees eerst eens artikel 13 van hun algemene voorwaarden, dat is hetgeen zij echt aangeven als “bindende leveringsvoorwaarden”.

Als je de bezorgtijd bij een artikel bekijkt, dan staat er ook een info bij, ook deze is nuttig om lezen.

“Levertijd
    We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.”

Dus nu aan u waar “garanderen” of “beloven” ze dat jij “gegarandeerd” de dag nadien uw pakket zal ontvangen?
    Het enige dat ze aangeven is dat ze proberen om dit zo snel mogelijk te doen.
    Al uw aanhoudende zever hoor ik liever uit uw mond dan van iemand met zijn volle verstand.
    Einde discussie voor mij want tegen zo'n geleerde typ kan ik blijkbaar niet op, zoek maar een ander slachtoffer, SALUUT!

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Al uw aanhoudende zever hoor ik liever uit uw mond dan van iemand met zijn volle verstand.
      Einde discussie voor mij want tegen zo'n geleerde typ kan ik blijkbaar niet op, zoek maar een ander slachtoffer, SALUUT!
      Blijf verder zagen, zeuren, zeiken op alles, leef verder in uw ideale droomwereld met beloftes die enkel voor u van toepassing zijn.
      Leer eerst eens lezen wat er staat voordat ge klaagt dat ze er zich niet aan houden.
      Gij en alleen gij kaart zaken aan dat ze NERGENS beloven, alleen jij hebt in uwen bol dat Bol voor u alleen moet springen.
      Bestel een parachute zodat ge terug zacht kunt landen op deze wereld want zelfs met een link naar de echte voorwaarden van Bol maak jij er nog iets anders van dan wat er staat.
      Van zever gesproken!

En waanbeelden heb je blijkbaar ook want ook jij alleen denkt dat ik een BMW gekregen heb.
      En zelfs mocht dit zo zijn, dat gaat u geen knijt aan.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        Persoonlijk vind ik dit "morgen geleverd" syndroom, een echt ziekelijk concept ... ik ken mensen die hun ankoop annuleren en hetzelfde ergens anders bestellen omdat het de dag van levering niet afgeleverd werd. Dan denk ik ... sja ... dat wil je niet weten. Als het werkelijk zooo dringend is ga het dan zelf halen? djeezes !
        Dat heeft eerder iets met correctheid te maken imo.
        "morgen geleverd" wordt als verkoop argument gebruikt. Dat vind ik misleidend.
        In mijn vorige post #20 heb ik al het verschil aangegeven met fout winkel of vervoerder.
        En in mijn geval ligt het aan de winkel en dan annuleer ik.
        Ik heb ook een ander keuze gemaakt en bij een andere winkel.
        Achteraf gezien was dat de juiste keuze, want score klantenservice = 0

OT en algemeen: Vandaag bel ik terug naar de winkel en blijkbaar was mijn credit nota (25 juni) nog niet door iemand gevalideerd...dat is een muisklik dus.
        Maar goed dat u even belt Mr, anders had dit gewoon zo blijven staan.
        Nu kan ik nog 7 dagen wachten is mij verteld...en dan nog eerst zien
        Annulatie op 18 juni, voor dat er iets was verzonden...PITA

Ondertussen heb ik ook bij CB monitor stands besteld van K&M. (aanrader trouwens)
        Bij 1 pakket zat er een verkeerde bout bij. Ik moest dat omruilen...onbegrijpelijk.
        Hun antwoord was : we kunnen geen bout uit een ander pakket nemen, want dan zitten we met een oncompleet pakket...maar ik mocht wel omruilen?
        Dus ik bestel een nieuwe stand en haal er die bout uit en stuur het terug retour.

Maar bij Coolblue is de service en klantendienst wel beter dan bij BAX.
        Dinsdag besteld, woensdag geleverd, bout eruit gehaald, terug ingepakt en aan mijn dochter meegegeven.
        Dezelfde dag (woensdag) verstuurd.
        Zaterdag antwoord van CB: pakket ontvangen "geld terug" en maandag morgen stond het reeds op mijn rekening

Er kan altijd iets mislopen, maar bij CB en Bol heb ik zelden problemen.
        En met PostNL al helemaal niet in mijn regio. Altijd op tijd en veel vriendelijker dan Bpost.
        Niet iedereen doet de job graag die hij doet en soms is dat goed te zien
        Last edited by w00ha; 5 juli 2019, 15:06.

Comment

Niks is gratis in dit leven hé mensen, zelfs voor de zon hebben ze al taksen uitgevonden.

Wat Freddy wil zeggen: Bol belooft dat wel, en koudblauw ook, maar er zijn altijd omstandigheden die ze niet in de hand hebben...
          En daar kan niemand iets aan doen.

Koudblauw is bij mij ook al éne keer niet de volgende dag gekomen.
          Maar dan wel de dag erna.

Autopech, Trump komt op bezoek, den Tour start, kerstperiode, ongeluk op de baan.... Er kan zoveel plots tussen komen.

Wat ik wél vind, is dat ze goed moeten communiceren.

Goh, ik hoop dat ze vandaag op tijd zijn...

Ik had komkommers besteld...
          Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

En dit bedoelde ik nu en in elke topic draait het zo uit. Op iedere reactie terug een reactie dat veel beter moet klinken en toegegeven dat Freddy veel weet is zo maar telkens het laatste woord moeten hebben verziekt de topic's.
            En als de rechter het laatste woord wil dan is het hier de moeite niet meer om op iets te antwoorden. Ik kreeg het verwijt dat ik afweek van het gestelde vraag maar lees dat maar eens hoe hij er alles bij sleurt om toch maar te kunnen
            antwoorden. Foute café hier aan het worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
              En dit bedoelde ik nu en in elke topic draait het zo uit. Op iedere reactie terug een reactie dat veel beter moet klinken en toegegeven dat Freddy veel weet is zo maar telkens het laatste woord moeten hebben verziekt de topic's.
              Ik wij enkel naar de algemene voorwaarden die op de website van de aanbieder staan, niet naar een verzonnen belofte.

Wat de hele wereld verziekt is altijd komen zeiken over kleinigheden en veralgemenen, zoals TS aangeeft zijn “alle Nederlanders” oneerlijk.

Heeft niets te maken met gelijk moeten hebben, maar het niet correct vinden dat verkeerde mensen worden beschuldigd.
              TS heeft een tracking ontvangen waarbij hij zelf aangeeft dat Bol het pakket tijdig verzonden heeft, niets fout, alles correct.
              Dat de vervoerder daarna niet meteen komt zoals verwacht, dat is een aparte zaak, ook al gaat het over dezelfde bestelling.

Akkoord dat het later geleverd werd dan geëist door de koper, maar dat staat duidelijk zwart op wit aangegeven dat dit kan gebeuren.
              Leugens dat ergens het omgekeerde zou staan.

Op de hoop toe communiceren ze redelijk duidelijk dat er heden door drukte soms wat vertraging kan zitten op de leveringen.

Het ergste is iemand onterecht betichten, ook al is dat een leverancier want het zijn ook mensen zoals u en ik dat daar werken en mogelijks hier meelezen.
              Dat is het grootste gebrek aan respect en menselijkheid.
              Erger nog, hier worden meteen alle Nederlanders erdoor gesleurd.
              Alks er miserie is dan is het wel telkens met Nederlanders, ik heb er mijn buik van vol.
              En wat nog meer verziekt is wat u nu doet, komen stoken ook al heeft u er niets mee te maken ... belachelijk!
              Lees anders #27 eens in dat ander topic wie er plots over onzin uitkramen begint ... echt heel beleefd en menselijk uitgedrukt. [emoji106]

Het is gewoon dit soort klaagtopics die niet eens zouden mogen gestart worden want het enige doel is iemand of iets (terecht of onterecht) door her slijk halen ... vaak voor futiliteiten. [emoji1785]
              Last edited by VerSeg; 5 juli 2019, 17:36.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                Autopech, Trump komt op bezoek, den Tour start, kerstperiode, ongeluk op de baan.... Er kan zoveel plots tussen komen.
                Daar zeg je iets, laat dit WE eens iets leveren in de afgebakende zone van Brussel.
                Het zal de fout van de Nederlanders wel zijn. [emoji6]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Dat is het grootste gebrek aan respect en menselijkheid.
                  Erger nog, hier worden meteen alle Nederlanders erdoor gesleurd.
                  Tja, nu je het er over hebt, wat heb ik in godsnaam als Nederlander zijnd met dat pakje te maken....maar nu komt er wel een bijkomende vraag...zijn die chauffeur/ bezorgers Nederlanders....want die rijden je huis voorbij, gooien dat pakje ergens in de tuin of komen gewoon niet...of zitten er toch Belgen op die autoos...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                    Tja, nu je het er over hebt, wat heb ik in godsnaam als Nederlander zijnd met dat pakje te maken....maar nu komt er wel een bijkomende vraag...zijn die chauffeur/ bezorgers Nederlanders....want die rijden je huis voorbij, gooien dat pakje ergens in de tuin of komen gewoon niet...of zitten er toch Belgen op die autoos...
                    Die van PostNl als die komt, dan is het een zwarte man die vriendelijk “Ahhh monsieur Freddy” zegt en het pakje tot in de gang brengt. [emoji1]
                    Of die Nederlander is? [emoji6]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Die van PostNl als die komt, dan is het een zwarte man die vriendelijk “Ahhh monsieur Freddy” zegt en het pakje tot in de gang brengt. [emoji1]
                      Of die Nederlander is? [emoji6]
                      Als die vriendelijk en behulpzaam is, is 't zeer zeker een Nederlander...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                        Als die vriendelijk en behulpzaam is, is 't zeer zeker een Nederlander...
                        Of een Belg dat verhuisd is. [emoji1]

Bij alle nationaliteiten heeft men gedienstige en minder gedienstige mensen, oordelen op afkomst is een slecht idee. [emoji106]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Correct.

Comment

Dezelfde bewoording gebruikte u ook tegen mij een maand geleden in een ander topic: wanneer iemand over iets anders denk als u dan twijfelt u aan iemands verstandelijke vermogen.
                            Reageer niet voortdurend zo opgefokt.

Comment

Working...
                            X