Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iphone X

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iphone X

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Identiek artikel als op HLN en vele andere sites.
    Inventief zijn ze niet meer om iets te publiceren. [emoji1]
    Het ED, het Brabants Dagblad en nog vele andere regionale dagbladen zijn eigendom van de landelijke krant (AD) Algemeen Dagblad, het enige verschil in berichtgeving is die van het regionaal of plaatselijk nieuws.

Comment

Best niet laten vallen: https://youtu.be/T_OT1FQSWuU
      Het ene filmke zeg zus en het andere zo

iPhone X Brutal DROP Test. How Durable Is The Expensive iPhone X With Stainless Steel Borders & OLED Display? Super Impressive!My Newly Designed Gen-2 Rebel ...

Ik heb in ieder geval een goei hoesje besteld en een glazen screenprotector...just in case

Waterdicht is ie wel blijkbaar :

iPhone X Water Test! Extreme Conditions
      Extreme iPhone X Water Test! Depth, Deep 20 Foot Test, Movement Underwater & More! iPhone X Is Secretly Waterproof!iPhone X Drop Test: https://youtu.be/8vHCB...
      Last edited by Dpix; 7 november 2017, 20:39.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
        Het ene filmke zeg zus en het andere zo

iPhone X Brutal DROP Test. How Durable Is The Expensive iPhone X With Stainless Steel Borders & OLED Display? Super Impressive!My Newly Designed Gen-2 Rebel ...

Ik heb in ieder geval een goei hoesje besteld en een glazen screenprotector...just in case

Waterdicht is ie wel blijkbaar :

iPhone X Water Test! Extreme Conditions
        https://www.youtube.com/watch?v=dYCEPRCZCk8
        Niet te veel uw pret laten bederven door die filmpjes.

Ik heb mijn iPhone altijd in een flinterdun "sleevje" gestoken - als ik hem gebruik wil ik hem voelen en zien zoals hij is.
        Ze doen er elk jaar bij Apple zoveel moeite voor om er "een millimeter af te pitsen", en dan gaan de mensen hun foon in een dikke haast gepansterde ( gepamperde ? ) hoes steken - tja denk ik dan, had dan uwe Nokia baksteen gehouden !
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Niet te veel uw pret laten bederven door die filmpjes.

Ik heb mijn iPhone altijd in een flinterdun "sleevje" gestoken - als ik hem gebruik wil ik hem voelen en zien zoals hij is.
          Ze doen er elk jaar bij Apple zoveel moeite voor om er "een millimeter af te pitsen", en dan gaan de mensen hun foon in een dikke haast gepansterde ( gepamperde ? ) hoes steken - tja denk ik dan, had dan uwe Nokia baksteen gehouden !
          En dan kan het gepeupel tenminste zien dat je een iPhone X bezit: een Ferrari verstop je ook niet onder een dekzeil.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
            En dan kan het gepeupel tenminste zien dat je een iPhone X bezit: een Ferrari verstop je ook niet onder een dekzeil.
            Ha ha, ik denk dat er tegenwoordig méér mensen met een aaifoon zijn dan anderen !

Maar 't is toch waar zeker.

Ze doen zo veel moeite om iets dun en elegant te maken, en 75 % van de mensen maken er een "dikkerdje" van...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
              Ha ha, ik denk dat er tegenwoordig méér mensen met een aaifoon zijn dan anderen !
              Maar 't is toch waar zeker.
              Ze doen zo veel moeite om iets dun en elegant te maken, en 75 % van de mensen maken er een "dikkerdje" van...
              Een toestel, wagen of wat dan ook, dat koop ik voor mezelf om te gebruiken en niet om te showen.
              Als men daar wat bescherming bij moet nemen om die langer te laten meegaan, dan is dat maar zo ... een chique gekraste iPhone of Ferrari zegt ook niet veel.

En mocht ik mijn wagen hidden kunnen maken voor anderen, dan zou ik dat nog doen ook ... die moet voor mezelf comfortabel en mooi zijn, niet uitdagend voor de buren.

Trouwens, zocht hier iemand net geen goede bescherming voor een MacBook Pro?
              Dat is anders ook een mooi designtoestel dat gezien mag worden.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Een toestel, wagen of wat dan ook, dat koop ik voor mezelf om te gebruiken en niet om te showen.
                Als men daar wat bescherming bij moet nemen om die langer te laten meegaan, dan is dat maar zo ... een chique gekraste iPhone of Ferrari zegt ook niet veel.

En mocht ik mijn wagen hidden kunnen maken voor anderen, dan zou ik dat nog doen ook ... die moet voor mezelf comfortabel en mooi zijn, niet uitdagend voor de buren.

Trouwens, zocht hier iemand net geen goede bescherming voor een MacBook Pro?
                Dat is anders ook een mooi designtoestel dat gezien mag worden.
                Ik koop ook niks om te showen, maar als ik iets mooi koop wil ik het zélf nog kunnen zien.
                En de MBP is geen vergelijking: ik heb een hele dunne sleeve gekocht ; gewoon om die in een grotere tas bij mappen en papieren te steken. Maar als ik er mee werk, dan zal je hem zien zoals hij is.

Je zou wel gelijk hebben moest ik er zo'n lelijke plastic shell op klikken, of een sticker.

Ik gebruik de dingen graag zoals ze zijn. Maar dat is ieder zijn keuze.

Ik ga niemand vies bekijken om zijn of haar appelhoes.

Comment

Ik koop ook niks om te showen, maar als ik iets mooi koop wil ik het zélf nog kunnen zien.
                  Dat had ik ook nooit van u verwacht Marc, het is dan ook een open discussie ... moest je weten hoeveel er gekocht werd alleen om te showen, ge zou verstomd staan.
                  En dan nog vaak door die dat het niet of maar nipt kunnen betalen.
                  Maar soit, ieder zijn rekening.

Ik gebruik de dingen graag zoals ze zijn. Maar dat is ieder zijn keuze.
                  Ik ook Marc, maar die blijven hier meestal maar 1 of 2 jaar in huis en volledig krasvrij krijgt men die nog goed verkocht.
                  Verder ben ik ook redelijk maniak op dat gebied, ik verdraag niet dat er ergens een krasje in zit.

Ik ga niemand vies bekijken om zijn of haar appelhoes.
                  Ahhh neen, je kijkt liever naar je appel.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Dat had ik ook nooit van u verwacht Marc, het is dan ook een open discussie ... moest je weten hoeveel er gekocht werd alleen om te showen, ge zou verstomd staan.
                    En dan nog vaak door die dat het niet of maar nipt kunnen betalen.
                    Maar soit, ieder zijn rekening.

Ik ook Marc, maar die blijven hier meestal maar 1 of 2 jaar in huis en volledig krasvrij krijgt men die nog goed verkocht.
                    Verder ben ik ook redelijk maniak op dat gebied, ik verdraag niet dat er ergens een krasje in zit.

Ahhh neen, je kijkt liever naar je appel.
                    Welja, een accidenteel krasje zou de herverkoop natuurlijk kunnen schaden. Maar ik ben van nature ook zéér zuinig op mijn spullen.
                    Ik heb verleden jaar mijn iPad 1 nog kunnen verkopen: die heb ik ook heel zijn levensduur zonder hoes gebruikt; ik had er wel eentje, maar de ipad bleef meestal thuis, dus de hoes werd nauwelijks gebruikt.
                    Wél zat er een screen-protector op.

Die iPad was nog als nieuw toen ik hem verkocht.

Nu, mijn iPhone zal niet zo nieuw blijven; dat ding ziet meer af. En als die op een stenen vloer zou vallen, moet je al echt een stevige case hebben wil er helemaal niks aan zijn. Die bestaan wel ( ROKFORM is zeer goed) maar die zijn dan ook redelijk dik. Het ene kan niet zonder het andere.

Comment

Welja, een accidenteel krasje zou de herverkoop natuurlijk kunnen schaden. Maar ik ben van nature ook zéér zuinig op mijn spullen.
                      Wij zijn ook zo, misschien soms wat te veel. [emoji3]

De smartphone wordt wel veel gebruikt, ook professioneel en vaak uren per dag.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Heb er ondertussen een Spigen case aangedaan.... Is zeker geen verbetering maar geeft wel wat meer bescherming...
                        En een ander moet helemaal niet zien dat ik een Iphone X heb...boeit me totaal niet...

Ik heb ook al 3 screenprotectors verprutst LOL.... ik zal maar eens opzoeken waar ik dit kan 'laten' doen...

Comment

In elke Switch winkel kunnen ze die screenprotectors met een 'machine' aanbrengen.

Wat cases betreft ben ik supertevreden over de case van Mous: https://www.mous.co/

Groot voordeel is dat er achterin ook een metalen plaatje ingewerkt zit waardoor je de telefoon in de auto makkelijk op een magneet kan vasthouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                            In elke Switch winkel kunnen ze die screenprotectors met een 'machine' aanbrengen.

Wat cases betreft ben ik supertevreden over de case van Mous: https://www.mous.co/

Groot voordeel is dat er achterin ook een metalen plaatje ingewerkt zit waardoor je de telefoon in de auto makkelijk op een magneet kan vasthouden.
                            Ik heb ook zo’n screenprotector bij Switch laten plaatsen. Sterk, perfect en geen bubbels.

Comment

Mooi systeem..
                              Voor in de auto gebruik ik meestal een proclip van Brodit

Waar verkopen ze die?
                              Last edited by Dpix; 9 november 2017, 11:26.

Comment

Bj de iPhone X maken ze de achterkant in glas om die draadloos te kunnen opladen, wat met metaal niet mogelijk zou zijn ... hopend dat het metalen plaatje dan geen impact gaat hebben voor wie hem draadloos wil laden.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X