Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat, wie is +32 2 8083345 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wat, wie is +32 2 808334 ?

    Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
    Ik heb deze link nogmaals geopend,maar helemaal geen sprake meer van Garage Goethals.Hoe betrouwbaar is deze website wel??
    Bij zowat alle nummers die ik er al opzocht was de info gewoon correct.
    Ik heb daar geen melding gezien van een garage. Wat er wel stond heb ik gepost.

    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #17
      Re: Wat, wie is +32 2 808334 ?

      Als men nu naar dat nummer belt, dan krijgt men een Hollandse dame die zegt "Momenteel zijn wij gesloten, u kan ons bereiken op werkdagen van 9 u 's ochtends tot 5 u 's middags".
      Zal dus wel een bedrijf zijn zeker?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: Wat, wie is +32 2 808334 ?

        Van waar die grote angst om een telefoon op te nemen waarvan men het nummer niet kent?
        Als ze je iets willen aan smeren is een kort nee voldoende, en dan stopt het toch. Het is toch niet omdat je hallo zegt dat ze je rekening plunderen....
        je kan ook hallo zeggen zonder je naam te zeggen als je daar geen zin in hebt.

        Voor een telefoon die je ontvangt moet je nooit zelf betalen, en dit is een gewoon nummer uit België.

        Comment


        • #19
          Re: Wat, wie is +32 2 808334 ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Van waar die grote angst om een telefoon op te nemen waarvan men het nummer niet kent?
          Als ze je iets willen aan smeren is een kort nee voldoende, en dan stopt het toch. Het is toch niet omdat je hallo zegt dat ze je rekening plunderen....
          je kan ook hallo zeggen zonder je naam te zeggen als je daar geen zin in hebt.

          Voor een telefoon die je ontvangt moet je nooit zelf betalen, en dit is een gewoon nummer uit België.
          Toch niet, er zijn van die louche toestanden waarbij jij gefactureerd wordt als je opneemt. Is wel meer van toepassing op smartphones (van die push toestanden enzo).
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

          Comment


          • #20
            Re: Wat, wie is +32 2 808334 ?

            Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
            Toch niet, er zijn van die louche toestanden waarbij jij gefactureerd wordt als je opneemt. Is wel meer van toepassing op smartphones (van die push toestanden enzo).
            heb je een voorbeeldgevalleke ?

            Comment


            • #21
              Re: Wat, wie is +32 2 808334 ?

              In het begin van het GSM tijdperk was het mogelijk om met speciaal gevormde nummers naar iemand te bellen waarbij de ontvanger een dikke gepeperde rekening kreeg achteraf.
              Maar bij mijn weten hebben ze daar van de wetgever uit een stokje voor gestoken en werken die speciale handelingen niet meer.

              Er zijn wel nog ander tricks die nog steeds werken. Zo kan je een nummer op een speciale manier vormen zodat de ontvanger niet kan zien met welk nummer jij belt.
              Je moet dan iets doen als #31##32123456789 waarbij #31## die speciale notatie is om je eigen nummer onzichtbaar te maken. http://www.geckobeach.com/cellular/secrets/gsmcodes.php

              Maar los van alles zou ik gewoon eens de telefoon opnemen. Je weet maar nooit dat het iemand is die echt op zoek is naar jou. Een ver familielid of zo. Of een oude vlam
              Is het marketing of iets dat je niet wenst dan haak je toch gewoon af.

              Comment


              • #22
                Re: Wat, wie is +32 2 808334 ?

                Ik zou zeggen, om dat soort toestanden eens uit de doeken te doen, vraag het eens aan De Inspecteur op Radio2 ?

                http://www.radio2.be/de-inspecteur/vraag-het-aan-de-inspecteur

                Comment


                • #23
                  Re: Wat, wie is +32 2 8083345 ?

                  Als ik me niet vergis een Hollands sprekende die je Bofrost diepvries producten wil aansmeren.

                  Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
                  BD1331BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Wat, wie is +32 2 8083345 ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door zimbru Bekijk bericht
                    Als ik me niet vergis een Hollands sprekende die je Bofrost diepvries producten wil aansmeren.
                    Dat zou mij verwonderen. Ze hebben geen nummer in de 02 808**** buurt.
                    Ze zijn wel lang de grootste "spammer" geweest naar ons telefoonnummer. Ik heb hen toen zelfs gemaild dat ze ons op geen enkele manier meer mochten contacteren en dat hebben ze een hele tijd gerespecteerd.... tot ze opnieuw begonnen en ik mij kwaad gemaakt heb. Nu is het weer al lang gedaan.
                    Ze zijn wel redelijk agressief. "Niet geïnteresseerd, waarom dan wel? Bij ons is het beter dan Colruyt... enz".
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #25
                      Re: Wat, wie is +32 2 8083345 ?

                      Ik zou gewoon opnemen en dan weet je het direct, meestal als je ze snel afwimpeld stoppen ze er daarna gewoon mee. En als ze agressief gedrag vertonen kan je nog altijd gewoon inhaken.

                      Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

                      Comment


                      • #26
                        Re: Wat, wie is +32 2 8083345 ?

                        Is wel grappig ...

                        Ze bellen, men neemt niet op ... ze blijven proberen.

                        Ooit bij stilgestaan dat ze u misschien echt willen spreken? [emoji4]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Wat, wie is +32 2 8083345 ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                          Ooit bij stilgestaan dat ze u misschien echt willen spreken?
                          Ze kunnen ook een briefje schrijven hé, als het zo dringend zou zijn. TS heeft vermoedelijk geen privé nummer en dan heb je direct het adres te pakken.
                          Mocht hij toch een privé nummer hebben dan is het volgens mij overduidelijk wel SPAM.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #28
                            Re: Wat, wie is +32 2 8083345 ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ze kunnen ook een briefje schrijven hé, als het zo dringend zou zijn. TS heeft vermoedelijk geen privé nummer en dan heb je direct het adres te pakken.
                            Mocht hij toch een privé nummer hebben dan is het volgens mij overduidelijk wel SPAM.
                            Eén keer opnemen lost het ook op ... waarom heeft men anders telefoon als niemand mag bellen? [emoji4]

                            Met een privé nummer zou ik er dan nog sneller van uitgaan dat ze TS wel kennen (niet altijd).

                            Anders inschrijven op de lijst bel me niet ... dan mogen ze in principe enkel bellen als je klant bent en dat nummer opgeeft.

                            Het is net alsof iemand aan de deur komt bellen, men niet open doet en zich dan de vraag stelt wie dat was.

                            Ik zou heel de heisa begrijpen mocht men ten minste 1 keer opgenomen hebben, bedankt hebben, maar ze dan nog blijven bellen.

                            De reden van bellen kent men alleen als men eens opneemt, pas dan kan men uitmaken of het spam is (of een vergissing).

                            Echte spammers bellen meestal wel met een verborgen nummer zodat ze niet te snel op een lijst komen te staan.

                            Dat ze nu steeds terugbellen is vermoedelijk omdat ze er vanuit gaan dat TS telkens niet thuis is ... of moet men ervan uitgaan dat als er niet opgenomen wordt, men geen goesting heeft om op te nemen?
                            Als ik naar iemand bel en die neemt niet op, dan probeer ik ook later opnieuw ... toch redelijk logisch?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: Wat, wie is +32 2 8083345 ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Eén keer opnemen lost het ook op ... waarom heeft men anders telefoon als niemand mag bellen?

                              Met een privé nummer zou ik er dan nog sneller van uitgaan dat ze TS wel kennen (niet altijd).
                              Tenzij het zo'n nummer zou zijn waar men je doorsluist naar een nummer waar men geld incasseert via je provider.

                              Het is dat wat Wim ook vermoedt denk ik: herlees eens #3: na opnemen direct muziekje...
                              Last edited by nete; 14 januari 2017, 09:14.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • #30
                                Re: Wat, wie is +32 2 8083345 ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Eén keer opnemen lost het ook op ... waarom heeft men anders telefoon als niemand mag bellen? [emoji4]

                                Met een privé nummer zou ik er dan nog sneller van uitgaan dat ze TS wel kennen (niet altijd).

                                Anders inschrijven op de lijst bel me niet ... dan mogen ze in principe enkel bellen als je klant bent en dat nummer opgeeft.

                                Het is net alsof iemand aan de deur komt bellen, men niet open doet en zich dan de vraag stelt wie dat was.

                                Ik zou heel de heisa begrijpen mocht men ten minste 1 keer opgenomen hebben, bedankt hebben, maar ze dan nog blijven bellen.

                                De reden van bellen kent men alleen als men eens opneemt, pas dan kan men uitmaken of het spam is (of een vergissing).

                                Echte spammers bellen meestal wel met een verborgen nummer zodat ze niet te snel op een lijst komen te staan.

                                Dat ze nu steeds terugbellen is vermoedelijk omdat ze er vanuit gaan dat TS telkens niet thuis is ... of moet men ervan uitgaan dat als er niet opgenomen wordt, men geen goesting heeft om op te nemen?
                                Als ik naar iemand bel en die neemt niet op, dan probeer ik ook later opnieuw ... toch redelijk logisch?

                                Wij werden/worden ook regelmatig opgebeld door een bedrijf. We namen op, zeggen dat we geen interesse hebben en ze blijven bellen. Ondertussen staat het nummer (in het Gentse) in mijn Fritzbox geblokkeerd en gaan de telefoons niet meer over. Ook Eni (Vilvoorde) weet niet van ophouden niettegenstaande "geen interesse". Bofrost, zoals eerder geschreven, blijft bellen hoewel het lijkt of ze het nu door hebben.
                                Slechtste leerling, zonder nummer belt Proximus keer op keer op de GSM van mijn vrouw. Al 10-tallen keren afgewimpeld en toch blijven ze bellen.

                                In een ideale wereld (#diw) zou je redenering kloppen, helaas is de wereld tot nader order niet ideaal.
                                bye, Maurice
                                https://on4bam.com/
                                Nikon D7500

                                Comment

                                Working...
                                X