Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Taal
Collapse
X
-
-
Re: Taal
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtMag ik nu terug buro schrijven ipv bureau ?
De Vlaamse taal sterft stilaan uit.Canon EOS Digital
BD0479BE
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtOch ja ... de meesten spreken daar ondertussen al niet meer van, hun "desk" is nu de mode.
De Vlaamse taal sterft stilaan uit."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
euh w8is7 ...
w8en op godot en suc6 ermee
Men ged8https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtMag ik nu terug buro schrijven ipv bureau ?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtJe kan altijd proberen om hier aan mee te doen: https://www.canvas.be/het-groot-dictee"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Dat het gebruik van onze vlaamse taal er met rasse schreden op achteruit gaat, dat hoeft geen betoog.
Integendeel, het is algemeen geweten.
Ze gaan nu shoppen met de kids om daarna wat quality time in te bouwen door lekker te cocoonen in de living.
En dan gaan we het nog niet hebben over de titel(s) die sommigen hier voor hun geplaatste foto(s) kiezen...
Het is blijkbaar de gewoonte geworden van wie een beetje fotograaf is, of wie het denkt te zijn, om Engelse titels te gebruiken.
Zal wel ergens in 'navolging van' zijn... of om de internationale toer op te gaan ?
Maar wat wil je, als zelfs de BD site voor een Engelstalige titel kiest... misschien ook met de bedoeling om de internationale toer op te gaan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMaar wat wil je, als zelfs de BD site voor een Engelstalige titel kiest...
De BD webstek dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtDe BD webstek dus
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtDe BD webstek dus
En beiden staan vermeld in de Van Dale, en hoe ze uitgesproken (moeten) worden staat er niet bij.
Je kan dus ook lezen "De BD siete".
Alhoewel, ik geef toe, de tweede wel meer gebruikt wordt bij opgravingen ed. .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk berichten bd staat voor België Digitaal natuurlijk.
www.belgiëdigitaal.be 😆Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtCitaat : "De nieuwe algemeen secretaris van de Taalunie is geen fan van Het Groot Dictee der Nederlandse Taal. "Ik vind het flauwekul en irriteer me er een beetje aan. Er wordt de gedachte mee gewekt dat als je goed bent in spellen, je goed bent in taal en daar ben ik het niet mee eens." Einde citaat.
Comment
Comment