Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moderne aardrijkskunde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Moderne aardrijkskunde

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht

http://www.chevrolet.nl/ Zo zie je dat ze wel degelijk een nederlandse site kunnen maken.
    Straf dat je daar iets nederlandstalig ziet.

Weet je, Chevrolet was gestopt met het verdelen van auto's in de EU.

Natuurlijk kan Chevrolet een nederlandstalige versie op het net zetten, dat is geen enkel probleem en al zeker geen communautair gezever waard.

Uiteraard werken die links niet behoorlijk meer, ze zijn ook niet af om behoorlijk te werken.

Je zal dan ook geen dealers vinden op die site in Nederland (zelfde foute werking als op de ' belgische ' site ).

Maar kijk, daar waar Chevrolet nog wel aktief bezig is (Zwitserland) daar werkt die site WEL zoals het mag verwacht worden (en zoals het hoort : in de 3 landstalen daar). DAAR kan je wel dealers vinden.

Als toemaatje, de oude nederlandstalige site : http://gmk.chevrolet.nl/owners/chevr...ses-sales.html

Andere sites zijn ook al ' af ', bijvoorbeeld Duitsland, Portugal, .....
    Last edited by Empe; 15 juli 2016, 12:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
      Straf dat je daar iets nederlandstalig ziet.

Natuurlijk kan Chevrolet een nederlandstalige versie op het net zetten, dat is geen enkel probleem en al zeker geen communautair gezever waard.

Uiteraard werken die links niet behoorlijk meer, ze zijn ook niet bedoeld om behoorlijk te werken.

Je zal dan ook geen dealers vinden op die site in Nederland (zelfde foute werking als op de ' belgische ' site ).

Maar kijk, daar waar Chevrolet nog wel aktief bezig is (Zwitserland) daar werkt die site WEL zoals het mag verwacht worden (en zoals het hoort : in de 3 landstalen daar). DAAR kan je wel dealers vinden.

Als toemaatje, de oude nederlandstalige site : http://gmk.chevrolet.nl/owners/chevr...ses-sales.html
      Hier gaan we nog maar eens.......

Comment

Uiteraard, of zie jij nederlands in die link ? http://www.chevrolet.nl/

Vandaar gaf ik een site die nog WEL in het nederlands te lezen valt, de oudere versie (2015).

Of ook deze : https://mychevrolet.eu/NL/ (2016).

Of de vorige BELGISCHE Chevrolet site, met perfect nederlands en uiteraard ook de franstalige versie ...

Gewoon om te BEWIJZEN dat het helemaal NIETS, NADA vandoen heeft met communautaire problemen die zich in sommigen hun verbeelding zouden afspelen ....

Wat ik geef is INFORMATIE, geen heksenjacht.

Momenteel werkt men vanuit Zwiterland, als men op een .be site doorklikt naar ' contactadres ' dan krijg je dit : http://www.fr.chevrolet.be/aide/

Als je hier zit : http://www.fr.chevrolet.be/aide/notre-reseau/ dan heeft het geen zin om te zoeken naar belgische dealers, want die zijn er niet ( meer ). Wel kan je zoeken naar Belgische HERSTELLERS want die zijn er nog wel : http://www.fr.chevrolet.be/gmk-dealer-select.html en kijk, zelfs nederlandstalige versie : http://gmk.nl.chevrolet.be/

Verwijten omwille van niet goed werkende lokale sites, dan ook best versturen naar ZWITSERLAND en niet naar Brussel of Wallonië of diens inwoners.

Cadillac Europe GmbH, Stelzenstrasse 4, 8152 Glattpark, Suisse.

Pour Corvette: Tel: 80058021, Email: corvette.europe@gm.com, Lundi - Vendredi 09:00 - 18:00

Pour Camaro: Tel: 80058021, Email: camaro.europe@gm.com, Lundi - Vendredi 09:00 - 18:00

Pour tous les autres modèles: Tel: 02 / 620 04 91, Email: cac-chevrolet-belux@gm.com
        Last edited by Empe; 15 juli 2016, 13:29.

Comment

...........................
          De Corvette is altijd leverbaar geweest en gebleven, onder merknaam Chevrolet en/of Corvette,.evenals de vorige Camaro.
          Het zijn de modellen van Daewoo, die als Chevrolet gelabeld waren die niet meer ingevoerd worden onder de naam Chevrolet.
          En die sites waren ook eentalig.
          "In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

Mijn god .... eentalige sites ..

Hier, een TWEETALIGE belgische site voor de modellen die men verkocht : http://gmk.nl.chevrolet.be/tools/all-vehicles.html

Uiteraard zijn er 2 versies, een nederlandstalige EN een franstalige, hier de franstalige : http://gmk.fr.chevrolet.be/tools/all-vehicles.html

DIE werken uiteraard perfect en vallen/vielen onder de belgisch-luxemburgse importeur.

Dus die sites waren ééntalig zei U ?

Dat men auto's kan kopen staat los van het feit dat men geen belgische personen moet bekladden ivm. met slechte sites nu (daarvoor moet men zich wenden tot Zwitserland). En daar diende mijn reaktie dan ook voor.

De WEL goedwerkende sites voor België vielen onder de verantwoordelijkheid van de BELGISCHE importeur en zoals je in de eerste link kan lezen, in behoorlijk perfect NEDERLANDS OOK.

De verantwoordelijke toen van die site : cac-chevrolet-belux België

0800-14 134 lokaal (gratis)
            +32-2-233 22 90 buitenland

Last edited by Empe; 15 juli 2016, 14:09.

Comment

Man, man man,
              Toen werden ze nog wel ingevoerd. NU niet meer.
              Toen de Koreaanse Chevrolets nog ingevoerd werden was de site inderdaad in nl.
              Maar je dwaalt af naar het verleden, om gelijk te hebben. Ik heb het over NU. VANDAAG.
              Maar : je krijgt gelijk. Groot gelijk. Als cadeau.

Chevrolet in het Nederlands
              Last edited by Skitch; 15 juli 2016, 13:53.
              "In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

Doe die ---gmk.--- eens weg slimmeke.

Last edited by Skitch; 15 juli 2016, 14:07.

Comment

............................dat men geen belgische personen moet bekladden...........................
                  Jawadde, wat een gewichtige woorden.
                  Ik ben ook een Belgisch persoon.
                  Maar dat zal je wel al weten door grondig te googelen hé.
                  Je geeft niet op hé. Ik wel . Je gaat in mijn vergeetput.
                  Last edited by Skitch; 15 juli 2016, 14:21.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                    Jawadde, wat een gewichtige woorden.
                    Ik ben ook een Belgisch persoon.
                    Maar dat zal je wel al weten door grondig te googelen hé.
                    Je geeft niet op hé. Ik wel . Je gaat in mijn vergeetput.
                    Ik denk en hoop dat betreffende reeds in meerdere vergeetputten zit.
                    Gaat meteen ook in de mijne zie .

Comment

Doe die ---gmk.--- eens weg slimmeke.

http://nl.chevrolet.be/contact/contact-us.html
                      Je snapt het niet.

Men wil/wou aantonen dat het om onwil en onkunde gaat van franstaligen en/of brusselaars en dat dat de reden is dat die sites geen nederlands kennen.

Maar die multinationals moet ook maar geloven wat ze lokaal uitwerken.
                      Als ze dan per toeval in het waals gewest een verantwoordelijke aanstellen om voor Belgie een website uit te werken mag je er zeker van zijn dat ze denken dat de vlamingen ook frans spreken. Is zuiver imperialisme die al altijd in ons waals gebied aanwezig is geweest.

Het klinkt een beetje onzin maar pas als belgie echt zou splitsen zou men er werk van moeten maken en dan gaan ze waarschijnlijk een nederlandse firma optrommelen om het klusje te klaren.
                      Dat heb ik ontkracht door te tonen dat die dat wel perfekt kunnen, zie de oudere links, die waren perfekt tweetalig en opgesteld onder verantwoordelijkheid van de belgische importeur en die zat toen ook al in Brussel.

Die nieuwe sites, die zijn niet meer belgisch, die vallen onder de verantwoordelijkheid van de Zwitsers ...

Als men dus wil vitten op de verantwoordelijken voor de huidige, niet-nederlandstalige sites, dan doet men dat best op de Zwiters en niet op onbestaande, verzonnen brusselaars of walen die verantwoordelijk zouden zijn voor de huidige sites.

Dat het op de nieuwe sites dus wat mank loopt, heeft NIETS te maken met bovenstaande nonsens.

Da's alles, je moet het wel willen begrijpen natuurlijk.

Of onkunde van het nederlands iets afdoet aan de kwaliteit van het produkt lijkt mij van niet.

Mijn perfect nederlandstalige verkoper van mijn CV. installatie liet die door perfect dialect sprekende Antwerpenaars installeren ... brute kracht, nul nada opkuis of voorafgaande afdekking van de brander als gaten in de muren werden geboord en gekapt, een voeler in een radiator waar men de plastieken schroef heeft vastgezet met een platte sleutel ipv. de buitenste metalen ring en die er dus uitvloog bij het vullen van de installatie, ... enz . besteld en voorschot in januari, gisteren eindelijk de gasmeter kunnen laten ontzegelen door de netbeheerder ... daartegenover : mijn onverstaanbare Poolse bouwvakkers stukadoors en niet eens engelskundigen, leverden verassend snel en netjes en keurig werk af, vloeren afgedekte, de traphal afgedekt zodat de buren ook weinig last hadden van plaasterstof en dito voetafdrukken ...

't Is een vrije keuze hee, je kan prima halstarrig volhouden aan nederlands of je kan er je kas aan vegen en met handen en voeten alles duidelijk maken .... ieder zijn eigen vrije keuze. Die sites staan je niet aan ? Dan koop je toch geen van hun auto's ? Simpel.
                      Last edited by Empe; 18 juli 2016, 19:38.

Comment

Wat ik geef is INFORMATIE, geen heksenjacht.
                        Hmm, als je in 2 posts tijd al 12 URL's toont, lijkt het me dat je er toch wat op heksenjachtgewijze manier achter gezocht hebt om je informatie te kunnen posten.

Comment

Amen!
                          Last edited by Skitch; 18 juli 2016, 20:39.

Comment

Tiens.......dan toch !?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Tiens.......dan toch !?
                              Hoe bedoel je ?

Comment

Working...
                              X