Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

naked bike of scooter?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: naked bike of scooter?

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
    Met een rijbewijs B voor 19/1/2013 mag je ook met een MP3 rijden.

Is wel duurder maar dan heb je 'n 500cc met 44Nm koppel, wat toch vlot moet rijden en veel veiliger imo.
    Opletten met sommige info, wetten kunnen anders zijn in andere landen. ☺
    Edit: Ik zeg daarom niet dat de info fout is ... maar is een NL site.
    Last edited by VerSeg; 17 juli 2015, 19:24.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Opletten met sommige info, wetten kunnen anders zijn in andere landen. ☺
      Edit: Ik zeg daarom niet dat de info fout is ... maar is een NL site.
      Idd in België is dat 1 mei 2011. Dat zou dan misschien ook nog kunnen dacht ik.

Comment

Zijn er hier ook vrouwen die met moto rijden? Ik vraag mij af hoe zij dat doen om hun handtas Enzo dan mee te nemen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sportquest Bekijk bericht
          Zijn er hier ook vrouwen die met moto rijden? Ik vraag mij af hoe zij dat doen om hun handtas Enzo dan mee te nemen...
          Dit steken dat in een rugzakje van Yves-Saint-Laurent.
          Of eentje van de Decathlon.
          "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
          Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Een handtas meenemen met de moto?
            Is gelijk uw helm dragen in de auto.

Mijn vrouw neemt alvast nooit een handtas mee met de moto.
            Zaken die echt mee moeten (reiniger voor vizier, doekje, slot, ...) gaan in een klein zadeltasje of een specifiek rugzakje.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Mij hebben ze gezegd dat je met een moto juist heel gemakkelijk Kan schuiven...

Comment

Mij hebben ze gezegd dat je met een moto juist heel gemakkelijk Kan schuiven...
                Ik zie niet in waarom dat met een moto anders zou zijn dan met een scooter ... als je in een bocht op steentjes op een lading graan terecht komt, dan ben je met beiden de pineut als je een bepaalde snelheid had.
                Zelfde met olievlekken of ander glad wegdek ... schuiven kan je altijd.

Tenzij je een andere manier van schuiven bedoelt.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Hallo,

Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt van een 900cc Yamaha Diversion naar een 400cc Honda Silverwing - van moto dus naar (grote) scooter.
                  Die overstap heb ik me nog geen seconde berouwd.
                  Het is anders rijden, en ja, die kleinere wielen voelen aanvankelijk wat anders aan.
                  Maar het went heel snel en uiteindelijk is er qua wegligging geen enorm verschil.
                  Eerder in tegendeel, met de scooter ligt je zwaartepunt lager dan bij een moto en leg je hem zonder problemen in de bochten.

Maar, dat is mijn persoonlijke ervaring - en ik ben ook nooit een "scheurijzerberijder" geweest - meer een toerrijder die graag tijdig stopt voor dat ene mooie plaatje onderweg.
                  Geef mij maar de rust van een automatische scooter, weinig geluid, vlot en snel optrekken zonder enige hapering, ABS op de remmen. Puur genieten voor mij !

En nu nog eens kijken of we een moto-SD kunnen in elkaar boksen - desnoods volgend jaar

Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Working...
                  X