Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Sint brengt mij een .......

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: De Sint brengt mij een .......

De sint gaat mij morgen de Nexus 6 brengen….
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
      Neen. Maar wel Europees
      een DAF...?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        een DAF...?
        grt,bouk.
        Daf = Paccar, en dus amerikaans.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          een DAF...?
          grt,bouk.
          Ik heb toch "reuzen" familie gezegd

Comment

De Sint brengt mij een ....... opslag van de tarieven voor elektriciteit en nog eens extra 350€ kosten omdat ik de wereld help met groene energie te maken.

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              De Sint brengt mij een ....... opslag van de tarieven voor elektriciteit en nog eens extra 350€ kosten omdat ik de wereld help met groene energie te maken.

grts
              Sieg
              Geen sinterklaascadeau, maar een nieuwjaarscadeau... Ik heb daar geen probleem mee. De betaling van de certificaten kan men niet blijven op de nek van diegenen leggen die geen panelen hebben. Die hebben dat ook niet gevraagd. Wie het net gebruikt wordt verondersteld daar iets voor te betalen, wat tot nog toe niet zo was. Dat er een contract bestaat met de eigenaars van panelen kan zijn. Er zijn zovele zaken die vroeger waren en nu niet meer zijn. Of : " andere bazen, andere ..." Spijtig natuurlijk, want opeen 350€ op jaarbasis moeten ophoesten is niet niks natuurlijk. Kan ik ook inkomen.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                Ik heb toch "reuzen" familie gezegd
                Een Mini zal voor jullie inderdaad te klein zijn.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht

grts
                  Sieg
                  Van die 350 euro moeten we nog de meerprijs van de electra, die de-niet-zonnepaneelbezitters zullen moeten bijbetalen, aftrekken hé Sieg.
                  (ik ga er van uit dat je net zoals ik zelf geen electriciteitsverbruik meer betaalt).
                  Het valt dus al bij al nog heel goed mee, en ze moeten het ergens halen hé.
                  Maar niet getreurd.
                  Ik heb 'vadertje staat' nog maar heel weinig bedrogen, maar nu ga ik toch aan beginnen, en het zal ze meer dan 350 euro per jaar kosten.

Ik ga er geen boterham of stukje vlees of vis minder door gaan eten, maar mij gaat het gewoon om het principe.
                  Iemand met zonnepanelen van enkele jaren geleden, die nog van de belastingaftrek genoten heeft en GSCen uitbetaald krijgt (ik) zal maar evenveel betalen
                  als iemand die dit jaar panelen geplaatst heeft die niet van enige belastingaftrek geniet en geen GSCen krijgt (mijn zoon).

Zij pakken van ons, dan pakken wij van hen .

Wij gaan ons eigen dus elk jaar een mooi Sinterklaasgeschenk bezorgen op kosten van de staat... als dat geen mooi en goedkoop geschenk is !
                  Last edited by Guest17; 19 december 2014, 23:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    ...(ik ga er van uit dat je net zoals ik zelf geen electriciteitsverbruik meer betaalt)
                    Jawel hoor ik betaal nog steeds een pak elektriciteit, ongeveer 200€ op de maand
                    Ik zit ook nog met m'n nachttarief en dubbeluurtarief
                    En jawel ik betaal dus ook die netvergoeding, dus ik snap het eigenlijk niet zo dat ik dan nog eens 350€ extra zou moeten bij betalen op een jaar.
                    De panelen nemen wel mijn dagtarief weg, da's ook het enige voordeel.
                    Mijn teveel dat ik produceer verkopen ze met dikke winst aan de niet zonnepaneelhouders
                    Dus m.a.w. ik laat hun geld verdienen met mijn dure investering en ik wordt ervoor bestraft door nog eens een dikke som op te moeten leggen elk jaar

grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

komt daar bij dat toen wij ze legden ze nog pokke duur waren en eigenlijk economisch enkel verantwoord met de groene stroomcertificaten. Nu gaan bij betalen voor het net is eigenlijk contractbreuk en maakt dat ik ze beter niet gelegd had. Men houd ook niet echt rekening van wat je panelen opbrengen, iets wat perfect na te gaan is als je elk jaar ook die cijfers door geeft.
                      Albums
                      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Stijging stroomfactuur het hoogst in Limburg.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Deze middag hoorde ik iemand op het nieuws zeggen: "ik ben blij dat ik niet in Irak, Syrië of Oekraine ben geboren"

Stemt tot nadenken......
                          Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                            Deze middag hoorde ik iemand op het nieuws zeggen: "ik ben blij dat ik niet in Irak, Syrië of Oekraine ben geboren"

Stemt tot nadenken......
                            Neemt niet weg.... neemt niet weg; enz. enz.

(Je bent er nog een paar vergeten )
                            Last edited by theokus; 21 december 2014, 02:15.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Klagen is typisch voor zij die het goed hebben. Gisteren en vandaag weer duizenden vertrokken op Zaventem. Het is hen gegund, maar kom dan binnen veertien dagen nietk klagen dat je de schoolrekening niet meer kan betalen... Leeft naar je stand, iets wat ik van mijn ouders heb geleerd en hen daarvoor zeer dankbaar ben...
                              Last edited by enero; 20 december 2014, 20:30.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ze hebben hier een Nikon D4S binnengegooid. 't Schijnt dat je er mooie foto's mee kunt trekken...

Pfff ik mag mezelf wel eens verwennen. Ik werk er hard genoeg voor. Beter dit dan geld op spaarboekje zetten en de bank er schone sier mee laten maken.
                                Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                                Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Working...
                                X