Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dank u Telenet.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dank u Telenet.

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Al iet weten afslaan Theo?
    De rentetarieven op spaarboekjes...
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Bericht van Telenet; net binnen gekomen.

Wat betekent dit concreet voor u?
      U bent klant voor kabeltelevisie, internet, vaste telefonie en digitale televisie.
      De prijsaanpassing houdt voor u een totale verhoging in van uw maandelijkse aanrekening met € 2,64.*

Binnen het FreePhone Europe-abonnement wordt het tarief voor bellen in piekuren naar vaste
      en mobiele nummers in België, de Verenigde Staten en Canada verhoogd met € 0,02/minuut.

De nieuwe tarieven zullen zichtbaar zijn op uw eerste aanrekening vanaf 25 januari 2015.
      Wordt er op die aanrekening nog een periode aangerekend vóór 25 januari, dan rekenen we die nog aan tegen de oude prijs.
      Het kan dus gebeuren dat u op die aanrekening eenmalig een bedrag ziet dat niet overeenkomt met de nieuwe prijs.

U geniet momenteel het sociaal tarief en dat blijft uiteraard ook zo.
      We brengen uw korting in mindering op de aangepaste prijzen.

Ik heb het sociaal tarief omdat ik 65+ ben
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Simpel hé.

Als je tevreden bent zou ik het betalen. En anders, veranderen hé.

Maar als je de telenet snelheden gewoon bent, dan is elke overstap een achteruitgang.
        Ik heb nog geen bericht gekregen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Simpel hé.

Als je tevreden bent zou ik het betalen. En anders, veranderen hé.

Maar als je de telenet snelheden gewoon bent, dan is elke overstap een achteruitgang.
          Ik heb nog geen bericht gekregen.
          Juist Tommie1
          Slechts heel af en toe aan akkefietje zoals een update tijdens de nachtelijke uren zal mij niet doen veranderen.
          De voorbije week had ik ook "blokjes" op mijn tv. Niet veel en niet erg dus.
          Er zijn ook werken bezig of die moeten nog gebeuren, in de buurt.
          Heb ik ook al een bericht van gehad.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Voornamelijk het internet-gedeelte is in België pokkeduur. Veel verschil is er trouwens niet tussen Proximus en Telenet. Enkele jaren geleden was Belgacom een 8€/maand goedkoper, sinds hun whop/pa was dat weggewerkt, maar nu zitten ze er terug boven. Nu : Proximus zal binnenkort ook wel duurder worden...

Die hogere snelheid van Telenet zegt me trouwens niet zoveel. Of je nu 150 of 60 Mb/s per seconde hebt : meestal haal je die snelheid toch niet...
            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Dat is dan 3€ extra op de 87€ ... mijn verzekeringen gaan veel sneller de hoogte in dan dit hoor.
              En voor de rest klaagt men wel als het wat duurder wordt, maar men klaagt niet dat de snelheid de laatste tijd meer dan verdubbeld is, dat de limieten steeds ophoog gaan, dat men er meer en meer gebruik van maakt.
              Stuur allemaal terug fotokes door van 0,5MB zoals vroeger in plaats van 6 MB, dit belast hun netwerk minder en kost hun ook minder aan bandbreedte.
              Dat providers meer en meer moeten investeren ligt mee aan ons gedrag, we verbruiken steeds meer.
              Dat is niet als verkeerstaks om steeds maar minder te mogen rijden.
              Perfect samengevat !
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                Al iet weten afslaan Theo?

Hier (in Nederland) wordt de benzine steeds goedkoper.
                Bij jullie niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                  Bij jullie niet?
                  Tuurlijk en ook de mazout en de diesel
                  En toch komen jullie graag tanken in België.
                  Vooral in de grensstreken.
                  (was zelfs ter sprake in de (jullie) Kamer)
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Bij jullie niet?
                    Zo, dus als je pakweg de prijs bekijkt op tien jaar betaal je nu minder in NL? Vreemd dat jullie dan en masse de grens overkomen om te tanken.

Schommelende prijzen =/= afslaande prijzen.

Zaken die goedkoper zijn volop te vinden in de electronica wereld. Denk maar aan je hdd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Tuurlijk en ook de mazout en de diesel
                      En toch komen jullie graag tanken in België.
                      Vooral in de grensstreken.
                      (was zelfs ter sprake in de (jullie) Kamer)
                      Ik schrijf nergens dat de benzine in Nederland goedkoper is dan België.
                      Ik schrijf dat in Nederland de benzine goedkoper is geworden.

benzineprijs 2019 benzine 2019 diesel dieselprijs benzineprijzen dieselprijzen tankprijzen goedkoop tanken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
                        Schommelende prijzen =/= afslaande prijzen.

Zaken die goedkoper zijn volop te vinden in de electronica wereld. Denk maar aan je hdd
                        Heb je natuurlijk gelijk in.

Wat ook goedkoper is geworden in de loop der tijd (dus niet schommelend) is mobiel telefoneren en sms-en.

Comment

Bij jullie niet?
                          Toch wel. Maar ik had moeten specifiëren want had het vooral over "diensten". Bij voorbeeld de elektriciteitsfactuur die dit jaar gezakt was zal volgend jaar, als men de voorspellingen wil geloven, tot 30% stijgen.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Bij jullie niet?
                            Voor mij wordt de benzine noch goedkoper noch duurder, ik tank altijd voor 50 Euro.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Voor mij wordt de benzine noch goedkoper noch duurder, ik tank altijd voor 50 Euro.
                              Als je dat zo doet dan is er dat natuurfenomeen waardoor de benzinetank altijd maar groter wordt.
                              " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Zo'n prijsverhoging is een uitstekend moment om na te gaan of het niet goedkoper of beter kan.
                                Ik betaal nu 73 euro per maand. Daar gaat 3 euro bijkomen.

Over de internetverbinding ben ik tevreden (dat is ooit anders geweest).
                                De vaste telefoon gebruik ik zo goed als nooit maar ik vind het wel handig om een vast nummer te hebben als ik ergens een tel. nummer moet opgeven en mijn gsm nummer niet wil geven.
                                Sinds we Netflix hebben wordt er bijna geen kabel meer gekeken. Enkel nog het VRT nieuws en F1 races. Dat eerste kan ik wellicht gratis bekijken. F1 races is wat lastiger.

Telefoon + kabel kost me bijna 350 euro per jaar bij Telenet. Voor dat bedrag kan ik wel wat beter/goedkoper vinden denk ik.

Ik ga dit even opzoeken. Tips zijn welkom
                                Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

Comment

Working...
                                X