Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Build details: http://pcpartpicker.com/b/NhsBig thanks go out to Corsair for kindly providing us the new 250D Mini-ITX case!We've been wanting to do a mini-I...
dat is nu niet echt een volwaardige pc he
dat is een veredelde mediaplayer ,niets meer
8gig opslag, 2gig geheugen,...
als je de uitleg ervan eens zou lezen staat er bij
4K media hub voor Android, zij zelf spreken nergens van mini pc ofzo
Ik heb dan toch een SHUTTLE aangeschaft. En is heel stil. Ik heb hem met de VESA mounting kit onder het bureaublad gehangen; is niet groter dan een CD writer
Config is XH81V, met I5 4690, 8GB, SSHD 1TB. start in minder dan 30", en heeft genoeg power voor mijn vrouw.
Voordelen: neemt geen plaats op bureau, en groot scherm. Wij nemen de computer ook mee als we voor langere tijd weggaan.
Heeft ook dubbele ethernet aansluiting, en wireless.
Service bij Inside Parts was ook heel goed : levering in 3 dagen. Alles was ingebouwd behalve optionele VGA adapter, maar was in 5 minuten gefixt: daarmee heb ik ook eens de mooie binnenkant gezien.
Enig probleem dat ik gehad heb: die Windows 8 label op de computer is zo verd... klein dat ik er eerst een foto van moeten maken heb om het Serienummer te kunnen ontcijferen.
PS: ik heb geen aandelen bij Shuttle of by Inside Parts, maar als het goed is mag het ook gezegd worden.
Comment