Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Medion beeldscherm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Medion beeldscherm

Aldi verkoopt vanaf woensdag een Medion beeldscherm voor 139€:

Als ik op andere sites vergelijk is dit onder de prijs voor een 23,6" scherm.
    Toch kopen of beter afblijven? Waar zitten de addertjes onder het gras?

Bedoeling is huis-, tuin- en keukengebruik, dus geen high-end fotobewerking.

Re: Medion beeldscherm

kan je nooit een bult aan vallen voor die prijs.
    en Medion is een goed merk.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      kan je nooit een bult aan vallen voor die prijs.
      en Medion is een goed merk.
      grt,bouk.

Goed Merk en voor de garantie ook geen probleem.

Grt,

Jean-Pierre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
        Goed Merk en voor de garantie ook geen probleem.

Grt,

Jean-Pierre
        Ik vrees wel een beetje voor een slechte kijkhoek.....( tja, het zit hem meestal toch érgens...)
        Mijn vader heeft een (goede) laptop van Medion, maar het scherm vind ik echt ondermaats.

Nu, het kan zijn dat dit scherm OK is hoor. Ik breek zeker niets af.

Voordeel is dat je bij Aldi dit vrij probleemloos kan terugbrengen. Dus ik zou het alleszins eens een kans geven.
        Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Nu, hier staat er eentje van een bekend merk voor 170 euro. Dus 30 euro duurder.
          Ik heb de verdere specificaties niet bekeken, maar ze zijn even groot, en ik vind het prijsverschil niet zooooo spectaculair.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
            Nu, hier staat er eentje van een bekend merk voor 170 euro. Dus 30 euro duurder.
            Ik heb de verdere specificaties niet bekeken, maar ze zijn even groot, en ik vind het prijsverschil niet zooooo spectaculair.

http://www.tones.be/product/x2377hds...0x10805ms10001
            Dat is een IPS scherm, voor fotobewerking zal dat een stuk beter zijn dan het Medion scherm.

Ik ben heel tevreden over Medion pc's, maar een Medion beeldscherm heb ik nog nooit gekocht omdat dat te belangrijk is voor fotobewerking.

Vandaag heb ik wel een probleem gehad met mijn nieuwste Medion computer (3 jaar), de "start" knop is afgebroken (plastieken stukje tussen de schakelaar en de bedieningsknop).
            Dat maakten ze vroeger toch steviger, want bij mijn oudste Medion pc (11 jaar) werkt de start knop nog steeds zoals het hoort.
            Nu hangt het schakelaartje er voorlopig naast zodat ik daar rechtstreeks op kan drukken om de pc in te schakelen (ik moet dus nog op zoek naar een degelijke oplossing).
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Dat is een IPS scherm, voor fotobewerking zal dat een stuk beter zijn dan het Medion scherm.

Ik ben heel tevreden over Medion pc's, maar een Medion beeldscherm heb ik nog nooit gekocht omdat dat te belangrijk is voor fotobewerking.

Vandaag heb ik wel een probleem gehad met mijn nieuwste Medion computer (3 jaar), de "start" knop is afgebroken (plastieken stukje tussen de schakelaar en de bedieningsknop).
              Dat maakten ze vroeger toch steviger, want bij mijn oudste Medion pc (11 jaar) werkt de start knop nog steeds zoals het hoort.
              Nu hangt het schakelaartje er voorlopig naast zodat ik daar rechtstreeks op kan drukken om de pc in te schakelen (ik moet dus nog op zoek naar een degelijke oplossing).
              Och Bart, dat is volgens mij overal hetzelfde: mijn Lenovo Thinkpads zijn ook niet meer zo degelijk gebouwd als in de tijd van Big Blue

Over het scherm: ik zou dan eens Googelen naar gebruikerservaringen met die Iiyama's en indien ze positief zijn, zeker niet meer twijfelen. Die 30 euro prijsverschil is dan zeker te verantwoorden.

Comment

.....................................
                ........................
                Dag collega. 'k Heb het ook voorgehad deze zomer met mijn Medion. Het driehoekig blauwschijnend knopje is stuk gegaan. Nu gebruik ik ook de rechtstreeks de schakelaar die erachter zit.
                "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roel W Bekijk bericht

Ik heb er ooit zo eentje aangekocht omwille van zijn lage prijs en voor dezelfde doeleinden. Nog geen problemen mee gehad. Dus koop dit ding gerust. Je moet er natuurlijk geen foto's mee beoordelen en bewerken.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Als informaticus heb ik nooit begrepen dat mensen net daar gaan kopen waar TOTAAL GEEN 1 kenner rondloopt.

Ga je ook naar de veearts als je je niet lekker voelt? Moet je es proberen.

Wil je mijn advies: koop voor fotobewerking ZEKER een IPS scherm en koop em in een computerwinkel DEUH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                      Dag collega. 'k Heb het ook voorgehad deze zomer met mijn Medion. Het driehoekig blauwschijnend knopje is stuk gegaan. Nu gebruik ik ook de rechtstreeks de schakelaar die erachter zit.
                      Waarschijnlijk gaat het over ongeveer dezelfde Medion behuizing, hier was het ook een driehoekige drukknop die met een verend stuk plastiek verbonden was met de schakelaar.
                      Vanaf het begin voelde die al niet erg stevig aan...
                      Ik heb net deze schakelaar besteld http://dx.com/p/jm-202-desktop-power...m-cable-121234 .
                      Die is zelfs nog handiger omdat mijn computer op de grond staat.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

Comment

Waarschijnlijk gaat het over ongeveer dezelfde Medion behuizing, hier was het ook een driehoekige drukknop die met een verend stuk plastiek verbonden was met de schakelaar.
                        Vanaf het begin voelde die al niet erg stevig aan...
                        Ik heb net deze schakelaar besteld...
                        Heb je dan geen goede service bij Medion waardoor ze je kunnen verder helpen met een onderdeel om te herstellen?
                        Of kon de beenhouwer van de Aldi u geen onderdeelnummer geven?

Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roel W Bekijk bericht

Zelfs voor standaard pc werk kijk ik liever naar een iets beter scherm en er zijn wel meerdere merken die iets bieden in die prijsklasse ... misschien iets meer rondkijken naar goedkopere winkels?
                          Uw ogen zijn het waard ... ge hebt er maar twee voor gans je leven.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Heb hier een Medion beeldscherm staan sinds enkele jaren, een Full HD TFT 23,6" met 1920 x 1080 pixels resolutie. Werkt perfect en nooit problemen gekend.
                            Ik bewerk er mijn foto's op en dat gaat allemaal zonder slag of stoot. Maar ja, straks komt er ergens wel ene uit een doosje gekropen met de wijze woorden
                            dat mijn foto's dan ook niet om aan te zien zijn...
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                              Als informaticus heb ik nooit begrepen dat mensen net daar gaan kopen waar TOTAAL GEEN 1 kenner rondloopt.

Ga je ook naar de veearts als je je niet lekker voelt? Moet je es proberen.

Wil je mijn advies: koop voor fotobewerking ZEKER een IPS scherm en koop em in een computerwinkel DEUH
                              Omdat VROEGER de computers in De Naldi toch veel goedkoper waren dan bij de pc-boer.
                              Nu vind ik meestal het verschil te klein om daar nog computer-materiaal te kopen.

USB sticks verkopen ze er ook regelmatig, maar over de snelheid ervan wordt meest niet veel gezegd.

Comment

Working...
                              X