Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft Telenet een domme zet gedaan ?????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Heeft Telenet een domme zet gedaan ?????

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Ik persoonlijk denk dat dit een meesterzet is van Telenet.
    De heisa wat laten afkoelen, van alles beloven, en niks doen.
    Over een paar maanden is iedereen het vergeten.
    Tactisch hééél goed bekeken van Telenet.
    Groetjes
    Wie kandidaat is voor de fameuze 'Rond-Je-Tafel-Gesprekken' kan zich hier aanmelden.

Daar kunnen ze toch niet langs, denk ik

Maar dit maakt me wat wantrouwig:

"En daarna?

De belangrijke informatie die we uit deze gesprekken leren,
    zetten we om in haalbare verbeteringen en die vormen de basis voor een klantencharter.
    Een overeenkomst waarmee we ons engagement voor zowel huidige als toekomstige klanten duidelijk bepalen.

Want door naar elkaar te luisteren kunnen we verder, in de goeie richting."
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ongeloofelijk.
      Ondertussen blijft de actie wel doorlopen en wat Djivan hier aanhaalt klopt als een bus.
      Ondertussen zijn we van het hoofdtopic afgedwaald (de actie wwarbij vaste klanten niks krijgen) en wordt het gesprek opgebouwd rond de reeds bestaande klant.
      EN inderdaad een zogezegd onderzoeksplatform oprichten en wat babbelen en men gaat daar ideeën uit weerhouden. Dewelke ? Zeker niet die ten goede van de klant komen. Enkel die waar het bedrijf winst mee ziet te halen.
      Spreekwoordelijke:
      Wind uit de zeilen halen ...
      En daarna een stille dood sterven

Nu over telenet bezig zijnde ...
      Raar dat je met yelotv je eigen opnames niet kan herbekijken vanop de PC. Dit kan alleen op je TV. Heeft zogezegd iets te maken met het verbod om opgenomen beelden uit te zenden ???
      VT4 en de Nederlandse zenders laten dit dan wel toe ? Raar, want je bekijkt beelden die je eigen recorder staan en waar jij alleen aan kan .... Maar soit, ze zullen wel gelijk hebben.

En of hun actie een domme zet was ? Ik geloof het niet. Nog nooit is met zoveel woorden .... over telenet gepraat en praten is een reclame. Een negatieve reclame ? Ik geloof het niet. Heb nog nergens gezien of gehoord dat men zijn lidmaatschap opzegde omwille van. Neen, er zijn alleen maar klanten bij gekomen en dat is toch het opzet van een reclamecampagne.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

Ongelooflijk...

Telenet gaat nu eens in gesprek met klanten, en al wat daar uit komt is bij voorbaat slecht...

Natuurlijk gaat het om winst maken. Telenet is een bedrijf en geen bodemloze overheidsinstelling zoals de NMBS. Zelfs Belgacom moet winst maken...

Als ik tevreden ben als klant, ben ik ook bereid iets meer te betalen, en daar hopen ze natuurlijk op.

Dus, geef ze nu eens de kans om met iets naar buiten te komen, en dan kunnen we dat liken of kraken.

Comment

toch doen ze wel eens iets voor hun klanten.
          gisteren heeft mijn digicorder het begeven na een update die nacht ervoor.
          zonder er om te vragen heb ik ter compensatie 3 gratis films aangeboden gekregen.
          oké, het is maar voor €15,00 aan waarde en het kost hun niets. maar toch.
          meestal is het antwoord "U kunt hem gaan omruilen in een telenet center"
          en zouden belgacom of tv vlaanderen of eender welk ander bedrijf het anders doen.
          3 maanden gratis stroom als u nu over schakelt, en de bestaande klanten dan. noppes hoor.
          dat is nou eenmaal reclame en pr
          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
            toch doen ze wel eens iets voor hun klanten.
            gisteren heeft mijn digicorder het begeven na een update die nacht ervoor.
            zonder er om te vragen heb ik ter compensatie 3 gratis films aangeboden gekregen.
            oké, het is maar voor €15,00 aan waarde en het kost hun niets. maar toch.
            meestal is het antwoord "U kunt hem gaan omruilen in een telenet center"
            en zouden belgacom of tv vlaanderen of eender welk ander bedrijf het anders doen.
            3 maanden gratis stroom als u nu over schakelt, en de bestaande klanten dan. noppes hoor.
            dat is nou eenmaal reclame en pr
            Bij thuiskomst van een drie weken durende reis in september laatstleden bleek onze digicorder het ook te hebben opgegeven.
            Ik werd gewoon naar het dichtsbijzijnde Telenet center gestuurd voor de vervanging.
            Al onze favoriete programma's die waren opgenomen gedurende die drie weken ook foetsie natuurlijk.
            Op mijn vraag wat ze daar eventueel konden aan doen, was het antwoord : je kan zowat alles (betalend) herbekijken.....
            Ik kreeg een digicorder van het 'nieuwere type' mee, waarmee je meer dan twee programma's tegelijk kan opnemen, en dan ook nog eens naar een ander kan kijken, maar mocht hiervoor wel éénmalig 25 euro dokken.
            Blijkbaar meten ze met verschillende maten en gewichten bij Telenet.
            Ik heb er maar geen heisa over gemaakt, want in feite kan alles defect gaan hé. Wij hadden alleen de pech dat het net na ons verlof gebeurde.
            Groetjes

Comment

Ja, ik dat ook nog nooit meegemaakt hoor Djivan. Stond er ook van te kijken, misschien omdat net die nacht die grote update was naar die nieuwe menu besturing.
              Die ik overigens niet zo makkelijk vindt, maar zal wel wennen zeker.
              De dame in kwestie die mij geholpen heeft zal wel goeie zin gehad hebben.
              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                Die nieuwe menu besturing. Die ik overigens niet zo makkelijk vindt, maar zal wel wennen zeker.
                Inderdaad wennen, maar eenmaal je het gewoon bent, stukken beter dan het vroegere, hier loopt deze reeds een paar maanden.

Ik kreeg een digicorder van het 'nieuwere type' mee, waarmee je meer dan twee programma's tegelijk kan opnemen, en dan ook nog eens naar een derde kijken.
                Voor alle duidelijkheid, je kan twee programma's tegelijk opnemen en een derde DIGITAAL bekijken, waar je vroeger ook twee programma's tegelijk kon opnemen,
                maar naar een ander digitaal kijken kon niet, daarvoor moest je terug naar het kabelsignaal.

Wat ook een voordeel is bij de nieuwe, is dat je ze in een slaapstand kan zetten (veel minder verbruik) tijdens niet gebruiken, maar dan moet deze
                bij het aanzetten wel een tijdje opstarten (ophalen programmagids enz.)
                vergeet je digicorder ook niet in 1080 te zetten ipv. 720 als je een full HD tv hebt, standaard staan deze nog altijd op 720 en het verschil is duidelijk merkbaar.
                Last edited by Guest42; 15 november 2013, 08:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Inderdaad wennen, maar eenmaal je het gewoon bent, stukken beter dan het vroegere, hier loopt deze reeds een paar maanden.

Voor alle duidelijkheid, je kan twee programma's tegelijk opnemen en een derde DIGITAAL bekijken, waar je vroeger ook twee programma's tegelijk kon opnemen,
                  maar naar een ander digitaal kijken kon niet, daarvoor moest je terug naar het kabelsignaal.

Wat ook een voordeel is bij de nieuwe, is dat je ze in een slaapstand kan zetten (veel minder verbruik) tijdens niet gebruiken, maar dan moet deze
                  bij het aanzetten wel een tijdje opstarten (ophalen programmagids enz.)
                  vergeet je digicorder ook niet in 1080 te zetten ipv. 720 als je een full HD tv hebt, standaard staan deze nog altijd op 720 en het verschil is duidelijk merkbaar.
                  Oei, vooral dat laatste interesseert me. Ik heb een full HD maar ik heb niks gewijzigd aan de digicorder.
                  Hoe doe je dat, of hoe kan je checken of de digicorder juist staat ?
                  Groetjes

Comment

Oei, vooral dat laatste interesseert me. Ik heb een full HD maar ik heb niks gewijzigd aan de digicorder.
                    Hoe doe je dat, of hoe kan je checken of de digicorder juist staat ?
                    Groetjes
                    Checken kan bij het aanzetten van je toestel, dan komt dat kort in de linker bovenhoek te staan.

Zal het even proberen op te sommen, druk huisje, navigeer naar instellingen, omhoog Digicorder, daar terug instellingen,
                    dan kiezen voor beeldscherm, dan resolutie, en daar de gewenste kiezen, 1080 dus, vergeet niet te bevestigen.

Groetjes, Geert.
                    Last edited by Guest42; 15 november 2013, 09:33.

Comment

Checken kan bij het aanzetten van je toestel, dan komt dat kort in de linker bovenhoek te staan.

Zal het even proberen op te sommen, druk huisje, navigeer naar instellingen, omhoog Digicorder, daar terug instellingen,
                      dan kiezen voor beeldscherm, dan resolutie, en daar de gewenste kiezen, 1080 dus, vergeet niet te bevestigen.

Groetjes, Geert.
                      Is gelukt. Bedankt.
                      Stond nog op 720, maar een écht verschil na het wijzigen naar 1080 merk ik toch niet.
                      Maar het kan inderdaad maar beter juist staan hé.

Groetjes

Comment

Is gelukt. Bedankt.
                        Stond inderdaad nog op 720, maar een écht verschil na het wijzigen naar 1080 merk ik toch niet.

Groetjes
                        Er is wel degelijk een veschil te zien op sommige zenders en uitzendingen, ik heb
                        het verleden week ook bij mijn buurman gewijzigd, en op motorsport tv ziet hij wel
                        duidelijk een verschil, en de aansluiting moet ook met HDMI zijn als ik het goed voor heb, geen scart.

Comment

België heeft enkel 720p.
                          Europa heeft gekozen voor 720p.

Vergelijk eens snel bewegende beelden bij 720 en 1080.

Blue-ray is een ander verhaal
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Er is wel degelijk een veschil te zien op sommige zenders en uitzendingen, ik heb
                            het verleden week ook bij mijn buurman gewijzigd, en op motorsport tv ziet hij wel
                            duidelijk een verschil, en de aansluiting moet ook met HDMI zijn als ik het goed voor heb, geen scart.
                            Dat ik omzeggens geen verschil merkte was onmiddellijk na het op 1080 zetten, ik heb dan ook niet alle zenders overlopen, dat doe ik vanavond wel eens.
                            De aansluiting(en) zijn allemaal met HDMI.

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            België heeft enkel 720p.

Ik heb een bleu-ray speler, maar dat heb ik nog niet uitgetest.
                            Doe ik wel eens de komende dagen.

Groetjes en iedereen bedankt voor de info.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              België heeft enkel 720p.

Weet ik Theo, maar de digibox zet dat signaal zo goed en zo kwaad als kan om naar een 1080 signaal,
                              dat er in sommige gevallen toch beter uit ziet, op voorwaarde dat je een ECHTE HD tv hebt,
                              en geen HD ready, want dan is het beter dat je digicorder op 720 staat.

Comment

Weet ik Theo, maar de digibox zet dat signaal zo goed en zo kwaad als kan om naar een 1080 signaal,
                                dat er in sommige gevallen toch beter uit ziet, op voorwaarde dat je een ECHTE HD tv hebt,
                                en geen HD ready, want dan is het beter dat je digicorder op 720 staat.
                                Ik heb wel degelijk de échte HD.....was trouwens te merken aan de prijs ook .
                                Vanavond - testavond.
                                Groetjes

Comment

Working...
                                X