Mijn schoonouders hebben onlangs een 40 inch led tv van philips gekocht. Uit de 8000 reeks. Ik was echt verwonderd van het beeld dat uit die tv kwam. Daar is mijn plasma niks tegen. Deze week eens een energiemeter tussen onze plasma tv gestoken. Verbruikt tussen de 280 a 350 watt! Ik heb het eens uitgerekend ik kom op +- 600 kwh per jaar.
Dus het hoge verbruik van mijn plasma tv en de beeldkwaliteit van de huidige led tv's zetten me aan om een nieuwe tv aan te schaffen. Heeft er iemand ervaring met de 46PFL8008K van philips ?
Persoonlijk ben ik nogal voorstander van samsung tv's. Maar na het zien van de beedkwaliteit van de 8000 reeks van philips begin ik te twijfelen.
En dan komt nog die ambi light er bij, mijn madam vind dit zeer aangenaam.
Dus iemand ervaring met de 46PFL8008K
mir
Dus het hoge verbruik van mijn plasma tv en de beeldkwaliteit van de huidige led tv's zetten me aan om een nieuwe tv aan te schaffen. Heeft er iemand ervaring met de 46PFL8008K van philips ?
Persoonlijk ben ik nogal voorstander van samsung tv's. Maar na het zien van de beedkwaliteit van de 8000 reeks van philips begin ik te twijfelen.
En dan komt nog die ambi light er bij, mijn madam vind dit zeer aangenaam.
Dus iemand ervaring met de 46PFL8008K
mir
Comment