Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfstwandelingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Herfstwandelingen

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
    Heb hier ooit, bij mij thuis, een Japanner te gast gehad. 's Avonds laat zijn we gearriveerd en echt geen tijd meer gehad (ook geen goesting meer) om nog buiten te gaan.
    s' Morgens staat mijnheer Junli op en gaat even buiten, komt vliegensvlug terug binnen en vraagt: "is that all yours, is that your backyards, all overthere just too the wood?"

Ik heb een huisje met een tuintje, alles bijeen van +/- 8 are en achteraan stonden toen 5 zilverberken.

Moet dus wel kloppen van die vier bomen en 't is een bos...
    PS in de Engelse vertaling zullen wel fouten staan, maar dat doet niks ter zake..ik verstond hem toen, door al mijn koppijn door.
    Staan inderdaad fouten in maar doet er niet toe.
    Het belangrijkste wat we hieruit leren is: De grootte van een bos is afhankelijk aan wat je gewoon bent
    Maar laten we on- topic blijven
    - Photography made me look at things differently -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Tsja, zoals oa in de fotografie verleg je heel snel je normen als je het betere werk hebt gezien.
      Ieder jaar, als ik terug kom van reis erger ik me te pletter hier. Iedereen komt hier wandelen in onze "bossen" maar voor mij is dat dan een parkje.
      Na een dag of drie gaat dat over
      Ik erger me meer aan het feit dat alles hier zo vol gebouwd is en zo weinig hoogteverschillen en dan spreek ik vooral over provincie Antwerpen...

Comment

jajaja... een bos neemt zoveel ruimte in beslag en moet zoveel bomen... blablabla...

het ging erom dat ik gewoon aanhaalde dat een stuk grond van 10m op 20m waarop drie bomen staan ook mooi kan zijn om foto's te maken.
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Volgende week toch maar eens hallerbos en zonienwoud opzoeken

Comment

Working...
          X