Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe GSM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe GSM

Ik heb de Acer Liquid E1 en ik ben daar tevreden over. (Is wel mijn eerste smartphone dus geen vergelijkingsmateriaal met andere)

Ik moet wel zeggen dat ik geen grote beller ben.
    Ben overgestapt op smartphone zodat ik mijn kalender gemakkelijker synchroniseer en voor het gemak van enkele apps.
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
      Iemand ervaring met volgende modellen?
      Zo ja, wat zijn uw goede of slechte ervaring?

Acer Liquid E1
      Acer Liquid Gallant E350
      Acer Liquid E2
      Sony Xperia E
      Sony Xperia Tipo
      HTC Desire X

Alvast bedankt...
      Puur op specificaties krijg je meeste waar voor je geld met de Acer Liquid E2... kost evenveel als de E1 maar... E2 heeft Quad core processor en 4.5 inch display,8mp camera ipv 5 mp van de E1, als je al eens een pagina op internet wil openen dan is een groter scherm sowieso beter, als de camera niet zo belangrijk is dan is de 2de beste keus de acer E1 ook alweer omwille van het scherm die ietsje groter is dan de derde keus, de HTC Desire X, Sony toestellen, mooi maar scherm van 3.2 en 3.5 samen met de single core processors van 800Mhz en 1000Mhz ietwat verouderd...

mvg,
      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Ik bel ook zo vaak niet, wel smsen maar ja...
        Hoe lang doe jij ongeveer met je batterij?

Comment

mijn dochter heeft nu ongeveer en drie maand haar Huawei en die is daar zekers vrij content over ,ook met gebruik van
          haar emails en surfen op internet via haar gsm .

moet zeggen bij haar zien de gsm wel echt af ,want die krijgt het telkens gedaan om rond de 7000@10,000 smsjes per maand te versturen .
          buiten dan nog dagelijks haar mails ,kortom zij gebruikt haar gsm zoals wij en computer gebruiken .

mocht mijne iphone het begeven koop ik onmiddelijk ook het iets zwaarder model van huawei ,en zelf heb ik met dit merk ook ervaring omdat ik
          daar de privé hotspot van heb en die werkt ook super .

grtz
          Ardesign
          Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
            Ik bel ook zo vaak niet, wel smsen maar ja...
            Hoe lang doe jij ongeveer met je batterij?
            2 à 3 dagen, maar soms, vooral als ik de gps veel gebruikt (tracker) maar 1 dag.
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
              moet zeggen bij haar zien de gsm wel echt af ,want die krijgt het telkens gedaan om rond de 7000@10,000 smsjes per maand te versturen .
              buiten dan nog dagelijks haar mails ,kortom zij gebruikt haar gsm zoals wij en computer gebruiken .
              Kortom, ze is een fulltime job bezig met haar gsm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
                buiten dan nog dagelijks haar mails ,kortom zij gebruikt haar gsm zoals wij en computer gebruiken.

grtz
                Ardesign
                Daar zou je toch medelijden mee krijgen: heeft ze ook nog normaal sociaal contacten

Comment

Ik heb zo'n smartdinges van Sony, nen Xperia S en ben er supercontent over.
                  Snel (allee toch snel genoeg voor mij) in ieder geval.
                  Heeft, denk ik, rond de 400 euro gekost (ben het niet helemaal zeker).
                  Ook mijn eerste, heb het nu ongeveer een half jaar, maar zou het ding niet meer kunnen missen.
                  Ik bel en sms hééééél weinig, misschien 20 gesprekken en 10 smskes per maand, maar alleen al de apps die je vandaag de dag kan raadplegen zijn de aankoop waard.
                  Om een paar vb te geven : we zitten nu in Bretagne - om bepaalde zaken te gaan fotograferen eerst kijken naar de hoog/laagwater uren, met sunsurveyor de tijdstippen van blauwe/gouden uurtje nazien, de koppen van de Belgische/Franse kranten raadplegen, naar het VTM nieuws zien, op google Earth kijken hoe je best naar een bepaald punt kan wandelen, het weerbericht van ter plaatse raadplegen, wordt er regen verwacht en wanneer......zo kan ik nog even doorgaan.
                  En ja, ik weet het, ik heb het 60 jaar zonder gedaan, maar ik laat het daarom niet om met de tijd mee te gaan, vooral als je ondervindt welke voordelen het allemaal heeft.
                  Groetjes

Comment

Working...
                  X