Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SpyHunter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SpyHunter

Iemand deze al geprobeerd?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: SpyHunter

Welke?
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C. Ruben Bekijk bericht
      Welke?
      Spyhunter tiens.

Laat die maar eens los op uw schijfjes
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Hoe krijg je "Browse to Save" weg?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

het gene dat ik ook direct installeer bij eender welke browser is ghostery

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
            het gene dat ik ook direct installeer bij eender welke browser is ghostery
            Gisteren nog een die goede ouwe Hitman Pro geprobeerd
            Die vond ook wat "nest" die microsoft-security-essentials er niet uithaalt....
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Hallo Theo,

Vorig jaar eens getest bij een "serieuze infectie" met malware op de pc.
              Na wat googelen kwam ik bij Spyhunter uit.
              De proefversie vindt enkel de "beestjes" en de "dader zat ook tussen de gevonden "rommel". De proefversie scant dus enkel maar.
              Om de beestjes te verwijderen moet je de software aankopen.
              Ik heb dat gedaan (€ 29,99) en alle problemen waren opgelost na het gebruik.
              Spyhunter loopt hier nu elke week op alle PC's en zo houd ik hier het computerpark "redelijk zuiver".

Kortom, voor mij heeft die in elk geval zeer goed werk geleverd ...

Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                Hallo Theo,

De proefversie vindt enkel de "beestjes" en de "dader zat ook tussen de gevonden "rommel". De proefversie scant dus enkel maar.
                Spyhunter loopt hier nu elke week op alle PC's en zo houd ik hier het computerpark "redelijk zuiver".

Jaja
                Als je tijd hebt kan je ook de meeste zaken handmatig verwijderen, de "paden" staan aangegeven als je op het + teken klikt.
                Ik was nogal argwanend, heb het eens laten lopen en lijkt me toch wel "serieuze" software.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Nete,

Ik denk ook wel dat het serieuze software is ...
                  Als je je problemen niet opgelost krijgt kan je bij hun helpdesk terecht voor extra ondersteuning via supporttickets (met antwoord binnen de 48 uur).
                  Je kan daartoe ook een ondersteuningslogboek aanmaken.
                  Die heb ik (gelukkig) nog niet nodig gehad.

Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Als je tijd hebt kan je ook de meeste zaken handmatig verwijderen, de "paden" staan aangegeven als je op het + teken klikt.
                  Ik was nogal argwanend, heb het eens laten lopen en lijkt me toch wel "serieuze" software.
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                    Hallo Theo,

Jaja
                    Ok en bedankt!
                    Het lijkt me idd. een zeer goed programma
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Is Spyhunter geen overkill als er Norton 360 en Malwarebytes Anti-Malware op de PC staan? (Windows7)
                      Kunnen Spyhunter veilig naast die anderen gebruikt worden?
                      "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                      Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Working...
                      X