Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over verkoop oude auto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vraagje over verkoop oude auto

Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
    @demeyereg : het klinkt verleidelijk maar ik zou er niet alleen naartoe durven, naar zo'n automarkt, toch niet als vrouw alleen. En in één adem, nav de opmerking van VerSeg, hoe zit dat dan met de keuring ?
    Als het voor export is, geldt de Belgische keuring sowieso niet dacht ik.
    Denk je echt dat die mannen daar doen wat ze willen ? Alles wordt daar in de gaten gehouden hoor,geen probleem.
    Natuurlijk moet je opletten als sommigen zien dat je een pak geld op zak hebt, maar dat is overal zo, daarom
    iemand meenemen om terug naar huis te kunnen heb je toch nodig, en je gaat toch niet te voet naar huis hoop ik.
    Wat betreft die keuring, als je beslist aan iemand uit de streek te verkopen, dan moet alles volgens de wet, en moet je keuren voor verkoop.
    maar de meesten zijn er handelaars en voor de uitvoer, dan hoef je niets te doen.

Comment

Allez, iedereen bedankt voor de info. Hij is nog niet weg ('k heb m'n nieuwe ook nog niet hé ^^).

Als u uw voertuig verkoopt aan andere particulieren hangt de procedure af van de staat van het voertuig. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen voertuigen die nog op de openbare weg kunnen rijden en voertuigen die daarvoor niet meer geschikt zijn. De informatie hieronder wordt beperkt tot de verkoop van voertuigen die nog op de openbare weg kunnen rijden.

Een zinnetje valt me op : je hoeft niet te keuren als je ook de nummerplaat en inschrijvingsbewijs aan de koper doorgeeft. Geldt dat ook voor oude nummerplaten ? En hoe gaat dat dan in zijn werk ?
      Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

...

Een zinnetje valt me op : je hoeft niet te keuren als je ook de nummerplaat en inschrijvingsbewijs aan de koper doorgeeft. Geldt dat ook voor oude nummerplaten ? En hoe gaat dat dan in zijn werk ?
        maar wel voor voertuigen, die nog op de openbare weg kunnen rijden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Uw nummerplaat aan de koper doorgeven? Jij gaat dus ook zijn verkeersbelasting, boetes, verzekering en dergelijke blijven betalen?
          In België geeft ge uw nummerplaat nooit door aan een koper, tenzij hij met een wapen dreigt.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Working...
          X