Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garmin Zumo 350 - routes verwijderen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Garmin Zumo 350 - routes verwijderen

Als ik routes op mijn toestel Zumo 350 via toepassingen, reisplanner, reis verwijderen een route verwijder , het toestel volledig afsluit (géén slaapstand) dan het toestel terug opstart krijg ik deze verwijderde routes terug te zien.
    heeft hier al iemand enige ervaring met dit toestel alsook een oplossing hiervoor ?

uitleg die hier volgt hebben we al geprobeerd, maar lukt niet, zie hier afbeelding

"Waarschijnlijk is er een .GPX bestand op het toestel of geheugenkaart gezet, die het toestel na herstarten weer opnieuw importeert.
    Dit .GPX bestand zal dan handmatig verwijderd moeten worden.
    Lees eerst de gegevens van het toestel in op Basecamp. Dit om de gegevens later terug te kunnen zetten, mocht dat nodig zijn.
    Als je de Zumo op de computer aansluit wordt het herkend als een draagbaar apparaat. Dubbelklik hierop om het te openen.
    Het zal je de interne opslag zien (soms Internal Storage genoemd) en eventueel de geheugenkaart (Memory Card).
    Open de interne opslag en ga naar de map GPX. Hier staan bestanden met de favorieten en routes.
    Verwijder de verschillende bestanden hier.
    Ga dan naar de geheugenkaart (indien aanwezig) en ga hier naar de map GPX en/of naar de map Garmin\GPX.
    Verwijder ook hier de bestanden.
    Zet daarna de gewenste gegevens terug via Basecamp."

Nu stellen ze voor om toestel compleet te resetten
    Ons vorige Garmin Streetpilot 2720 konden we gewoon via het toestel zelf de routes zonder enig probleem verwijderen.
    dit vinden we wel heel omslachtig.
    groetjes Ingrid

Working...
X