Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iphone 4 of samsung galaxy s3 mini

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• iphone 4 of samsung galaxy s3 mini

Wil een nieuwe gsm aanschaffen maar ik twijfel tss de iphone 4 of de samsung galaxy s3 mini. Mijn budget is 400€.
    Nu heb ik al verschillende reviews gelezen maar de ene zegt apple en de andere samsung. Zijn er mensen die ervaring hebben met ze allebei en mij zo
    wat meer info kunnen geven aan de hand van hun ervaringen?
    Bedankt

Re: iphone 4 of samsung galaxy s3 mini

Ik zou geen oud model kopen van Apple, maar dan eerder wat extra geld uitgeven voor het nieuwe model. De S3 mini is ook niet het topmodel van Samsung. Ik heb dus geen mening, maar zou eerder voor de mini gaan dan.

Anderzijds, als je apple materiaal hebt, ga dan voor de iphone. Ben je een google fan boy, ga dan voor de mini. Geen idee wat ik je zou kunnen aanraden in dezelfde prijsklasse. Ik dacht dat de Nexus 4 goedkoop ging zijn, maar ik was fout. Succes met de aankoop.

Comment

Ik heb zowat alles gehad..... iphone 3s en 4, galaxy s2 en s3, galaxy note 2.
      Verkocht: alles behalve de note 2, dit is een subliem toestel, eigenlijk is dat een s2 mini maar dan met een groot scherm.
      Ik heb nu de Nokia Lumia 920 besteld, die ga ik gebruiken naast mijn note 2

Mijn keuze zou zeker de s2 mini zijn.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik zou eerder een beetje doorsparen richting s3. De note2 is helemaal geweldig trouwens
        De s2mini ken ik niet, de note2 is te vergelijken met de S3 (alleen groter scherm en een wacom pennetje).
        Als je niet boven je budget wil gaan: s3 mini
        *edit*
        Google Nexus4. No doubt.

Comment

Ik heb in het verleden ook al vanalles gehad en ben nu zeer gelukkig met mijn iPhone 4 - doet echt al wat ik wil EN is voor mij het perfecte formaat voor een Smartphone. Als ik echt film wil bekijken neem ik wel een tablet.

Galaxy note is imho ook een schitterend toestel, maar te groot om handig te zijn.
          Steek eens zo iets in je overhemd

Voor mij is dus de iPhone4 momenteel de perfecte smartfeun, het enig minpunt is iTunes, maar ach, daar leer je ook mee leven.
          Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
            *edit*
            Google Nexus4. No doubt.
            Ik heb het artikel gevonden op tweakers. De adviesprijs was 299 eerst, maar blijkbaar zou hij te koop zijn voor 350 via de playstore. Helaas kost het ding boven de 500 euro via grijze import want hier is het ding vooralsnog niet te koop, anders was het een no-brainer.
            http://tweakers.net/reviews/2813/nex...rste-rang.html

Comment

Ik zou dan liever uitkijken naar een degelijke 2de hands iPhone, als je dan toch voor een oud model gaat.
              Je spreekt over de 4... De 4S is al de revue gepasseerd, nu is het de 5 en binnenkort (zal geen jaar meer duren volgens sommige bronnen) komt de 6.
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Maar...maximum interne geheugen van die Nexus 4 is 16gb en NIET uitbreidbaar.

Als je dan toch geen iPhone koopt, zou ik op z'n minst iets kopen dat kaartjes slikt.

Enig alternatief is dan the cloud.
                Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                  nu is het de 5 en binnenkort (zal geen jaar meer duren volgens sommige bronnen) komt de 6.
                  5S, niet de 6...

Aan TS : ik heb drie maand geleden een 4S gekocht, tweedehands, in perfecte staat, nog in garantie. Beetje zoeken, je vindt ze wel. Nog geen moment spijt van gehad. (ik ben wel een mac head).
                  De 4 8Gb staat in promo bij Saturn (denk net geen 400 euro), maar 'k zou je toch aanraden voor een 4S te gaan als je Apple kiest...
                  Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                    Helaas kost het ding boven de 500 euro via grijze import ..
                    €395 in Duitsland.

Comment

Ik zou dan liever uitkijken naar een degelijke 2de hands iPhone, als je dan toch voor een oud model gaat.
                      Je spreekt over de 4... De 4S is al de revue gepasseerd, nu is het de 5 en binnenkort (zal geen jaar meer duren volgens sommige bronnen) komt de 6.
                      Ik zag de 64GB versie van de iPhone 5 op de luchthaven in Frankfurt voor €1.500, dat is toch niet normaal voor een smartphone

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                        Ik zag de 64GB versie van de iPhone 5 op de luchthaven in Frankfurt voor €1.500, dat is toch niet normaal voor een smartphone
                        Dat is eigen aan Apple he, pokkeduur, je betaalt 100den €'s meer enkel omdat het Apple is, beetje zoals merk kleding, de naam alleen maakt het gewoon al duurder. Ik heb jaren met een iPhone gewerkt en was daar zeker tevreden over maar de mogelijkheden met een Android GSM liggen een pak hoger, alles hangt natuurlijk af van wat je juist wil.
                        Je kan er niet omheen dat qua design en hype de iPhone beter scoort maar de 4 is voor mij de allerlaatste iPhone geweest.
                        Wat Apple produkten betreft kan enkel nog de iPad mij overtuigen maar daar houdt het dan ook op.
                        De tijd van vroeger toen men met bewondering en grote ogen naar een iPhone lonkte is al lang gepasseerd, de exclusiviteit is helemaal weg, de prijs is gebleven.
                        Veel heeft natuurlijk te maken met persoonlijke voorkeur, wat er op neer komt dat je uiteindelijk toch zelf zal moeten kiezen....:-)
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                          €395 in Duitsland.
                          Toch nog 100 euro boven de adviesprijs maar binnen het budget van de TS. We hebben een winnaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Dat is eigen aan Apple he, pokkeduur, je betaalt 100den €'s meer enkel omdat het Apple is, beetje zoals merk kleding, de naam alleen maakt het gewoon al duurder. Ik heb jaren met een iPhone gewerkt en was daar zeker tevreden over maar de mogelijkheden met een Android GSM liggen een pak hoger, alles hangt natuurlijk af van wat je juist wil.
                            Je kan er niet omheen dat qua design en hype de iPhone beter scoort maar de 4 is voor mij de allerlaatste iPhone geweest.
                            Wat Apple produkten betreft kan enkel nog de iPad mij overtuigen maar daar houdt het dan ook op.
                            De tijd van vroeger toen men met bewondering en grote ogen naar een iPhone lonkte is al lang gepasseerd, de exclusiviteit is helemaal weg, de prijs is gebleven.
                            Veel heeft natuurlijk te maken met persoonlijke voorkeur, wat er op neer komt dat je uiteindelijk toch zelf zal moeten kiezen....:-)
                            Via de belgische website van Apple kost de iPhone 5 van 64 GB nu exact € 919, BTW en verzending inclusief.
                            Dat ze duur zijn, da's waar. Maar laat ons appels met appels vergelijken.
                            Een iPhone 5 met 32 GB geheugen kost € 799.
                            Een Samsung Galaxy S3 met 32 GB geheugen kost € 729.
                            Een verschil, maar niet zo heel groot.

Wat exclusiviteit betreft, misschien is een iPhone niet zo exclusief meer als vroeger.
                            Maar ik kies geen smartphone op basis van exclusiviteit.
                            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Maar ik kies geen smartphone op basis van exclusiviteit.
                              Ik vermoed dat we zouden verschieten als we het aantal kopers moesten tellen die dat wel doen...

Comment

Working...
                              X