Hello everyone.
Ik moet mijn kilootjes kwijt... 't Is mijn zoon z'n schuld haha!
Ik zou zéér graag zumba doen, maar dat is allemaal 's avonds...
Dan zwemmen, alle zwembaden afgelopen binnen de 35km, tja, hier en daar eentje open overdag, ben donderdag geweest,
door de sproeiers geweest en weer terug naar mijn paskot, mijn kleren aangedaan en weer weg. Het zal vol van de schoolgasten,
die daar ook niet kunnen aan doen he, maar zo kan je geen baantjes zwemmen he. En voel mij niet op mijn gemak ook,
iedereen die staat te kijken en te giechelen. (Was zelf ook zo zeker vroeger??
)
Nu, beslist om te gaan lopen... Start to run...
Alleen, ik doe dat niet graag. Zijn er nog die daar ook (ooit) aan begonnen zijn? En hoe waren jullie ervaring daarmee?
Ik hoop wat boost te vinden om er aan te beginnen.
Heb hier van die schemaatjes kunnen downloaden om het lopen op te bouwen en ga er maandag zowieso mee van start.
Maar 't gaat zweten worden, niemand van de regio die ook wilt lopen???
Ik trakteer erna met een ijsje hahahaha ja nee dat mag dan niet, een appel dan.
Ik moet mijn kilootjes kwijt... 't Is mijn zoon z'n schuld haha!

Ik zou zéér graag zumba doen, maar dat is allemaal 's avonds...
Dan zwemmen, alle zwembaden afgelopen binnen de 35km, tja, hier en daar eentje open overdag, ben donderdag geweest,
door de sproeiers geweest en weer terug naar mijn paskot, mijn kleren aangedaan en weer weg. Het zal vol van de schoolgasten,
die daar ook niet kunnen aan doen he, maar zo kan je geen baantjes zwemmen he. En voel mij niet op mijn gemak ook,
iedereen die staat te kijken en te giechelen. (Was zelf ook zo zeker vroeger??

Nu, beslist om te gaan lopen... Start to run...
Alleen, ik doe dat niet graag. Zijn er nog die daar ook (ooit) aan begonnen zijn? En hoe waren jullie ervaring daarmee?
Ik hoop wat boost te vinden om er aan te beginnen.
Heb hier van die schemaatjes kunnen downloaden om het lopen op te bouwen en ga er maandag zowieso mee van start.
Maar 't gaat zweten worden, niemand van de regio die ook wilt lopen???

Ik trakteer erna met een ijsje hahahaha ja nee dat mag dan niet, een appel dan.

Comment