Re: Geen crisis of geen motivatie?
Probleem is, Tommie, de opinie of hoe men denkt over geld en werken.
Als de banken beter gewerkt hadden dan zaten we nu minder in de problemen.
En WIE zit nu in de problemen? Iedereen behalve de banken want die zijn gered.
En er is ook geen eer meer te vinden of trots in het werken zelf en dat is niet de fout van de werkende of de werkloze, de zieke en de rest.
Je kan nog mens zijn als je je terug trekt uit de maatschappij; erg he maar het is zo.
Je kan tegenwoordig in de maatschappij doen of laten wat je wilt, op kleine of op grote schaal, je wordt bedolven onder kritiek of misnoegen.
Het is ook zoals Bruno T. zei in de 7de Dag
We moeten meer gaan samenwerken en stoppen om elkaar te schuld te geven.
Ja, ik ken ons verleden en geschiedenis.
En nooit denken dat de grote monden van nu het goed met ons menen
Die blijven maar herhalen en herhalen, jagen het volk op en achter de schermen drinken ze pinten met de "vijand".
Ik wil maar zeggen de het bijna zover is gekomen dat de kleine man elkaar de kop inslaat.
Kritiek hebben op alles en iedereen geregisseerd door een paar die niets tekort hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk bericht
Als de banken beter gewerkt hadden dan zaten we nu minder in de problemen.
En WIE zit nu in de problemen? Iedereen behalve de banken want die zijn gered.
En er is ook geen eer meer te vinden of trots in het werken zelf en dat is niet de fout van de werkende of de werkloze, de zieke en de rest.
Je kan nog mens zijn als je je terug trekt uit de maatschappij; erg he maar het is zo.
Je kan tegenwoordig in de maatschappij doen of laten wat je wilt, op kleine of op grote schaal, je wordt bedolven onder kritiek of misnoegen.
Het is ook zoals Bruno T. zei in de 7de Dag

We moeten meer gaan samenwerken en stoppen om elkaar te schuld te geven.
Ja, ik ken ons verleden en geschiedenis.
En nooit denken dat de grote monden van nu het goed met ons menen

Die blijven maar herhalen en herhalen, jagen het volk op en achter de schermen drinken ze pinten met de "vijand".
Ik wil maar zeggen de het bijna zover is gekomen dat de kleine man elkaar de kop inslaat.
Kritiek hebben op alles en iedereen geregisseerd door een paar die niets tekort hebben.
Comment