Re: Remmen op de motor.
Weet ik niet Paul, maar Subaru was wel degelijk de invoerder van de steekband en de metaalpoeder koppeling.
@ RDB Er zijn bij de Subaru ECVT inderdaad problemen geweest, het probleem was (20 jaar geleden) dat er olie in het metaalpoeder kon komen,
waardoor het ging kleven, dan zijn de dichtingen aangepast geworden, probleem opgelost.
Maar het is wel zo dat Subaru momenteel nog geen CVT wil leveren op auto's waar het koppel boven de 250 Nm zit, met name hun diesel.
Maar die zit er blijkbaar toch aan te komen.
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM
Bekijk bericht
@ RDB Er zijn bij de Subaru ECVT inderdaad problemen geweest, het probleem was (20 jaar geleden) dat er olie in het metaalpoeder kon komen,
waardoor het ging kleven, dan zijn de dichtingen aangepast geworden, probleem opgelost.
Maar het is wel zo dat Subaru momenteel nog geen CVT wil leveren op auto's waar het koppel boven de 250 Nm zit, met name hun diesel.
Maar die zit er blijkbaar toch aan te komen.
Comment