Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Medisch attest zwanger op vliegtuig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Medisch attest zwanger op vliegtuig

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    Ik vind het zelfs een beetje vreemd dat iemand die blanco verklaringen zoekt.
    Onze bedoeling van dat blanco formulier is gewoon om het de gynaecoloog gemakkelijk te maken. Zodoende vullen wij reeds de gegevens in die we kennen en moet de dokter niet alles zelf invullen.
    Het is dus zeker niet de bedoeling om te frauderen,hoe komen jullie daarbij, maar gewoon om alles vlugger te laten verlopen. De tijd van zulk een dokter is heel kostbaar, vandaar !

Comment

Iedere gynaecoloog heeft die formulieren in zijn praktijk liggen. De meesten hebben ze zelfs op de pc staan, en printen ze volledig ingevuld af. Die 30 seconden die hij bespaart met het invullen van je dochters naam, gaat hij zeker niet in mindering brengen voor de betaling van het doktersbezoek.

Comment

Grappig hoe een simpele en onschuldige vraag hier al kan leiden tot insinuaties van fraude en oplichterij...
        Sommigen hier zouden echt boeken kunnen schrijven met hun hersenspinsels
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Bedankt allemaal voor jullie positieve interventies.

Wat mij betreft mag hier een slotje op ! Bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
            Bedankt allemaal voor jullie positieve interventies.

Wat mij betreft mag hier een slotje op ! Bedankt
            Betekend dit dat je een blanco formulier hebt gevonden?
            Gefeliciteerd maar en straks niet te lang kletsen met de gynaecoloog want tijd is geld.

Comment

Working...
            X