Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gitaar gekocht maar is niet volgens...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gitaar gekocht maar is niet volgens...

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    .......... Ik heb het bij een postorder bedrijf met een kleine TV meegemaakt dat ze mij een verkeerd type TV leverde: een die €100 goedkoper was dan het type dat ze aanboden en ik dus betaald had....
    en andersom..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      Laat dat nou net niet datgene zijn dat ze moet doen
      Ik ben ne muur aan het decoreren met gitaren, en dan wil ik net dat wat op de foto staat. Niet de bespeelbarheid speelt voor mij ne rol, maar het uiterlijk.
      En ik heb zojuist ne mail gekregen, dat op het ogenblik hij geen gitaar kan leveren volgens de foto, en ik dus men "postgeld" kwijt ben, of ik ze nu neem , of ze terugstuur.

en ik ben zeker dat van de 100 gitaren , er 50 verkocht worden zonder erop gespeelt te hebben. ge koopt ne..... en dan weet ge dat ge die kwaliteit hebt. ne fender, zou ik evenzeer via internet kopen, dan ervoor naar de winkel te gaan. ze gaat niet beter zijn als ik ze test en koop, dan als ik ze bestel en koop.

Het is heel klant onvriendelijk dat zij uw porto schade niet vergoeden daar de schuld bij hen ligt door een foute levering.
      Ik heb even op uw profiel naar uw domicilie gekeken: de Kempen is niet zover van Eindhoven.
      Ik zou zeggen ga eens in deze grote zaak bij mij in de buurt kijken daar hebben ze gitaren in alle prijsklasse en dus ook heel voordelige. Boven de € 50 worden er geen verzendkosten gerekend.

Comment

abcde
        Last edited by Rudy; 17 juni 2012, 05:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Maar goed, voor mij is die 25€ evenveel in geld, alleen maak ik er me minder druk in.
          Je bent je nu al 24 uur aan het opwinden.....
          Het is juist goed dat consumenten het slechte gedrag van sommige webwinkels aan de kaak stellen. Al gaat het om een cent niemand (behalve blijkbaar u) wil willens en wetens bedonderd worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
            Het is juist goed dat consumenten het slechte gedrag van sommige webwinkels aan de kaak stellen. Al gaat het om een cent niemand (behalve blijkbaar u) wil willens en wetens bedonderd worden.
            Er staat bij elke webwinkel altijd dat het terugsturen op je eigen kosten is..
            Als je zelf naar een winkel gaat om iets te kopen, thuis zie je dat er iets niet in orde is ( bv een zindering op de 12de fret die je niet opgemerkt had, of een klein kraakje in de lak die niet opviel, moet je ook terug naar de winkel en ben je ook je naft kwijt ( en je tijd ) ...

Dit is een discussie over de vervoerskosten in het algemeen natuurlijk en niet over dit specifiek geval.. Het feit dat die winkel je een gitaar verstuurd heeft zonder ""string thru" is niét ok natuurlijk, en moet ik ook wel zeggen dat zij hun verantwoordelijkheid zouden mogen nemen...

In principe ben je opgelicht, en heeft de winkel je blijkbaar willens nillens een ander model dan op de foto gestuurd. En hiermee dien je gewoon klacht in bij de politie.

Ge hebt mensen die voor veel minder klacht indienen, zélfs ik vind dat je eigenlijk wel een poot hebt om op te staan...

Comment

abcde
              Last edited by Rudy; 17 juni 2012, 05:21.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                Ach man, je snapt er niets van!
                En ik niks van jou Want internet bankieren is in, internetwinkels zijn in ( denk ik zelfs voor de toekomst zeker voor 50..60 % van de aankopen) , dus wat is daar dan verkeert aan ?? Ik koop nu al zeker ( niet voor eten naturrlijk ) al zeker voor 50 % via internet, en dit is den eerste keer dat ik ne miskleun heb.

Comment

abcde
                  Last edited by Rudy; 17 juni 2012, 05:22.

Comment

Zaak is dat Scherpie is bedrogen.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Zaak is dat Scherpie is bedrogen.
                      theokus is mijne vriend vanaf nu

Comment

In België wordt de consument "in principe" beschermd door de wet welke stelt dat bij een verkoop op afstand de consument het recht heeft van de koop af te zien zonder kosten, ook de verzendkosten mogen hem niet aangerekend worden!
                        In principe mogen ze zelfs geen geld vragen tijdens de kijkperiode.
                        Maar tot op heden heb ik nog geen enkel bedrijf geweten dat zich aan deze regel houdt.
                        Probleem is dat je door een wetgeving beschermd bent in je eigen land ... met het buitenland zijn die regeltjes altijd wat moeilijker.
                        Ik vind geen reden om bij online aankopen de mensen meer in het zak te mogen zetten dan bij een aankoop in een winkel.
                        Als de verkoper u "bij toeval" een verkeerd product levert, dan moet hij die fout maar corrigeren op zijn kosten.
                        Dus ja, ik vind ook dat de TS hierbij geen enkele kost zou mogen hebben om dit te ruilen!

Ik koop redelijk wat via internet (gekende winkels) en in het algemeen loopt het vlot maar soms loopt het ook eens anders.
                        Pas vorige week nog drie onderdelen besteld via internet en volgens site alles op voorraad, betaling direct uitgevoerd en twee dagen later bevestiging gekregen van betaling en van bestelling met status alles op voorraad en verzending de dag zelf ... een week later geen zending ontvangen natuurlijk.
                        Gisteren gebeld en krijg van de dame te horen dat ze geen orderstatus per telefoon geven.
                        Ik dring er even op aan en zeg dat alles op voorraad was volgens hun bevestiging maar dat er niets ontvangen werd, antwoord bleef dat ze per telefoon geen enkele informatie verschaffen over uw bestelling.
                        Zoiets is dus al dikke zever en zal dus eerste en laatste bestelling zijn in deze gekende online winkel.
                        Ze klagen allemaal dat de zaken slecht gaan door de crisis maar ze doen er niets voor om klanten te behouden.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                          theokus is mijne vriend vanaf nu
                          Ik zal je een GRATIS lidkaart sturen van mijn vriendenclub; kost wel 10 euro aan verzendingskosten

Mijn 2de monitor is een Ilyama met HD resolutie.
                          Ik doe mijn bestelling en die is administratief in orde van mijn kant bezien dus.
                          (was 200% zeker wat ik bestelde)

Twee dagen later wordt die geleverd en wat blijkt? 't Was de verkeerde.
                          Via mail leg ik alles uit aan de verkoper.

Dus via de post stuur ik monitor terug en dat kost me ongeveer 8 euro.
                          Er was mij ook gezegd dat ik die kosten zou terug betaald krijgen.

Voor de tweede keer wordt een monitor geleverd.
                          Ik was thuis maar de transporteur deed niet de moeite om bij mij thuis aan te bellen.
                          Hij levert die af in een winkel hier beneden.
                          Nu moet je weten dat ik nog NOOIT gedurende 24 jaar in die winkel was geweest.
                          De dochter bekijkt me al 24 jaar met een zuur gezicht en haar moeder... daar weet
                          ik ook niet waar ik aan toe ben. Papa doet moeite maar die is dan ook zakenman
                          Dus ik moest die mensen gaan lastig vallen en dat haatte ik als de pest.

Alles op een hoop, voor mij toch.
                          En op die 8 euro wacht ik ook nog
                          MAAR dat vergeet ik niet en dat wordt geregeld bij een volgende bestelling.
                          't Is ook daarom dat ik al mijn e-mails goed bewaar.

De grote baas van de "Union Jack Rubber Co." zei ooit: "Geld kan je nooit genoeg hebben"
                          Last edited by theokus; 16 juni 2012, 23:57.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Working...
                          X