Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie bewaart zijn e-mails?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie bewaart zijn e-mails?

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Is deze vraag nu serieus bedoeld of om je wat interessant te maken en mij als een clown te laten passeren?
    Als je wat leest, dan zie je dat het antwoord er al staat.
    Als ik zeg : wanneer heb je exchange gebruikt, dan heb ik het wel over exchange (dus de serverkant). Outlook werkt helemaal anders als client van exchange, dan wanneer je het apart gebruikt. Met enkel kennis van outlook, zal je op een exchangeserver niet veel kunnen aanvangen... En iemand die zegt dat Exchange ook PST gebruikt...
    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
      En iemand die zegt dat Exchange ook PST gebruikt...
      Fuck maat ... ge kent er ook iets van om alles een draai te geven om te laten verstaan dat jij er alles van kent maar een ander niets!
      Heeft hier iemand aangehaald dat er op de server een PST staat?

Doe wat normaal en denk even in de richting van dit topic ... men vraagt wie zijn mail bewaart, dan heeft men het NIET over de server-kant maar over de client-kant!
      Van al de mensen zijn 99,99% eindgebruikers (client-kant) en 0,01% is misschien administrator (server-kant) als men het over professioneel gebruik heeft, privé is 100% client-kant.

Dus als ge uw mails bewaart in een PST in combinatie met een exchange-server, dan is daar niets mis mee en elki logisch mens weet wel dat die PST dan lokaal op uw pc staat.
      En ja, (zoals eerder aangehaald) ik weet dat je langs client-kant kan kiezen om de mails op de server te bewaren, maar dan kijk je op tegen ingestelde limieten.

Ik weet wel dat je netwerkbeheer doet volgens uw profiel en er in principe iets van kent, maar dat wil niet zeggen dat je de mensen voor de zot moet houden.
      Last edited by VerSeg; 18 juni 2012, 12:37.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Juist en ik heb geleerd om die pst-file niet meer op de C-schijf te laten staan
        Die bibliotheken bij Windows hangen ook serieus mijn voeten uit.
        Nog nooit problemen gehad, en heb meer dan 10.000 mails in mijn postvak in...

Comment

Fuck maat ... ge kent er ook iets van om alles een draai te geven om te laten verstaan dat jij er alles van kent maar een ander niets!
          Heeft hier iemand aangehaald dat er op de server een PST staat?

Doe wat normaal en denk even in de richting van dit topic ... men vraagt wie zijn mail bewaart, dan heeft men het NIET over de server-kant maar over de client-kant!
          Van al de mensen zijn 99,99% eindgebruikers (client-kant) en 0,01% is misschien administrator (server-kant) als men het over professioneel gebruik heeft, privé is 100% client-kant.

Dus als ge uw mails bewaart in een PST in combinatie met een exchange-server, dan is daar niets mis mee en elki logisch mens weet wel dat die PST dan lokaal op uw pc staat.
          En ja, (zoals eerder aangehaald) ik weet dat je langs client-kant kan kiezen om de mails op de server te bewaren, maar dan kijk je op tegen ingestelde limieten.

Ik weet wel dat je netwerkbeheer doet volgens uw profiel en er in principe iets van kent, maar dat wil niet zeggen dat je de mensen voor de zot moet houden.
          Denk een beetje aan je hart jong : je opjagen is echt niet gezond...
          En degene die stelt dat je met exchange ook een PST moet gebruiken, was jij...(#29).
          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Denk een beetje aan je hart jong : je opjagen is echt niet gezond...
            En degene die stelt dat je met exchange ook een PST moet gebruiken, was jij...(#29).
            Als jij dat die draai wil geven ... mij best, maar dat staat er niet.

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc
            En een beetje bedrijf werkt met een exchange server : veel pst heb je dan niet meer nodig...
            Exchange is nog altijd de standaardwerkmethode (client/server) om outlook te gebruiken, zeker professioneel.
            Ja en dat gebruikt natuurlijk geen PST.
            Lees nu ne keer de juiste delen bij elkaar.
            Ik had het toch over mijn mails bewaren in een pst? Ik denk niet dat ik daarvoor een Exchange-server op mijn portable draaien heb maar wel een Outlook.
            Dus nogal wat logisch dat ik die PST met Outlook linkte.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Als jij dat die draai wil geven ... mij best, maar dat staat er niet.

Lees nu ne keer de juiste delen bij elkaar.
              Ik had het toch over mijn mails bewaren in een pst? Ik denk niet dat ik daarvoor een Exchange-server op mijn portable draaien heb maar wel een Outlook.
              Dus nogal wat logisch dat ik die PST met Outlook linkte.
              Tsja : als ik zo'n "" zie staan, lees ik normaal het omgekeerde van wat er staat .
              't Zal beroepsmisvorming geweest zijn...
              Groeten,

Polleke

Comment

Working...
              X