Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Macbook Pro met retina

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nieuwe Macbook Pro met retina

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
    post #57 Tja, Lion kwam pas uit in zomer 2012, dat is wel erg snel een update... De updates zijn ook niet zo groot als van de ene versie van Windows naar de andere, dus het is normaal dat het veel goedkoper is...
    kwestie van je eigen rotsvaste argumenten in herinnering te brengen.
    Tja, sorry, maar om een argument te nemen aan een overduidelijke typo...
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
      Tja, sorry, maar om een argument te nemen aan een overduidelijke typo...
      Als je zelf tijdens door jouw aangegeven herlezen dit niet opmerkt, tja ...
      trouwens is het nu al dan niet sneller zijn van jouw afgod (win7) nu al dan niet een tikfout?
      Wat moet er dan gedacht worden over de VELE grafische pros die jij kent, dat het wel warm zal zijn want jij denkt dat , jij gaat er van uit dat... , enz, enz....
      zijn dat ook misschien relatieve dingen of typefouten? ...
      geef toe, je zit wat uit je nek te kletsen.

Amen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Bijvoorbeeld in het laatste deel van de laatste zin in je eigen quote.

Het is trouwens wel zo netjes om even de bron te vermelden...
        Lees ook de tweede regel
        Lees ook de regel vóór de ''
        D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
          Lees ook de tweede regel
          Lees ook de regel vóór de ''
          Lees ook de

Comment

Eigenlijk hoop ik dat deze informatie niet klopt.
            Apple vindt design duidelijk belangrijker dan gebruiksgemak...
            Groeten,

Polleke

Comment

trouwens is het nu al dan niet sneller zijn van jouw afgod (win7) nu al dan niet een tikfout?
              Wat moet er dan gedacht worden over de VELE grafische pros die jij kent, dat het wel warm zal zijn want jij denkt dat , jij gaat er van uit dat... , enz, enz....

Amen.
              Ik moet eerlijk toegeven dat ik moest glimlachen bij 'trouwens is het nu al dan niet sneller zijn van jouw afgod (win7) nu al dan niet een tikfout?' Neem het allemaal niet te serieus, het is maar een computer he. Ik heb gewoon gezegd waarom deze nieuwe laptop vor mij overpriced is. En nee ik klets zeker niet uit mijn nek, maar ik heb wel de indruk dat jij dat wel doet, je staaft nergens je argumenten je komt gewoon met inhoudloze sneren. Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant begrijp ik het wel, er zij wss gewoon te weinig objectieve argumenten te vinden om jouw mening te staven... Lees post #38 nog maar eens, duidelijke, objectieve en gestaafde argumenten. Als je het niet met mee eens bent, reageer dan aub inhoudelijk en zeg mij waarom volgens jou mijn argumenten niet kloppen

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
              Dat is inderdaad een erg interessant artikel, waarvan de info hoogstwss wel klopt. Je kan het ram niet vervangen/uitbreiden, je kan er geen gewone hdd insteken, de batterijen zitten vastgelijmd... Jammer, meer kan ik niet zeggen. Hoge aankoopprijs, hoge reparatiekosten, dure upgradekosten.
              Last edited by LaurentS; 14 juni 2012, 21:29.
              70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Amen.
                Ja maar, krisdg, meneer LaurentS heeft al een paar uur met een MacBook gewerkt en, in zijn ogen, is dat voldoende om hier als een expert zijn mening te poneren.
                Geef toe, uit zijn nek kletsen is in deze context een zwaar understatement.
                D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Wat jij concludeert klopt niet helemaal polleke
                  Als deze Macbook stuk is, is die makkelijk te repareren door de technici van Apple.

De definitie van gebruiksgemak slaat op de gebruiker die er mee werkt.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Als deze Macbook stuk is, is die makkelijk te repareren door de technici van Apple.

Die u dan ook direct een gepeperde rekening presenteert voor een simpele taak als het vervangen van het ramgeheugen of een harde schijf...

@milt1: Ik vind het grappig dat je blijft doorgaan met niet inhoudelijk te reageren. Blijkbaar kan je dit niet of zijn er geen argumenten te vinden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
                      Die u dan ook direct een gepeperde rekening presenteert voor een simpele taak als het vervangen van het ramgeheugen of een harde schijf...

@milt1: Ik vind het grappig dat je blijft doorgaan met niet inhoudelijk te reageren. Blijkbaar kan je dit niet of zijn er geen argumenten te vinden?
                      Ja maar Laurent, het is van Apple he, dat weet je vooraf.
                      Bij Apple is alles duur en dat zal zo blijven.
                      En zoals de meeste klanten & kopers zeggen: het werkt wel
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

allé : Ze zijn weer vertrokken. Dat lukt dus ook zonder mij .
                        :d ...

Comment

.

Voor mij slaat gebruiksgemak op alles. Ook op bv. het feit of ik makkelijk (en goedkoop) het ding kan upgraden na een aantal jaar gebruik. Of dat ik zelf het ding kan herstellen i.p.v. het door een externe firma te moeten laten doen...
                          Dat is ook gebruiksgemak.
                          Groeten,

Polleke

Comment

.

Voor mij slaat gebruiksgemak op alles. Ook op bv. het feit of ik makkelijk (en goedkoop) het ding kan upgraden na een aantal jaar gebruik. Of dat ik zelf het ding kan herstellen i.p.v. het door een externe firma te moeten laten doen...
                            Dat is ook gebruiksgemak.
                            Dat begrijp ik

Je koopt een duur toestel van Apple maar de vervangstukken mogen niks kosten?
                            Ik zou origineel stukken willen.
                            Je rijdt ook niet vijf jaar met een Mercedes waarin je olie kapt van 3 euro de liter
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Dat begrijp ik

Je koopt een duur toestel van Apple maar de vervangstukken mogen niks kosten?
                              Ik zou origineel stukken willen.
                              Je rijdt ook niet vijf jaar met een Mercedes waarin je olie kapt van 3 euro de liter
                              Vandaar dat ik niet met een Mercedes rij en ook niet met een Apple werk .
                              Probleem is dat je die vervangstukken zelfs niet zelf kan installeren (want dat hebben ze vakkundig onmogelijke gemaakt) en dat de prijs inderdaad in verhouding staat met de aankoopprijs van het toestel.
                              Er staat hier op ditzelfde forum het relaas van iemand die de voorhanger in okkasie gekocht heeft, en daar zelf een SSD en 16 GB ram heeft ingestopt. Die manier om goedkoop aan je waren te geraken zal dus ook niet meer lukken...
                              Jammer toch ???
                              Groeten,

Polleke

Comment

Vandaar dat ik niet met een Mercedes rij en ook niet met een Apple werk .
                                Probleem is dat je die vervangstukken zelfs niet zelf kan installeren (want dat hebben ze vakkundig onmogelijke gemaakt) en dat de prijs inderdaad in verhouding staat met de aankoopprijs van het toestel.
                                Er staat hier op ditzelfde forum het relaas van iemand die de voorhanger in okkasie gekocht heeft, en daar zelf een SSD en 16 GB ram heeft ingestopt. Die manier om goedkoop aan je waren te geraken zal dus ook niet meer lukken...
                                Jammer toch ???
                                Dat begrijp ik
                                Maar echte "Apple-aars" doen zoiets niet
                                Echte fanboy's doen zoiets nooit.
                                Dat is verraad plegen op jouw eigen overtuiging ...
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X