Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe stofzuiger

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe stofzuiger

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
    @Alfa Centauri

Waar heb je hem gekocht ?
    www.robocleaners.be
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

And the winner is...

We zouden voor de Nilfisk GM80 gaan maar het model bleek iets te hoog te zijn voor de opbergruimte...
      Daarbij heeft mijn vrouw deze morgend nog 2 dozen stofzakken gevonden voor het oude apparataat (Miele S4).

Vandaar dat het een MieleS5211 met 2200W is geworden. Voor 178eur. En de stofzakken van de S4 en de S5 series zijn compatibel.
      Miele is nu al aan de S6 serie toe maar dit zijn dan weer andere stofzakken (en meer toeters en bellen).

Met dank en groeten!
      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
        And the winner is...

We zouden voor de Nilfisk GM80 gaan maar het model bleek iets te hoog te zijn voor de opbergruimte...
        Daarbij heeft mijn vrouw deze morgend nog 2 dozen stofzakken gevonden voor het oude apparataat (Miele S4).

Vandaar dat het een MieleS5211 met 2200W is geworden. Voor 178eur. En de stofzakken van de S4 en de S5 series zijn compatibel.
        Miele is nu al aan de S6 serie toe maar dit zijn dan weer andere stofzakken (en meer toeters en bellen).

Met dank en groeten!
        Goed merk en goed machien
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
          Ik heb dus duidelijk de juiste keuze gemaakt, het verschil is wel heel erg groot.

De stofzuiger waarvoor het meeste reclame wordt gemaakt is blijkbaar niet altijd de beste keuze.
          Als je een Dyson koopt, dan gaat een groot deel van de prijs naar het reclamebudget, daardoor moeten ze misschien wel besparen op de stofzuiger om de prijs aanvaardbaar te kunnen houden.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Ik heb mij deze aangeschaft :http://www.customcarcleaning.nl/webs...ac_n_blow.html
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
              Er klopt iets niet met de uitleg boven de technische gegevens.
              "De 4 PK motor is dermate krachtig "...

1 PK = 736W, maar volgens de gegevens verbruikt de motor 1000W.

Als ik zo'n fouten zie, dan geloof ik meteen al niet veel meer van de rest van de uitleg

De meeste stofzuigers verbruiken tegenwoordig meer dan 1000W, maar een groter verbruik wil daarom nog niet altijd zeggen dat de stofzuiger beter zuigt.
              Met een groter verbruik is de motor zelf wel krachtiger, maar er zijn merken die meer zuigkracht halen uit hetzelfde vermogen van de elektromotor.
              Maar ik heb nog geen stofzuigers gezien die 2944W verbruiken (toch niet de gewone die bedoeld zijn om thuis mee te werken).
              BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht

Als ik zo'n fouten zie, dan geloof ik meteen al niet veel meer van de rest van de uitleg
                OK, we lezen opnieuw maar dan op de website van de fabricant met originele tekst ...
                Het betreft 4.0 Peak HP ... dat verandert de situatie al heel wat.

Het is inderdaad simpel om een vermogen te vermelden dat maar één (of enkele) seconde(n) aangehouden kan worden in plaats van het nominaal vermogen ... inderdaad verkoopstechnieken.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Het is inderdaad simpel om een vermogen te vermelden dat maar één (of enkele) seconde(n) aangehouden kan worden in plaats van het nominaal vermogen ... inderdaad verkoopstechnieken.
                  Dat is iets waar ze vooral bij de goedkope versterkers ook gebruik van maken, ze geven het piekvermogen op dat de versterker een paar milliseconden kan aanhouden.
                  Dat noemen ze dan "PMPO" of iets dergelijks, als er Watt RMS bijstaat, dan is dat een veel betrouwbaarder cijfer.
                  BD0338BE

Comment

De meeste stofzuigers verbruiken tegenwoordig meer dan 1000W, maar een groter verbruik wil daarom nog niet altijd zeggen dat de stofzuiger beter zuigt.
                    Met een groter verbruik is de motor zelf wel krachtiger, maar er zijn merken die meer zuigkracht halen uit hetzelfde vermogen van de elektromotor.
                    Maar ik heb nog geen stofzuigers gezien die 2944W verbruiken (toch niet de gewone die bedoeld zijn om thuis mee te werken).
                    Het is er één speciaal voor de wagen die zowel kan zuigen als blazen.Bij het detailen van je wagen wil je ook dat alle kieren vochtvrij geblazen worden vooraleer je bvb. gaat waxen. Je kan er zelfs mee je wagen droog blazen na een wasbeurt op voorwaarde dat ie goed in de wax staat. Geen contact dus met de lak.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Volgens mij hebben jullie de beste stofzuiger nog niet gezien
                      Ik zal voor alle zekerheid de link er is bij plaatsen
                      It's a good day for an exorcism. Credits: Dirt Devil - Exorcist (90") Brand: Dirt Devil Product: Centrino Cleancontrol Production Company: Filmakademie…

Groetjes
                      Luc
                      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Het is er één speciaal voor de wagen die zowel kan zuigen als blazen.Bij het detailen van je wagen wil je ook dat alle kieren vochtvrij geblazen worden vooraleer je bvb. gaat waxen. Je kan er zelfs mee je wagen droog blazen na een wasbeurt op voorwaarde dat ie goed in de wax staat. Geen contact dus met de lak.
                        Ik heb hier een veel goedkopere "alleszuiger" waarbij ik de slang ook aan de uitgang kan aansluiten, daar kan je dan ook je auto mee droog blazen.
                        Maar de zuigkracht van die alleszuiger is véél minder dan die van de Bosch ROXX.
                        En die alleszuiger maakt ook veel meer lawaai.
                        BD0338BE

Comment

Ik heb hier een veel goedkopere "alleszuiger" waarbij ik de slang ook aan de uitgang kan aansluiten, daar kan je dan ook je auto mee droog blazen.
                          Maar de zuigkracht van die alleszuiger is véél minder dan die van de Bosch ROXX.
                          En die alleszuiger maakt ook veel meer lawaai.
                          Ik ben in elk geval benieuwd wat het wordt.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

dyson is degelijk wel de beste,heb al zoveel andere geprobeerd en de dyson springt er boven uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
                              .........Ik zal voor alle zekerheid de link er is bij plaatsen
                              It's a good day for an exorcism. Credits: Dirt Devil - Exorcist (90") Brand: Dirt Devil Product: Centrino Cleancontrol Production Company: Filmakademie…
                              heerlijk.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                              X