Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Je beltegoed omzetten naar geld...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Je beltegoed omzetten naar geld...

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Hier ben ik niet geheel mee.
    Ik dacht dat de telecombedrijven bij een betaalnummer à la 0900 ook nog een mooi centje verdienen.
    Maar het is dus waarschijnlijk zo dat in dit geval MV 2 euro min hun procentje moet doorstorten aan de 0900 lijn eigenaar/uitbater ? In feite zie ik dus mijn eigen euro's terugkeren ?
    Op betaallijn.be staat:
    • Waarom krijg ik maar 59% van mijn beltegoed terug?
    De overige 41% wordt opgeëisd door uw provider(20%), de eigenaar van de betaallijn(5%) en natuurlijk de belastingen(12%)! Uiteraard gaat er ook een klein deel naar de site die je deze dienst aanbiedt.
    Dus je ziet inderdaad je eigen euro's terugkeren... Waar komen ze anders vandaan denk je?
    Het is dus logisch dat providers liever hebben dat mensen hun belwaarde verbruiken door te SMSn, te bellen of gewoon te laten opstapelen, aangezien ze hieraan zelf zo goed als geen kosten hebben.
    Tegenover als je met je belwaarde naar een betaallijn belt, moet de provider 80% van je belwaarde 'teruggeven'... En is dat dus pure winst die zij gedeeltelijk zien verdwijnen

Comment

Ook geregistreerd en eens 7 € belkrediet gegenereerd en laten uitbetalen.
      Is alleen vervelend dat je telefoon moet openblijven. Beetje lastig als je 100 € terug wil van je beltegoed....
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
        Ook geregistreerd en eens 7 € belkrediet gegenereerd en laten uitbetalen.
        Is alleen vervelend dat je telefoon moet openblijven. Beetje lastig als je 100 € terug wil van je beltegoed....
        Je kan wel instellen hoe lang het "gesprek" moet duren. Hoe geraak jij aan 100 euro beltegoed zonder dat het vervalt ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Je kan wel instellen hoe lang het "gesprek" moet duren. Hoe geraak jij aan 100 euro beltegoed zonder dat het vervalt ?
          Is bij wijze van spreken; maar heb toch nog 90 € beltegoed gehad bij P&G. En wanneer vervalt dit :confuser:

Edit : "De waarde van de kaart kan niet meer bedragen dan 250 EUR." (Uit de algemene voorwaarden)
          Last edited by Defenderke; 30 januari 2012, 01:08.
          α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
          Flickr____No place to be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
            Is bij wijze van spreken; maar heb toch nog 90 € beltegoed gehad bij P&G. En wanneer vervalt dit
            Gewoonlijk vervalt belwaarde na 12 maanden...

En inderdaad je kan de tijd instellen die je wilt bellen (met een max. op 10 minuten per gesprek...).
            Gewoon het gesprek starten en laten lopen, het stop vanzelf na 10 minuten. (Ook als je dit niet zou ingesteld hebben, aangezien de Belgische wetgeving een limiet oplegt van 10 minuten.
            Om 100 euro te cashen zou je dit dus 5 keer moeten doen...

Comment

......... Hoe geraak jij aan 100 euro beltegoed zonder dat het vervalt ?
              zie #2.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Werkt dus wel degelijk, de 2,34 euro staan nu al op mijn rekening.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Werkt dus wel degelijk, de 2,34 euro staan nu al op mijn rekening.
                  Bedankt voor de bevestiging!

Comment

Ik bel mn belwaarde gewoon op als de maand voorbij is. Het is aan MV om te zorgen dat ik moet betalen als ik nog op internet wil.

Zolang ze dit niet in orde brengen surf ik gratis...
                    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                    500px

Comment

Working...
                    X