Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik koop een goeie surround hoofdtelefoon, waar let ik op

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik koop een goeie surround hoofdtelefoon, waar let ik op

Groot gelijk, Polleke !

Ik was gewoon op mijn koptelefoon gaan zien welk nummer er op staat.
    Maar ik vond het ook al zo raar dat het nummer niet met "RS" begon.

Bedankt voor de correctie !
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
      Alleen de naam "Bose" doet me al huiveren : ik doe eigenlijk al lang de moeite niet meer om naar dat merk te luisteren : en op het internet ernaar gaan zoeken, zeker niet .
      Kippenvel incluis?
      Ik weet het, bij echte audiofielen valt dat merk niet in de smaak. Om het zacht uit te drukken
      Anderzijds is het zo dat het merk toch vlot over de toonbank gaat. Maar ieder beleeft geluid op zijn eigen manier, en daar kan men moeilijk over discussiëren.
      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Die "Bose" hoofdtelefoons zijn voor een totaal andere toepassing, nl muziek tijdens vlieg/trein-reizen, om het achtergrondgeluid te onderdrukken. Op zich zijn het wel goede producten voor deze toepassing.

Heb zelf ook de Sennheiser RS-180. Is idd een top draadloze hoofdtelefoon.
        Sennheiser heeft nu recent een nog betere uitgebracht : de RS-220
        Kost wel een aardig duitje...
        BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
          Kippenvel incluis?
          Ik weet het, bij echte audiofielen valt dat merk niet in de smaak. Om het zacht uit te drukken
          Anderzijds is het zo dat het merk toch vlot over de toonbank gaat. Maar ieder beleeft geluid op zijn eigen manier, en daar kan men moeilijk over discussiëren.
          Dat laatste is inderdaad ook 100% juist : t'is niet omdat ik die Sennheiser beter vind dan een Bose, dat iemand anders dat ook moet vinden...
          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Dat laatste is inderdaad ook 100% juist : t'is niet omdat ik die Sennheiser beter vind dan een Bose, dat iemand anders dat ook moet vinden...
            Voilà se, dat is tenminste eerlijk.
            Er zijn er ook die Bang en Olufson goed vinden omdat het design zo mooi is...
            D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Working...
            X