Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Omgekeerde wereld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Omgekeerde wereld

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
    Beste Koeno.................... Laat maar. Prettige feestdagen.

Jan
    grapjurk

Hou dan in het vervolg je onderwerpen voor jezelf,
    als je het moeilijk hebt met mensen die niet hetzelfde denken als jij

alleszins: prettige feesten en maak er het beste van
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ik moet nochtans Schollaert bijtreden.
      Dit is inderdaad een geval van de omgekeerde wereld, van tegemoet komen aan de misdadigers, van het neerkijken op de slachtoffers.
      Waar is de tijd dat men respect had voor oom agent? lang vervlogen.
      Daarom hoop ik eerlijk gezegd dat Newt Gingrich verkozen wordt in de VS.
      Hopelijk zal er dan terug een frisse conservatieve wind waaien door het Westen.
      Het is geleden van Reagan dat conservatieve waarden als recht en orde werden gerespecteerd.
      Men moet van andermans auto afblijven, zo simpel is dat toch?

Comment

Ik kan enkel maar akkoord gaan met Control-Z en Schollaert

Het is niet omdat bv, mijn auto of huisdeur niet op slot is , dat iemand zo maar mag binnenkomen en dat ik (mede) aansprakelijk zou zijn voor wat er bij mij gestolen zou worden.

Al staan nu alle ramen en deuren open, dan nog heeft niemand het recht om iets te stelen.

Spijtig genoeg kennen veel mensen het verschil niet meer tussen "mijn" en "dijn" en wordt het hen ook niet meer aangeleerd.

Zogenaamde uitlokking is pure nonssens en prietpraat van rechters en advocaten om een falend maatschappelijk systeem toch enigzins goed te praten

Jo(han)
        Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          Ik moet nochtans Schollaert bijtreden.
          Dit is inderdaad een geval van de omgekeerde wereld, van tegemoet komen aan de misdadigers, van het neerkijken op de slachtoffers.
          Daarom hoop ik eerlijk gezegd dat Newt Gingrich verkozen wordt in de VS.
          Hopelijk zal er dan terug een frisse conservatieve wind waaien door het Westen.
          Het is geleden van Reagan dat conservatieve waarden als recht en orde werden gerespecteerd.
          Men moet van andermans auto afblijven, zo simpel is dat toch?
          Je hebt gelijk, men moet van andermans auto afblijven,
          maar waarom is enkel die korte periode zo gevaarlijk voor een auto in die straat?

dat is volgens mij niet voor vandalisme, maar eerder iets a la vuurwerk, of andere onvoorspelbaarheid...

Mocht het puur vandalisme zijn, dan zou het niet afgeraden worden gedurende 6 dagen op een jaar, maar wel voor een volledig jaar...

daarom dat er hier gewoon iets niet klopt..

tuurlijk is respect voor andermans materiaal belangrijk, en is diefstal niet goed te praten,
          maar ik heb niet het gevoel dat dat bord er hangt ivm diefstal of menselijk vandalisme...
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            .........
            nee hoor...
            ___
            maar ja...ik moet wel hè.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              maar ja...ik moet wel hè.
              grt,bouk.
              Dat is gewoon de hiërarchie die moet gerespecteerd worden Bouk. In jouw geval zelfs dubbel.
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Dat is gewoon de hiërarchie die moet gerespecteerd worden Bouk. In jouw geval zelfs dubbel.
                yep...maar ze is dan ook erg lief hoor.
                en ze heeft nachtdienst, ook met Oud en Nieuw.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                  Mozes kriebel, in welke eeuw leef jij?

Het is toch volkomen duidelijk wat er loos is. Op deze plek worden regelmatig vernielingen aangericht. Als er dan toch belastinggeld wordt uitgegeven, heb ik liever dat dit wordt ingezet om deze misstanden tegen te gaan. Niet om de goedwillende burger weg te jagen. Hang dus een camera op in plaats van dit belachelijke bord.

Jan
                  Als u goed leest gaat het over de periode dat er veel vuurwerk door de jeugd wordt afgestoken. Dus deze waarschuwing is terecht om indien mogelijk bepaalde plekken te mijden.
                  Je kan niet iedere meter in Nederland volhangen met camera's en op iedere straathoek een agent neerzetten: ik zou dat niet eens willen. Het is makkelijk om overal mee met het vingertje naar de overheid te wijzen: er bestaat ook nog iets als sociale controle in plaats van de luxaflex te sluiten en denken van wat er op straat gebeurd is mijn pak niet aan. Die politiepet past iedereen: dus kijk eerst wat u zelf kunt doen om overlast te voorkomen. Houd u kinderen na zonsondergang binnen, let op dat ze geen vuurwerk afsteken voor Nieuwjaarsnacht. Maar het zijn natuurlijk weer altijd andermans kinderen die zich niet gedragen.
                  Last edited by Binnenuit; 24 december 2011, 11:12.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                    Als u goed leest gaat het over de periode dat er veel vuurwerk door de jeugd wordt afgestoken. Dus deze waarschuwing is terecht om indien mogelijk bepaalde plekken te mijden.
                    Je kan niet iedere meter in Nederland volhangen met camera's en op iedere straathoek een agent neerzetten: ik zou dat niet eens willen. Het is makkelijk om overal mee met het vingertje naar de overheid te wijzen: er bestaat ook nog iets als sociale controle in plaats van de luxaflex te sluiten en denken van wat er op straat gebeurd is mijn pak niet aan. Die politiepet past iedereen: dus kijk eerst wat u zelf kunt doen om overlast te voorkomen. Houd u kinderen na zonsondergang binnen, let op dat ze geen vuurwerk afsteken voor Nieuwjaarsnacht. Maar het zijn natuurlijk weer altijd andermans kinderen die zich niet gedragen.
                    In deze straat bevinden zich een hotel, een bowlingcentrum, een voetbalclub en een wandelpark. Daar dien je 365 dagen per jaar normaal naar toe te kunnen gaan.

Jan

Comment

Working...
                    X