Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen reclame maar de waarheid.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geen reclame maar de waarheid.

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Het hangt er ook vanaf waar en hoe je ze koopt... zei ik al
    Toch denk ik niet dat het gros van de gepensioneerden zal kopen Pol.
    Als ze de volle pot willen....moeten ze nog 8 jaar blijven leven

Maar ik wil jouw verhaal wel volgen of de goedgelovigen die zich laten vangen.
    Hoe zit het hier binnen 8 jaar he?
    EN ik versta ook goed het verschil tussen de kleine belegger en de "gangsters".
    ================================================== ====================
    Als we half januari niks hebben dat kan men panikeren
    Eigenlijk wou ik met mijn verwijzing naar de brave gepensioneerde verwijzen naar groepen mensen die zich nogal eens gemakkelijk laten beïnvloeden door hun zogenaamde financiële vertrouwenspersoon.
    Ik herinner mij de brave huisvader in de streek van Ieper die al hun spaarcentjes in L&H hadden gestoken. En het was toevallig een gepensioneerde goede huisvader die zo maar eventjes 10000000 Bfr. in één keer in rook zag opgaan.
    Het kon toen ook geen kwaad, want dit was Flanders Language Valley, wereldvermaard..., weet je nog wel.... Onze hoogste bekleders 's lands stonden toen ook het glas (champagne) te heffen op dit wereldwonder. En de aandelen werden er als zoete broodjes verkocht.
    Maar dat zal nu, denk ik, hoop ik althans, nu zo geen vaart meer lopen.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
      Eigenlijk wou ik met mijn verwijzing naar de brave gepensioneerde verwijzen naar groepen mensen die zich nogal eens gemakkelijk laten beïnvloeden door hun zogenaamde financiële vertrouwenspersoon.
      Ik herinner mij de brave huisvader in de streek van Ieper die al hun spaarcentjes in L&H hadden gestoken. En het was toevallig een gepensioneerde goede huisvader die zo maar eventjes 10000000 Bfr. in één keer in rook zag opgaan.
      Het kon toen ook geen kwaad, want dit was Flanders Language Valley, wereldvermaard..., weet je nog wel.... Onze hoogste bekleders 's lands stonden toen ook het glas (champagne) te heffen op dit wereldwonder. En de aandelen werden er als zoete broodjes verkocht.
      Maar dat zal nu, denk ik, hoop ik althans, nu zo geen vaart meer lopen.
      Dan kan tellen
      Wat er toen ook gebeurd is maar ik vond het doodjammer dat iedereen FLV heeft laten vallen.

Nu worden de echte gangsters gered langs alle kanten en méér dan ene keer.
      En NIEMAND heeft schuld en NIEMAND is verantwoordelijk.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Dan kan tellen
        Wat er toen ook gebeurd is maar ik vond het doodjammer dat iedereen FLV heeft laten vallen.

Nu worden de echte gangsters gered langs alle kanten en méér dan ene keer.
        En NIEMAND heeft schuld en NIEMAND is verantwoordelijk.
        Moet ik volledig onderschrijven.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Alé, laat ons eens realistich zijn. Een belegger of investeerder is toch geen liefdadigheidsinstelling
          Ok, ik wil vandaag geld bij jou investeren, hoeveel intrest geef je me ? en ik ben geen liefdadigheidsinstelling...
          Een uitgevende instelling, om het even of dat de staat, een bank, een bedrijf is, is (helaas) ook geen liefdadigheidsinstelling. En als ze het wel zijn, dan is er meestal iets loos... remember ijslandse banken...

Als je vandaag op de secundaire markt diezelfde obligatie van diezelfde Belgische staat kan kopen aan 5% opbrengst, zou je toch moeten dom zijn om dit niet te doen.
          Dus is een bankier dom, dat hij dat niet aan een investeerder aanraadt ?

Toch denk ik niet dat het gros van de gepensioneerden zal kopen Pol.
          Als ze de volle pot willen....moeten ze nog 8 jaar blijven leven
          Volgens de site van het agentschap van de schuld, wordt er bij zowat elke uitgifte het meest belegd in de langste periode (8 jaar).......
          "Schampers" zou zeggen : investeerders in de staatsbons : wie zijn ze, wat doen ze, wat zijn hun drijfveren...
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Ik ben er van overtuigd dat goud de volgende bubble is.

Het zal nooit waardeloos worden, maar er is vrijwel geen enkele nuttige toepassing voor.
            Het brengt geen interest op, het heeft waarde zolang er mensen bereid zijn het te betalen.

Ik denk dat een vat olie sneller in waarde zal stijgen dan goud. Of zilver en koper, dat zit in een hoop producten en gebruiksvoorwerpen, en er zijn weinig alternatieven voor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Ik ben er van overtuigd dat goud de volgende bubble is.

Het zal nooit waardeloos worden, maar er is vrijwel geen enkele nuttige toepassing voor.
              Het brengt geen interest op, het heeft waarde zolang er mensen bereid zijn het te betalen.

Ik denk dat een vat olie sneller in waarde zal stijgen dan goud. Of zilver en koper, dat zit in een hoop producten en gebruiksvoorwerpen, en er zijn weinig alternatieven voor.
              Ze gaan nog serieus onder elkaar vechten voor grondstoffen Tommie1.

Diamant is toch ook iets wat overdreven is en kunstmatig duur wordt gehouden.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Nog betere belegging: gisteren Dexia aandelen kopen en vandaag verkopen, méér dan 27% gestegen.
                Maar wie durfde dat nog...
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Nog betere belegging: gisteren Dexia aandelen kopen en vandaag verkopen, méér dan 27% gestegen.
                  Maar wie durfde dat nog...
                  En de winst per aandeel was?

Staatsbons zijn beter.
                  Nu al een "gigantisch succes" volgens de Standaard
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

7.5 cent Theo. Stel dat je gisteren zo'n 10000 aandelen durfde kopen (+- 2700 euro) dan had je nu bij verkoop zo'n 750 euro winst opgestreken. Beetje meer dan de staatsbon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                      Dus is een bankier dom, dat hij dat niet aan een investeerder aanraadt ?
                      Als je hem dat niet vraagt zal hij inderdaad van kromme haas gebaren en zal daar zo wel zijn redenen voor hebben. Hij is inderdaad niet dom.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

7.5 cent Theo. Stel dat je gisteren zo'n 10000 aandelen durfde kopen (+- 2700 euro) dan had je nu bij verkoop zo'n 750 euro winst opgestreken. Beetje meer dan de staatsbon.
                        Heb ik gisteren ook opgemerkt, een monsterscore. Eens zien wat dat vandaag wordt, kan evengoed weer 20% minder zijn. Het roulette gehalte van de beurs is duidelijk groot. En er zijn blijkbaar mooie koopjes te doen, maar wie onder de kleine spaarder durft in het huidig klimaat nog in te stappen.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Staatsbons zijn beter.
                          Nu al een "gigantisch succes" volgens de Standaard
                          Inderdaad Theo, het wordt blijkbaar toch een succes. Had ik zeker niet gedacht. Ik volg nogal eens "De Tijd" en die houden er ook andere ideeën op na. Daar beweren ze dat spaarders die hierop intekenen "roekeloze speculanten" zijn.
                          Maar er is blijkbaar toch nog veel staatsburgerschap.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Heb ik gisteren ook opgemerkt, een monsterscore. Eens zien wat dat vandaag wordt, kan evengoed weer 20% minder zijn. Het roulette gehalte van de beurs is duidelijk groot. En er zijn blijkbaar mooie koopjes te doen, maar wie onder de kleine spaarder durft in het huidig klimaat nog in te stappen.
                            Wéér bijna 20% erbij

Comment

Wéér bijna 20% erbij
                              Jawel, ze zijn daar zeker goe bezig in Dexia.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Diamant is toch ook iets wat overdreven is en kunstmatig duur wordt gehouden.
                                Diamond are forever Theo. Vrouwtjes weten dat maar al te goed.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X