Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen reclame maar de waarheid.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geen reclame maar de waarheid.

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
    En wat vind je ervan ?
    Heb precies mijn kiesbrief voor me liggen.
    Alleen een rood kruisje. Maar de lijntjes lopen wel mooi diagonaal. Zeer verzorgd.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
      Heb precies mijn kiesbrief voor me liggen.
      Alleen een rood kruisje. Maar de lijntjes lopen wel mooi diagonaal. Zeer verzorgd.
      Ja, in die jaren vóór 2010 was dat nog een voldoende, een paar lijntjes.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Verkoop staatsbon > bijna 3 miljard.
        Er zijn blijkbaar nog 'b'elgen sire. En wat 5 minuten politieke wil wel kan aanrichten.
        Zouden die Grieken, Italianen, Portugezen, Spanjaarden dat ook niet beter doen ? Of zouden ze misschien wat verse zuurstof gaan ophalen zijn in het hooggebergte.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Stel je voor Theo, ik heb mij dan toch laten verleiden... Of hoe een mens soms zijn mening kan herzien.
          Dus toch een prima investering
          Tof dat je het wilt toegeven
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Er zijn blijkbaar nog 'b'elgen sire. En wat 5 minuten politieke wil wel kan aanrichten.
            Zouden die Grieken, Italianen, Portugezen, Spanjaarden dat ook niet beter doen ? Of zouden ze misschien wat verse zuurstof gaan ophalen zijn in het hooggebergte.
            Echt triestig, vier grote culturen, toch met een rijk verleden en waarop een groot deel
            van onze beschaving is gebouwd.
            En vooral de Grieken treiteren ons het ergste zowel financieel als op de schoolbanken

De Belgen zijn de grootste spaarders te wereld.
            En de Belgen doen er ook iets aan zowel via de nieuwe begroting als investeren in staatsbons.
            Investeren in staatsbons omdat we het kunnen.
            Die andere vier hebben niks omdat een paar alles hebben...
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
              Dus toch een prima investering
              Tof dat je het wilt toegeven
              Absoluut geen probleem, ik ben de eerste om toe te geven dat ik er ook een verkeerde visie kan op nahouden.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Die andere vier hebben niks omdat een paar alles hebben...
                Ik betwijfel of die vier niks hebben Theo, want zoals ik al zei, wie weet gaan ze met de winsten op hetgeen wij daar achterlaten niet naar de Zwitserse Alpen om daar nadien af en toe wat zuurstof(intresten) gaan opsnuiven.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik betwijfel of die vier niks hebben Theo, want zoals ik al zei, wie weet gaan ze met de winsten op hetgeen wij daar achterlaten niet naar de Zwitserse Alpen om daar nadien af en toe wat zuurstof(intresten) gaan opsnuiven.
                  Snap het.
                  Dat bedoelde ik ook met "die paar".
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

En het succes van de Staatsbon is nog steeds in stijgende lijn : nu 4,2 miljard.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Al achterhaald, nu al 5 miljard en volgens schatting 5.5 milj.
                      De Belgen willen blijkbaar van wat cash af.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Al achterhaald, nu al 5 miljard en volgens schatting 5.5 milj.
                        De Belgen willen blijkbaar van wat cash af.
                        Haha.
                        Ik hoorde het net op de (auto-)radio.
                        Ze hebben nog niet alle cijfers binnen.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Ik overwoog deze week nog die coöperatieve dingen van Argenta, maar ik vertrouw zelfs mijn eigen bank voor geen haar meer, eigenlijk ...

En die staatsbons, tja. Hoorde daarstraks Fons Verplaetse (een voormalig gouverneur van de Nationale Bank) op Radio 1. Men vroeg hem of hij geen staatsbons had gekocht of wou kopen, waarop hij ronduit "nee" antwoordde. Hij zei dat hij liever in vastgoed (of was het onroerend goed ?) investeerde .
                          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                            Ik overwoog deze week nog die coöperatieve dingen van Argenta, maar ik vertrouw zelfs mijn eigen bank voor geen haar meer, eigenlijk ...

En die staatsbons, tja. Hoorde daarstraks Fons Verplaetse (een voormalig gouverneur van de Nationale Bank) op Radio 1. Men vroeg hem of hij geen staatsbons had gekocht of wou kopen, waarop hij ronduit "nee" antwoordde. Hij zei dat hij liever in vastgoed (of was het onroerend goed ?) investeerde .
                            Grond Joris, grond
                            Altijd goed om overtollig (?) geld in te investeren.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Of bakstenen .

Spijtig dat ik vroeger niet in goud heb geïnvesteerd...Dat had me behoorlijk wat opgebracht, denk ik.
                              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                                Of bakstenen .

Spijtig dat ik vroeger niet in goud heb geïnvesteerd...Dat had me behoorlijk wat opgebracht, denk ik.
                                Joris ik begrijp je
                                Maar ja, hoe zit dat met veel jonge mensen?
                                Als enig kind bijvoorbeeld en met ouders die het goed doen of goed gedaan hebben...
                                Die hun start is al heel anders he.

Goed of vast werk vinden was vroeger iets gemakkelijker dan nu.
                                Hoe ga je een toekomst opbouwen met alle onzekerheden van NU?
                                Ik wil maar zeggen dat je ook iets moet hebben he om te investeren

Laat ze maar praten en laat ze maar doen: een spaarboek = zekerheid
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X