Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

11.11.2011.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 11.11.2011.

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    hier komen de kinderen langs de deur met een lampion, zingen een liedje en krijgen dan snoep.
    grt,bouk.
    Mooi he bouk.
    Er moesten meer van die dingen zijn
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
      jazeker. Ik heb weerstand geboden, maar op iemands trouw moet men wat inschikkelijker zijn he. En aangezien ik geen prof ben, moest ik me ook niet professioneel opstellen. Uiteindelijk waren ze wel heel tevreden met hun album.
      Mijn beste foto's heb ik getrokken op een viering toen ik goe "bien" was (receptie was op de middag, met een lege maag...): geen remmingen meer, creatief omspringen met diafragma, sluitertijd etc. ook geen paniek toen bleek dat mijn flits al een tijdje niet weer werkte... prachtige foto's!
      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Mooi he bouk.
        Er moesten meer van die dingen zijn
        yep.
        _
        en nu maar hopen, dat er niet te veel kinderen langs komen, dan blijft er voor mij ook nog wat over.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

In Zonhoven -ik heb in Kiewit gewoond- had vroeger iedere wijk zijn eigen Sint-Maartensvuur. Dat ging er dan om het grootste te hebben. De strengere wetgeving heeft daar echter een takje voorgestoken. Het zogenaamde Hololool is er nu vooral op één plaats, met dan wel gelijk het grootste vuur van Limburg, natuurlijk: http://www.hololool.net/album.html

Comment

Hier (ned.-limburg) wordt 11.11 de start van het carnavalsseizoen gevierd.
            Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JoH Bekijk bericht
              Hier (ned.-limburg) wordt 11.11 de start van het carnavalsseizoen gevierd.
              Juist en ook in Keulen > momenteel op TV > WDR.
              (zie liever de cross in Niel)
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

11.11.11 11:11 stond ik me een Rochefort 10 in mijn hand. Dat moet een teken van boven zin.

Jan

Comment

Hier in Mechelen (Battel om specifiek te zijn) is het de traditie dat in de voormiddag met een mijter op hun hoofd (gemaakt in het lokale schooltje) van huis tot huis gingen zingen om snoep op te halen. De laatste 15 jaar is dit echter zwaar geminderd en heb vandaag zelfs niemand wat snoep mogen overhandigen...
                  http://www.mimoza.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                    yep,

al gans mijn jeugd en ook nu binnen ons gezin wordt de enige echte kindervriend St-Maarten gevierd en niet die spaanse expat Sinterklaas die al zo dicht bij de kerstperiode aanleunt
                    Het was een Turk.
                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Zo is dat... en het is een neutraal en objectief antwoord
                    In Nederland heeft St.-Maarten geen politieke of religieuze binding lees ik ergens.
                    Zou dat hier anders zijn?
                    Denk van niet. In het tegengestelde zou dit momenteel het definitieve einde zijn van deze traditie
                    Hoe kan een feest van een katholieke heilige nu geen religieuze binding hebben??
                    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                      Het was een Turk.
                      Toen de Sint leefde was er van Turkije nog geen sprake, maar je mag me altijd verbeteren.
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Hoe kan een feest van een katholieke heilige nu geen religieuze binding hebben??
                        Ik vind het nu heiliger dan vroeger. Toen was het nog een echt zuipfeest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                          Toen de Sint leefde was er van Turkije nog geen sprake, maar je mag me altijd verbeteren.
                          Ok, hij was afkomstig van wat nu Turkije is. Zo beter?
                          Wat ik zei was in elk geval correcter dan wat devid zei.
                          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Ok, hij was afkomstig van wat nu Turkije is. Zo beter?
                            Wat ik zei was in elk geval correcter dan wat devid zei.

En is ie ondertussen ook niet Sint af?
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ik dacht het niet.
                              Maar zoek het eens voor ons op...

Comment

Het is nu 12.11.11. Dat vind ik eigenlijk veel mooier.

Comment

Working...
                                X