Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gaspompjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• gaspompjes

iemand enig idee wat een setje van die gaspompjes kosten die aan een kofferdeksel van een auto bevestigd zijn?(om de kofferdeksel gemakkelijker te openen en open te houden)
    thx
    grts; M

Re: gaspompjes

Maar net hoe de pet van de sloper staat.
    Ik denk 10 euro ofzo.
    Ga ik er vanuit dat je ze op de sloop wil halen en waarom zou je dat voor die gaspompjes niet willen?

Comment

Nie erg fel gezocht, maar rond de 50 euro/stuk nieuw (weet niet als dan met de gewrichtjes bij is).
      Goedkoper te vinden op ebay blijkbaar.

En die dingen heten trouwens gasdrukveren (maakt de zoektocht misschien makkelijker)

succes
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Hey juppekes

Blijkbaar kost dit stukken van mensen

Bij ons op het werk komen wij bijna dagelijks van die neervallende kofferdeksels tegen.

Dan krijgen wij die kofferdeksels bijna op ons hoofd (of zelfs er op) als we aan het inladen zijn voor de klanten.

En dan krijgen we nog de reactie van: ik weet het de pompen zijn kapot en de koffer komt soms van zelfs naar beneden

En als wij dan zeggen om er nieuwe in te steken, krijgen we de reactie van dat het te duur is
        Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door meuwi Bekijk bericht
          iemand enig idee wat een setje van die gaspompjes kosten die aan een kofferdeksel van een auto bevestigd zijn?(om de kofferdeksel gemakkelijker te openen en open te houden)
          thx
          Het hangt er natuurlijk ook vanaf of je met een Lada of met een Ferrari rijdt

Comment

die dingen kosten in feite niets maar ze vragen er soms wel veel geld voor
            Ik zou ook eens op de sloop gaan kijken.

Comment

Ik koop beroepshalve regelmatig dergelijke gasveertjes in, laat ons zeggen dat ze zo ongeveer 25 a 30 euro kosten het stuk ( van goede kwaliteit, rommel kan je makkelijk tegen 1/3 van de prijs vinden ) , let wel dat zijn er dan van diam 8-20 en slag tussen de 350 a 500mm ( zuigerstang 8mm , zuigerbuis 20mm diam ) en met kogelgewrichtjes op de uiteinden.
              Er bestaan massaal veel soorten van die veren ( zowel qua slag als veerkracht ) , let dus op dat je de goede hebt ( of toch iets wat in de buurt zit ).
              Uit de sloop gaan zoeken kan je doen, alleen bestaat de kans dat ze dan ook al snel versleten zijn natuurlijk, mijn ervaring is dat die dingen niet eeuwig meegaan…
              1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

oef het gaat daarover. Ik dacht net dat het volgende topic zou gaan over het op de kop tikken van een paar bussen Zyklon B.

Ik heb er zelf ook nodig om een speelgoedkoffer zachtjes dicht te laten gaan. Hoe kan je erachter komen hoeveel weerstand ze moeten hebben? Gaat om een oude houten koffer met redelijk zwaar deksel.
                The Knight That Says Ni...kon

Comment

Die auto-gasveren zijn niet van bijster goede kwaliteit : ze worden speciaal gemaakt voor dat doel, en moeten zo goedkoop mogelijk zijn.
                  De industriële gasveren zijn een pak beter (maar ook een pak duurder). Een garage zal inderdaad niet de goedkoopste bron zijn..

Je kan misschien hier al eens kijken voor wat technische info, of hier.
                  Last edited by polleke_cgc; 8 augustus 2011, 18:33.
                  Groeten,

Polleke

Comment

verleden jaar +/- 30€ betaalt voor 2 pompjes ( Range Rover )
                    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                      verleden jaar +/- 30€ betaalt voor 2 pompjes ( Range Rover )
                      in de garage of afbraak?
                      grts; M

Comment

Working...
                      X