Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GVD ik ben het kots beu

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: GVD ik ben het kots beu

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Klein voorbeeldje, je bent rustig aan het werken in word. De pc vraagt je vriendelijk of de beschikbare updates mogen geinstalleerd worden. Je klikt op ok en werkt verder in bvb een word document. Ondertussen staat er een kleine mededeling in je taakbalk dat je pc binnen 10 minuten gaat herstarten. Als je deze dus niet gezien heb je het zitten he pc herstart en je ingetypte tekst in word is weg.

Dat bedoel ik dus met een eigen leven. Je kan inderdaad op die melding klikken en herstarten tot max 4 u uitstellen maar als je deze niet hebt gezien heb je het zitten.

mir
    Die pc doet nog altijd zoals die ingesteld is, de gebruiker kan zelf instellen hoe die updates verlopen.
    Je kan er voor kiezen dat die updates enkel geïnstalleerd worden wanneer jij dat wil.
    Die pc kan dus werken volgens uw leven.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Zonder rekening te houden met onze kennis van Vista en alle trammelant daarrond,
      kan ik alleen maar vaststellen dat Vista géén succes is geworden
      Anders zou Windows 7 nog voor geen meter verkocht zijn.

Voor werk en spel kan je qua pc niets beter hebben.
      Zelfs XP Pro doet het nog goed.

Vorige week heb ik nog Windows 98 SE geïnstalleerd op een ouder pc van mij.
      Totaal geen problemen ondervonden in gebruik, drivers enz. enz.
      Dit vind ik echt onzin, ik gebruik Vista al sinds het begin zonder problemen, maar ja je laat mensen ook geen auto rijden zonder rijbewijs, dus misschien handig om eens een goed boek erover te lezen of een computer cursus te volgen als het allemaal niet zo goed lukt

Men vergeet vaak dat een computer geen TV is die je aanzet en alles werkt, je moet je er eerst in verdiepen (cursus volgen) voordat men ermee aan de slag kan
      Last edited by HereIsTom; 7 augustus 2011, 00:08.
      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
      Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
        Dit vind ik echt onzin, ik gebruik Vista al sinds het begin zonder problemen, maar ja je laat mensen ook geen auto rijden zonder rijbewijs, dus misschien handig om eens een goed boek erover te lezen of een computer cursus te volgen als het allemaal niet zo goed lukt

Men vergeet vaak dat een computer geen TV is die je aanzet en alles werkt, je moet je er eerst in verdiepen (cursus volgen) voordat men ermee aan de slag kan
        Ik ben het daar niet mee eens, de ene pc is ook de andere niet. Bij vrienden die een packard bell pc hebben draaid die vista voor geen meter en dat was reeds zo bij de aanschaf.

Zelfde verhaal in de tijd met die windows millenium op de ene pc werkt het perfect op een andere niks dan miserie.

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Ik ben het daar niet mee eens, de ene pc is ook de andere niet. Bij vrienden die een packard bell pc hebben draaid die vista voor geen meter en dat was reeds zo bij de aanschaf.

Zelfde verhaal in de tijd met die windows millenium op de ene pc werkt het perfect op een andere niks dan miserie.

mir
          Packard Hell ja
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            Packard Hell ja
            Dat is nu wel al een hele tijd Acer hell geworden (Acer heeft Packard Bell overgenomen eind 2007). Sindsdien zouden die packards een pak betrouwbaarder zijn geworden.
            Maar blijkbaar is het moeilijk je oude slechte naam weg te werken. Een beetje zoals norton, waarvan de nieuwe anti-viruspakketten tot de minst belastende voor je processor behoren...

Het verschil tussen vista SP2 en windows 7 is trouwens niet zo groot. Als je sommigen hoort is Vista een onwerkbaar stuk rommel. Met SP 2 is Vista zeker goed bruikbaar (heb het zelf een hele tijd gebruikt voor ik mijn windows 7 laptop kocht).
            Groeten,

Polleke

Comment

mir
              Dat bedoel ik dus, als je je eerst verdiept in computers en goede informatie inwint, dan hadden ze nooit een Packard Bell computer gekocht, dat zijn bij voorbaat al slechte computers!
              .
              Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
              Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                Maar blijkbaar is het moeilijk je oude slechte naam weg te werken. Een beetje zoals norton, waarvan de nieuwe anti-viruspakketten tot de minst belastende voor je processor behoren...
                Dat klopt dus ook niet Norton blijft een van de slechtste en duurste anti-viruspakketten die er is
                Avast is gratis en werkt het snelst!
                Cybershot Photo Website!

Comment

Dat bedoel ik dus, als je je eerst verdiept in computers en goede informatie inwint, dan hadden ze nooit een Packard Bell computer gekocht, dat zijn bij voorbaat al slechte computers!
                  .
                  Maar als ge er u wat in verdiept hebt, dan krijg je zelfs een PB correct werkende.
                  Dat die nu kwalitatief beter of slechter waren maakt niet veel uit, ze werden toch werkend verkocht.
                  Een goed Asus moederbord zorgt ook niet voor een goed werkende pc als ge er voor de rest wat zit op te kl*ten.
                  Ik heb bij iemand een PB staan en die draait sinds dat Vista uitkwam nog steeds probleemloos zonder een enkele bsod.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Maar als ge er u wat in verdiept hebt, dan krijg je zelfs een PB correct werkende.
                    Dat die nu kwalitatief beter of slechter waren maakt niet veel uit, ze werden toch werkend verkocht.
                    Een goed Asus moederbord zorgt ook niet voor een goed werkende pc als ge er voor de rest wat zit op te kl*ten.
                    Ik heb bij iemand een PB staan en die draait sinds dat Vista uitkwam nog steeds probleemloos zonder een enkele bsod.
                    Het gaat er niet om of ik ze goed werkend kan krijgen, maar of ik een goede computer koop en Packard Bell is niet goed en te duur!
                    Cybershot Photo Website!

Comment

(ikmagnietMacvermeldenikmagnietMacvermeldenikmagni etMacvermeldenikmagnietMacvermeldenikmagnietMacver meldenikmagnietMacvermelden...)

Hey Mir,

Kop op! Met het weer is het nog erger gesteld!

J.

(oefgelukt)
                      http://www.theafricabug.com

Comment

oh ja t'is al veel beter Jochen Heb me eens kunnen afreageren

Ben hier nog volop bezig al mijn software te installeren en ondertussen mijn D: schijf aan het opkuisen en aan het backuppen naar de nas. Heb al 100 Gb foto's over het netwerk gepompt. Nu nog een externe schij aansluiten op de nas en nog een extra backup maken van de foto's. Dan heb ik ze op mijn pc staan op de nas en ook nog eens op een externe schijf.

mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Dat klopt dus ook niet Norton blijft een van de slechtste en duurste anti-viruspakketten die er is
                          Avast is gratis en werkt het snelst!
                          Kijk eens naar 2e en het laatste grafiekje : link.

Ik heb het voor de rest niet over de prestaties van Norton (die trouwens wel behoorlijk goed zijn), maar enkel over die zogenaamde zware belasting van het systeem van een Norton anti-virus. Bij de laatste versies is dat niet meer het geval, maar toch blijft Norton die naam dragen...

Hetzelfde voor Packard Bell : de kwaliteit van een computer wordt voornamelijk bepaald door de onderdelen, en veel minder door het merk. Een merk dat zich voornamelijk richt op de goedkope markt, heeft wel veel meer kans slechtere PC's te verkopen.
                          Een PC met goede onderdelen, zal een goede PC zijn. Wel is het zo dat je dat als consument moeilijk kan beoordelen : een moederbord met slechte condensatoren zal niet lang meegaan. Meestal is de prijs een goede indicator. Wie verwacht dat hij voor 100 € een degelijk scherm, of voor 300 € een goede computer heeft gekocht, is er, vrees ik, aan voor de moeite.

Packard Bell is sinds de overname door Acer een pak verbeterd qua kwaliteit, maar het is heel moeilijk om die slechte naam terug kwijt te geraken...
                          Groeten,

Polleke

Comment

Sorry hoor, maar Vista werkt veel beter dan XP
                            .
                            Dat spreek ik dan weer tegen. Als dat zo was, zou Microsoft niet zo snel Windows 7 hebben uitgebracht. Ik vergelijk Vista met de MIllenium vroeger. Zelf werk ik nog altijd met XP pro en zolang ik er tevreden van ben, blijft dat zo. Ik heb Windows 7 gebruikt en toch prefereer ik XP.
                            En wat computers betreft, zeker niet kopen: Packard Bell (schoon kastje met niks in), Compaq (idem dito) en Acer ( de grootste brol die er is en een hele slechte service).
                            Last edited by nomino; 7 augustus 2011, 11:43.
                            Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

Die grafieken zullen allemaal wel, maar bij mij is het ervaring, dat Norton nu misschien iets beter is zal wel, maar ze hebben het zelf verpest en ze zijn gewoon te duur!
                              Er zijn vele gratis Antivirus programma's, zoals Avast, die net zo goed of nog wel beter presteren dan die dure betaalde programma's! Of heb je soms aandelen bij Norton!

Hetzelfde geld voor Packard Bell, ik werk al jaren met computers, maar de meeste problemen waren bij o.a. dat merk, dat ze nu misschien beter zijn is jammer voor, moeten ze het maar onder een andere naam uitbrengen, dan kunnen ze het opnieuw proberen. Acer is ook niet een van de beste
                              Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
                                Dat spreek ik dan weer tegen. Als dat zo was, zou Microsoft niet zo snel Windows 7 hebben uitgebracht. Ik vergelijk Vista met de MIllenium vroeger.
                                En wat computers betreft, zeker niet kopen: Packard Bell (schoon kastje met niks in), Compaq (idem dito) en Acer ( de grootste brol die er is en een hele slechte service).
                                Ben ik het niet mee eens, XP geeft de meeste problemen, blauwe schermen e.d., bij Vista nog nooit tegengekomen en ik gebruik Vista al sinds het er is!
                                Wat computers betreft ben ik het met je eens
                                Cybershot Photo Website!

Comment

Working...
                                X