Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Windows laptop met fysieke kwaliteiten van de macbook pro series
Collapse
X
-
-
Re: Windows laptop met fysieke kwaliteiten van de macbook pro series
De resolutie van de Samsung valt wel tegen vind ik, nu 1020 is nog altijd een stevige prijs voor een laptop, die twee Lenovo zijn ook wel interessant, en met een degelijke resolutie, maar terug €1500 ... nu ja, geuren en kleuren verschillen hé ... moeilijke keuze hoor.Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
XFR is er wat over, maar de Dell ATG reeks dan? Steviger zonder valies te zijn, zit i5 in en deftig scherm emt hogere resolutie. Heb er van 't werk ene met 4GB geheugen in en 1280*800 resolutie (nu blijkbaar in de nieuwste terug 1366*768??).
Jammer genoeg geen Radeon als optie maar de standaard Intel gpu. Marcheert anders goed, al zou voor zware bewerkingen mss. wat extra geheugen geen kwaad kunnen.Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
Misschien nog even wachten op de UX21 van Asus?
http://tweakers.net/nieuws/74767/com...ltrabooks.html
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht€1500 is nog altijd €500 verschil met een gelijkaardige macbook pro(maar dat is niet wat Matthias wil :-) )
Die Samsung heeft 2Gb intern en een 15" scherm met 1366x768 pixels
Elke MacBook Pro met dezelfde scherm grootte heeft...
- 4Gb ipv 2Gb RAM
- I7 quad core processor ipv een i5
- 1440x900 pixels (de ene 15" is de andere niet)
Mvg,
J.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk berichtOver welke Mac heb je het dan?
Die Samsung heeft 2Gb intern en een 15" scherm met 1366x768 pixels
Elke MacBook Pro met dezelfde scherm grootte heeft...
- 4Gb ipv 2Gb RAM
- I7 quad core processor ipv een i5
- 1440x900 pixels (de ene 15" is de andere niet)
Mvg,
J.
Die i5 is inderdaad wel trager (is er nog 1 van de oude serie, helaas), maar een prijsverschil tussen 1020€ en 1799€ is wel wat overdreven. Die samsung is evengoed een "design" laptop.
Je kan gemakkelijk een "gewone" laptop vinden met i7 (2630) en 4 GB ram voor 899€.Groeten,
Polleke
Comment
-
De Thinkpad T-series, daar ben ik zéér over te spreken.
Kan je met 5 tegelijk stapelen zonder dat ze een kik geven.
De mijne draait constant van pakweg 7:15 uur tot ongeveer 15:15 uur en dan 's avonds van 21:00 uur tot minstens 0:00 uur.
Dus 11 uur per dag ! ! !
Ik heb me laten vertellen dat de T500 reeks minder robuust zou zijn als de T400 reeks.
Specs ken ik niet van buiten, maar ik denk dat je daar toch al behoorlijke configuraties vind.
Niet de meest sexy laptops, maar wél eentje die je met een gerust hart kan kopen.
PLUS een zéér uitgebreide site waar je alle manuals en drivers zonder enig probleem kan vinden. Ik weet niet of Dell en HP dit ook hebben.Qui multa scit, parum patientiae habet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk berichtOver welke Mac heb je het dan?
Comment
-
Hoi!
Ik heb een HP dv3-4000,
klein, snel, sterk!
Misschien schrikt de capaciteit van de harde schijf je wat af, maar als fervente externe HD gebruiker kan ik je zeggen dat ik absoluut geen nood heb aan een zware interne harde schijf
Vele mensen denken dat het een netbook is als ik 'm bijheb op school, omdat het scherm maar een goeie 13" is. Als ex-Apple gebruiker zal je dat niet echt storend vinden, vermoed ik.
Grtjs
Comment
-
-
Tijd om dit topic even terug boven te halen
Mijn vriendin heeft van haar werk een nieuwe Lenovo T520 gekregen en mijn eerste reactie was wauw
stikjaloers natuurlijk... Beeld je in dat je vrouw/man thuiskomt met een 5DmkII+lenzen waarvoor ze niets moet betalen en enkel wat foto's voor haar werk mee moet nemen, terwijl jij al zo lang zit te kwijlen op zulk toestel, wel zo voel ik me
Ik wist dat de Lenovo Tseries vrij robuuste machines waren maar dit had ik nooit verwacht. Die T520 voelt aan als een droom in je handen, superstevig, nergens één iets dat buigt of kraakt én je kan de optische drive heel makkelijke vervangen door een SSD drive (ik zou al niet meer zonder kunnen)
Kostelijk grapje weliswaar die dingen, maar echt wel de moeite denk ik. Ik vind zonder enige twijfel dat de T520 een pak sterker aanvoelt dan een MBP.Last edited by Matthias; 10 september 2011, 01:28.5DmkIII en wat glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
Ik zoek eigenlijk een gewone degelijke stevige laptop, en ik vind dat je daarvoor niet zou moeten grijpen naar de peperdure, hyperbestendige laptops speciaal gemaakt voor in ruwe omstandigheden.
Het is zonde wat voor prachtspecs je terugvind in sommige merklaptops, om achteraf dan vast te stellen dat die top hardware ingepakt is in goedkoop, zwak, krakerig plastiek.
Een laptop die je (uitgeschakeld) zonder zorgen in de zetel kan ploffen (maar daarom niet op beton),
een laptop die je zonder zorgen overal mee naartoe neemt, en eentje die al eens onder een rugzak mag liggen (met minieme kracht druk ik het toegeklapte scherm van mijn Vaio makkelijk 0.5cm naar beneden en dat voelt zo fout aan vind ik)5DmkIII en wat glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk berichtLijkt me een prachtig robuust laptopje voor "in the field" maar dat zoek ik niet.
Ik zoek eigenlijk een gewone degelijke stevige laptop, en ik vind dat je daarvoor niet zou moeten grijpen naar de peperdure, hyperbestendige laptops speciaal gemaakt voor in ruwe omstandigheden.
Het is zonde wat voor prachtspecs je terugvind in sommige merklaptops, om achteraf dan vast te stellen dat die top hardware ingepakt is in goedkoop, zwak, krakerig plastiek.
Een laptop die je (uitgeschakeld) zonder zorgen in de zetel kan ploffen (maar daarom niet op beton),
een laptop die je zonder zorgen overal mee naartoe neemt, en eentje die al eens onder een rugzak mag liggen (met minieme kracht druk ik het toegeklapte scherm van mijn Vaio makkelijk 0.5cm naar beneden en dat voelt zo fout aan vind ik)
Comment
Comment