Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis webruimte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gratis webruimte

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
    Beetje naast de kwestie aan het reageren hé gasten ... ik heb TS al aangeboden om de site op één van mijn servers te zetten ... zonder dat ik daar iets voor vraag. Ik heb een hele reeks domeinen en bijbehorende webruimte die momenteel nog niet actief gebruikt worden ... daar kan TS zonder probleem haar eindwerk even op 'hosten' hoor

In mijn ogen is dit toch gratis, en zonder pop-ups en dergelijke
    't Kan toch geen kwaad om de TS wat meer keuze te geven? Ik begrijp je reactie niet.
    pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      't Kan toch geen kwaad om de TS wat meer keuze te geven? Ik begrijp je reactie niet.
      En niet alleen de TS. Veel mensen zoeken af en toe Free File Hosting en (zeker op fotografieforums) Free Image Hosting.
      Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        Omdat niet iedereen direct doorheeft wat "gratis hosting" betekent voor diegene die de website bezoekt. Veelal wordt men als bezoeker dan bestookt met prettige of minder prettige advertenties, wat niet mooi overkomt. Daar wou ik enkel op wijzen.
        Er is inderdaad een verschil tussen gratis hosters die dan ad's en pop-up's eveneens gratis bijleveren, maar de gratis webruimte die je van je provider ter beschikking krijgt is bij mijn weten nog steeds advertentie- én pop-up vrij!

Mvg,
        Frederic

Comment

Working...
        X