Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

125 jaar Coca Cola-codes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 125 jaar Coca Cola-codes

Ben ze zelf ook aan het sparen ... moet er ook nog veel hebben.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Zal niet gaan met al die Pepsi hier
      Amaai wat een keuze : http://nl.wikipedia.org/wiki/Schweppes_Cola (onderaan)

help elkaar
      Last edited by toerist; 14 mei 2011, 00:33.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Langs deze weg wil ik BioHazard bedanken! Hij heeft al voor wat codes gezorgd voor mijn frigoken

Kom er nog een 60tal tekort, dus als er nog iemand dopsels liggen heeft gelieve de codes te bezorgen aan mij

Ik kan daarna ook helpen met verzamelen aangezien we hier 2-3 x 1L / dag drinken, dus ik kan daarna ook een tandje bij steken!
        Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience

Comment

Wij sparen ook voor een frigoke ... nog maar 20 codes bijeen gekregen.
          Ergste is dat het bijna gedaan is met bepaalde zaken en het is echt zo gemaakt dat enkel commersanten op korte tijd zoveel flessen kunnen verbruiken.
          Laat staan dat het net niet voor deze mensen bedoeld is. (Commersanten = horeca).
          Voor de gewone klant is het dus hier en daar wat bedelen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Wij sparen ook voor een frigoke ... nog maar 20 codes bijeen gekregen.
            Ergste is dat het bijna gedaan is met bepaalde zaken en het is echt zo gemaakt dat enkel commersanten op korte tijd zoveel flessen kunnen verbruiken.
            Laat staan dat het net niet voor deze mensen bedoeld is. (Commersanten = horeca).
            Voor de gewone klant is het dus hier en daar wat bedelen.
            de commercanten gebruiken meestal kleine flesjes of flessen van 1l in glas.
            deze zouden normaalgezien NIET meedoen aan de actie...
            Mijn Blog
            D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
              de commercanten gebruiken meestal kleine flesjes of flessen van 1l in glas.
              deze zouden normaalgezien NIET meedoen aan de actie...
              Leg mij eens uit hoe een normaal gezin 150 flessen cola kan drinken op de tijd van de actie?
              Veel zullen er alvast niet zijn.
              Natuurlijk zijn er ook mensen die wat codes ronselen om er te geraken ... is niets mis mee.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X