Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

125 jaar Coca Cola-codes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 125 jaar Coca Cola-codes

Hoi hoi,

Bij deze wou ik vragen wie hier allemaal Coca Cola drinkt in flessen van 1L, 1,5L en 2L?

Aangezien Coca Cola momenteel een actie doet met codes die onderaan in de doppen staan, ben ik deze codes vol op aan het sparen!

Dus mensen die hier niet aan meedoen, en een mede-BDer een groot plezier willen doen, gelieve mij deze te mailen naar mijn account!

Alvast bedankt!
    Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience

Re: 125 jaar Coca Cola-codes

Ziehier op een fles van één liter, cola light weliswaar, geen code staan onderaan in de dop.
    Is de aktie pas begonnen ?

Comment

Is normaal gezien pas bezig van 01/04, maar de flessen zijn idd nu pas in omloop... vorige week pas de eerste flessen gezien! Er staat reclame op de fles en er staat een flesje op de dop dus als je een nieuwe lading ga kopen zou je deze wel moeten zien...
      Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door h0pper Bekijk bericht
        Is normaal gezien pas bezig van 01/04, maar de flessen zijn idd nu pas in omloop... vorige week pas de eerste flessen gezien! Er staat reclame op de fles en er staat een flesje op de dop dus als je een nieuwe lading ga kopen zou je deze wel moeten zien...
        Is inderdaad zo ... we kopen elke week cola maar nu voor de eerste keer een fles gezien met zo'n flesje op de dop. Goede timing met hun wedstrijd/actie en de verdeling van de dopjes.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Is inderdaad zo ... we kopen elke week cola maar nu voor de eerste keer een fles gezien met zo'n flesje op de dop. Goede timing met hun wedstrijd en de verdeling van de dopjes.
          Klopt

Kan je deze aub sparen voor mij? Enkel de codes in een priveberichtje sturen en ik ben u zeer dankbaar

Comment

636 keer bekeken en niemand die een code heeft voor mij?

Comment

Wij drinken hier thuis bijna geen Cola. Als ik al eens onderweg Cola koop is het een blikje. Ik kan je dus niet helpen. Ik weet niet voor wat je precies wil sparen maar misschien kan je het artikel gewoon kopen?

mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Coca Cola koop ik nooit, ik breng gewoonlijk Freeway Cola Light mee van de Lidl.
                Daar zitten geen codes bij, en de prijs is ook veel lager.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Sorry, hier ook geen Coca-Coladrinker. Buiten Lipton Ice Tea drink ik zelfs nauwelijks frisdrank...
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Hier, thuis, nog geen Coca Cola met code gezien.

Comment

De codes zitten helaas niet op blikjes ,

De codes zijn dus onderaan de doppen te vinden van de flessen vanaf 1L, de doppen zijn van bovenaf ook anders: er staat een flesje op!

Ook geldig met Cola Light & Zero !

Comment

Beetje logisch, niet..?
                        De grootste drempel van de consument is de moeite doen om met z'n flessendoppen naar z'n pc te stappen en ze in te voeren. Iemand die dan toch de moeite doet, die zal ze IMHO eerder invoeren op de site van Coca-Cola waar hij leuke geschenken voor kan verdienen, dan in een PM waar hij eigenlijk weinig tot niks aan heeft

Mvg,
                        Frederic

Comment

ik heb voldoende flessen thuis, MAAR
                          de vriendin wil zelf ook iets aanschaffen dat wel maar 8 codes kost (waarvan ik er al 5 heb)... zodra de 3 andere flessen leeg zijn, krijg jij van mij alle andere codes die ik nog in de flessen zal vinden
                          Mijn Blog
                          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Zou super zijn! Merci!

We zijn al goed op weg, krijg hier en daar een code, maar we zoeken er nog!

Comment

Zou super zijn! Merci!

We zijn al goed op weg, krijg hier en daar een code, maar we zoeken er nog!
                              zojuist de vriendin geholpen aan haar minimum aantal codes (de rest gaat ze bijbetalen)
                              dus zal de flessen opzij houden (allez, de codes dan )
                              Mijn Blog
                              D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Working...
                              X