Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrouw ziet statieven aan voor geweren !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vrouw ziet statieven aan voor geweren !

Gelezen op het Pentax-forum:

Uit de krant: Een melding van een bezorgde burger heeft tot grote consternatie geleid in het centrum.

HAARLEM - Een 41-jarige automobilist heeft dinsdagmiddag de schrik van zijn leven gekregen, toen hij in de Schalkwijkerstraat in Haarlem plotseling werd omsingeld door politieagenten met getrokken pistolen.

De agenten waren uitgerukt na een alarmerende melding over een man die mogelijk een of meer vuurwapens bij zich had. De vermeende verdachte, afkomstig uit Amsterdam, bleek echter volkomen onschuldig.

Het gaat om een cameraman, die slechts op pad was met een aantal tassen waarin statieven zaten. De man is door de agenten meegenomen naar een politiebureau om van de schrik te bekomen. ,,We hebben hem een kop koffie en welgemeende excuses aangeboden’’, aldus een woordvoerster van het korps Kennemerland.

,,Omdat er sprake was van iemand die wellicht een of meer vuurwapens in bezit had, hebben wij hem volgens een gebruikelijke procedure langs de kant van de weg gezet.’’
    Homo Sapiens Pentaxiensis

Re: Vrouw ziet statieven aan voor geweren !

Ook goed om een hartstilstand te krijgen ^^

En een reden om statieven in vrolijker kleuren te gaan verkopen
    Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Oooo boy, kom da tegen zeg, doe je tochwel de schrik van je leven op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
        Oooo boy, kom da tegen zeg, doe je tochwel de schrik van je leven op.
        Neen hoor! Ik zou onmiddellijk mijn camera op de politieagenten gericht hebben.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
          Een 41-jarige automobilist heeft dinsdagmiddag de schrik van zijn leven gekregen, toen hij in de Schalkwijkerstraat in Haarlem plotseling werd omsingeld door politieagenten met getrokken pistolen.
          De agenten waren uitgerukt na een alarmerende melding over een man die mogelijk een of meer vuurwapens bij zich had. De vermeende verdachte, afkomstig uit Amsterdam, bleek echter volkomen onschuldig.
          Het gaat om een cameraman, die ...
          Als je met zo'n schouderstatief rondloopt, zou het goed kunnen.
          Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Tja.. wat de media tegenwoordig de wereld instuurt.. geen ander doel dan de mensen bang maken. En wie bang is, ziet spoken. Maar goed dat ik wat wereldvreemd ben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
              Gelezen op het Pentax-forum:
              tja.....dat zegt genoeg hè.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik ken iemand waar ze zijn binnengevallen om een speelgoedgeweer op te halen.
                Een van de buren had gebeld dat de oudste zoon met een geweer over straat liep, het was dus een plastieken speelgoedgeweertje.

Volgens wat ik gehoord heb waren er 4 of 5 politiewagens aanwezig...
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Ook al wel eens voorgehad dat, tijdens een ochtendwandeling in de Ardennen met het statief in de armen, een vrouw verschrikt bleef staan omdat ze dacht dat ik een geweer bijhad. Die verandering van angst naar opluchting op haar gezicht was geld waard

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Neen hoor! Ik zou onmiddellijk mijn camera op de politieagenten gericht hebben.
                    Dan heb je weer de foto van je leven

Nu is DE vraag ....
                    Heb je in dat geval beter een UV filter op je lens zitten tegen eventuele kogelinslag?
                    Want als jij schiet, dan schieten ze terug heh
                    Thats how it works

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                      Heb je in dat geval beter een UV filter op je lens zitten tegen eventuele kogelinslag?
                      Want als jij schiet, dan schieten ze terug heh
                      Thats how it works
                      Zoals die amerikaanse chopper laatst wat een groepje perslui de eeuwige jachtvelden in stuurde..

Comment

Ik schrik hier niet van, het komt mij bekent voor! Mijn "werkstatief" (Manfrotto Mk2) zit in een nogal uit te kluiten gewassen statieftas (lengte: 120cm) ... ik heb het ook ooit meegemaakt dat ik op weg naar een opdracht een bouwwerf passeerde en daar letterlijk twee mannen tegen mekaar hoorde zeggen: "kijk die heeft een geweer bij".

Met die opmerking in het achterhoofd heb ik in de nasleep van de "Van Themsche"-zaak, toch maar een tijdje mijn statief open-en-bloot meegezeuld!

Comment

Mij zien ze vaak als een visser aan: ik laat ze zo wijs want dat is zeker zo veilig.

Comment

Veel mensen kennen een statief niet en veel amateurfotografen gebruiken het ook niet.
                            Canon-man. Concerten en natuur.
                            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

En wij zouden Holland annexeren .......
                              D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Working...
                              X