Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gelukkig is er nog talent in Vlaanderen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gelukkig is er nog talent in Vlaanderen

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
    Isbells of Customs zijn natuurlijk beter, maar voor mij kan Lesley niks verkeerd doen.

Tanja Dexters heb ik altijd wel een voos wijf gevonden, zeker nadat ze op tv verkondigde dat ze haar hond wegdeed omdat ze moeder werd.

De andere jongedame ken ik niet, maar ik denk niet dat dat erg is.
    Een mastino is nu ook niet bepaald een hond om bij babies te hebben he, alleja het zou gaan, maar het valt te begrijpen dat ze die kans liever niet neemt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
      Een mastino is nu ook niet bepaald een hond om bij babies te hebben he, alleja het zou gaan, maar het valt te begrijpen dat ze die kans liever niet neemt.
      Ik zou toch liever een mastino bij mijn baby hebben dan die gestoorde chihuahua die wel mocht blijven.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

tja die lekkere rosse hé
        Ja, maar tegenwoordig... die hollandse... yummie en naar het schijnt kan zij wel penalties trappen....

Comment

Het ziet er goed uit, de klank heb ik nog niet opgezet.
          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
            Het ziet er goed uit, de klank heb ik nog niet opgezet.
            Nou, maak dan je borst maar nat en ga er eens goed voor zitten. Niet te ver van je knopjes vandaan want je moet snel kunnen reageren. Of je zet hem onmiddellijk weer af en blijft verder een redelijk gezond mens, of, je laat het aanstaan en bent voor de komende tijd een jammerend en jankend wrak dat ervan overtuigd is dat hij de enige is op de wereld die het allemaal niet meer begrijpt.
            Dat is namelijk wat mij overkomen is en dat is ook de reden dat ik hier van die lange belachelijke teksten zit te schrijven die nergens op slaan. De meiden doen je gewoon iets en het duurt een tijdje voor je weer terug onder de mensen bent nadat je dit over je heen hebt laten gaan.

Waarom ze dit doen ? (ze hebben stemrecht en zien er volwassen uit dus ik neem aan dat ze minstens over een minimale hoeveelheid intelligentie beschikken)
            Van die andere 2 weet ik het niet maar Tanja Dexters is meer dan slim genoeg om een Euro op kilometers afstand te ruiken en komt daar ook rond voor uit. Zolang wij blijven betalen en applaudiseren voor haar jammerlijke podiumkunsten is zij degene die het laatst lacht. Keep up the good work, Tanja.

Groeten, Bert (en geniet er nog van)
            Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
            www.bertofotografie.be

Comment

Working...
            X