Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik heb zopas een mini-jurkje gezien. Blauwe met witte bollen. En op haar neus stonden al
enkele sproetjes. En haar lach was als de lente. Als ze met had gevraagd was ik hand in
hand met haar meegegaan. Eender naar waar. Maar dichtbij haar. Bij de lente. Of we zou-
den touwtje kunnen springen.
Misschien was het maar een eendagsvlieg. Maar ik droom haar achterna.
Ik zag een weekje geleden al een Vosje rondfladderen - denkelijk was het een zelfmoordterroristvlinder want daarna is het toch terug erg koud geworden.
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Maandag heb ik een aantal zwaluwen gezien, en de kieviten zitten ook al een paar weken terug op de weiden waar ik dagelijks langs kom als ik naar het werk fiets.
Iedereen die winterbanden heeft laten steken kan die nu terug wisselen voor zomerbanden.
De buurvrouw heb ik nog niet zien rondlopen in bikini. (Er zijn hier een paar buurvrouwen die ik liever niet in bikini zie rondlopen)
Ik heb al weken terug een gezien, vlak nadat de sneeuw weg was zag ik een in ons tuin rondfladderen. Die van jouw heeft in ieder geval meer kans op overleving.
Ik heb zopas een mini-jurkje gezien. Blauwe met witte bollen. En op haar neus stonden al
enkele sproetjes. En haar lach was als de lente. Als ze met had gevraagd was ik hand in
hand met haar meegegaan. Eender naar waar. Maar dichtbij haar. Bij de lente. Of we zou-
den touwtje kunnen springen.
Misschien was het maar een eendagsvlieg. Maar ik droom haar achterna.
Ja man,
gij kunt er wa van!
"Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"
Comment