Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

is dit nu pc advies ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: is dit nu pc advies ?

Volgens mij ging die opmerking over de versie van windows veeleer over het feit of je een home editie mag gebruiken voor professioneel gebruik.
    Uiteraard mag dat... Je moet er dan wel rekening mee houden, dat je die PC lastig in een professioneel netwerk (dus met domein-controller) zal kunnen steken.
    Heb je dat domein niet nodig, dan is er geen enkel probleem om een Home premium te gebruiken...

De nieuwe Sandy bridge processoren zijn voor hun prijs een pak sneller dan de vorige serie. Voorlopig hebben ze inderdaad dual channel geheugen, maar dat snelheidsverschil is redelijk beperkt.
    Hopelijk zal intel snel de goeie moederborden op de markt krijgen. Het foutje in de huidige is redelijk klein, maar kan behoorlijk lastig zijn...

Je hebt echt geen 2 GB nodig op je grafische kaart om een 30" scherm aan te sturen. De aansluiting moet van het juiste type zijn nl DVI dual link, en dan geraak je aan 2560x1600, de single maar aan 1920x1200.
    Last edited by polleke_cgc; 3 maart 2011, 11:43.
    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
      Processor is verouderd, er zijn nieuwe I5's en I7's die weer een stuk sneller zijn
      snipped
      ROTFL ... in december 2010 top notch cpu's .. na 8 januari "verouderd" ... OMG ... sommigen gaan wel erg scherp door de bochten ...
      Al die snullen die in januari direct een sandy bridge systeem gekocht hebben zitten nu wel met de gebakken peren he .. un mobo'ke kan terug naar afzender tot Intel zijn P67/H67 "fabricage" probleemke opgelost heeft .. geef mij dus maar een verouderde cpu, wie weet wat er in de komende weken nog opduikt aan kinderziekten! .. Nog een geluk dat de prijsstelling voor de niet-verouderde HW, globaal gezien, niet noemenswaardig gestegen is ...

verder zijn de verschillen in "snelheden" tussen het I7-8xx en I7-9xx puur arbitrair .. en ik zal mijzelf nog maar eens herhalen .. De mem controller van het I7-9xx platform, triple channel, draait stock aan 1066Mhz en die van het I7-8xx platform, dual channel, draait aan 1333Mhz stock .. gelooft ge het niet? ga kijken bij de Intel specs

.. en idd de geciteerde prijs voor de geboden HW is zeer schappelijk .. kijk naar Dredalious zijn posting .. die zit er iMHO, pal op

Comment

ik houd eraan iedereen te bedanken voor de bijdrages.
        estamos llegando
        http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

1 x Patriot DC DDR3 G-Series 2x4Gb 1333Mh ELK 9-9-9-24
          1 x Foxconn A78AX 3.0 DDR3-1333 FSB5.2GT ATX
          1 x AMD PhenomII X6 1075T 3.0Ghz AM3 6Mb Box
          1 x Case Darkline 6225-CAC11 ATX 400W/12CM/PW
          1 x LITE-ON 22X SATA DVD+/-RW Black OEM 14,750 14,750 Delete
          1 x Inno3D VGA PCI-E GT430 2Gb GDDR5 2xDVI+HDMI
          1X Western Digital 1TB 32mb Cache
          1X Cardreader
          1x Windows 7 Home premium

Prijs 800€

Extra 1TB 50€
          Of extra OCZ VertexII 60gig + beugel 120€

Waar? contact me!!
          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
          http://www.racenews.be

Comment

Mac.

L.
            http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
              Mac.

L.
              Donald's?
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik ken een professioneel grafisch ontwerper en die werkt met drie computers van den Aldi, ik denk dat het belangrijker is wat je zelf kan dan wat je computer kan.
                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                  Ik ken een professioneel grafisch ontwerper en die werkt met drie computers van den Aldi, ik denk dat het belangrijker is wat je zelf kan dan wat je computer kan.
                  Wel Sus ik ook, een goei vriendin (Roos M.) die hier in Hasselt woont.
                  Het scherm is wel van Eizo.
                  Ze doet aan product-fotografie (lekker eten ).
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                    Hij heeft er wel 3 nodig, kwestie van ene te hebben die draait.

Comment

Working...
                    X