Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kim..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kim..

Ik volg het niet echt maar mijn dochter zit te dansen
    Flickr

Comment

ik heb het ook overleefd!! Proficiat Kim!!!
      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Nu kreeg ik toch ook effe water in de ogen.
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

Comment

Mooi gedaan. Iemand die weet of ze stijgt in de ranking?

Comment

Prachtig !!! Proficiat Kim !
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Een sierlijke buiging van respect mijnentwege. Of waar een klein landje groot in kan zijn.
              En laat de criticasters maar babbelen. Wij rollen voor u wel de rode loper uit. Goed gedaan
              mevrouw.

Comment

En laat ons de Gentse An-Sophie niet vergeten die als 16-jarige het juniorentornooi gewonnen heeft!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  En laat ons de Gentse An-Sophie niet vergeten die als 16-jarige het juniorentornooi gewonnen heeft!
                  nee die vergeet ik niet hoor.
                  maar Kim Van Harte.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Schitterende prestatie!
                    http://www.myricreaties.be

Comment

Eerste set verloren, dan een goede pil, en .... op weg naar de zege.
                      Heeft ze ook al eerder gedaan dacht ik ?
                      Waarmee ik niks wil suggereren natuurlijk want in een sport zoals het tennis gebeurt zoiets natuurlijk niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                        Eerste set verloren, dan een goede pil, en .... op weg naar de zege.
                        Heeft ze ook al eerder gedaan dacht ik ?
                        Waarmee ik niks wil suggereren natuurlijk want in een sport zoals het tennis gebeurt zoiets natuurlijk niet.
                        Dat moet nogal een pilletje zijn om plots de kracht te hebben in 1min zo te veranderen.
                        Ze heeft de bal netjes tussen de lijnen gemept en ik wil niks suggeren maar het zal zeker zuiverder zijn als een Boonen op coke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          Ze heeft de bal netjes tussen de lijnen gemept en ik wil niks suggeren maar het zal zeker zuiverder zijn als een Boonen op coke
                          Die Coke van Boonen was buiten competitie en dus toegelaten.
                          Kim neemt pillen tussen 2 sets. Maar ja, in het tennis zijn de nekken en de portefeuilles omgekeerd evenredig aan de dikte van de ballen, daar wordt niks gecontroleerd en is dus ook niemand positief.
                          Het is toch ook "mens-ont-erend" dat ze méér dan anderhalf miljoen Euro verdient om gewoon tegen een balletje te kloppen. Wat zou dan "de allerslimste mens ter wereld" moeten krijgen voor zijn overwinning ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                            Die Coke van Boonen was buiten competitie en dus toegelaten.
                            Kim neemt pillen tussen 2 sets. Maar ja, in het tennis zijn de nekken en de portefeuilles omgekeerd evenredig aan de dikte van de ballen, daar wordt niks gecontroleerd en is dus ook niemand positief.
                            Het is toch ook "mens-ont-erend" dat ze méér dan anderhalf miljoen Euro verdient om gewoon tegen een balletje te kloppen. Wat zou dan "de allerslimste mens ter wereld" moeten krijgen voor zijn overwinning ?
                            jouw pilletje is percies zwaar op je maag blijven liggen.

Comment

Die anderhalf miljoen euro (of hoeveel het ook moge zijn) die Kim krijgt is dan ook geen euro meer dan Justin bij winst zou gekregen hebben.
                              (In het andere topic had je totaal geen probleem met Justin, dus het gaat je niet om het tenissen an sich en het prijzengeld, maw je schiet niet op de bal, maar op de ma....euh...tennister.)

Sportief blijven, aub, met dit soort opmerkingen is niemand gediend, je hebt gewoon "iets" tegen Kim Clijsters, het weze genoteerd, maar meer dan dat stelt je mening ook niet voor.

PS: en wie zat er in de box van Kim...jaja, de nieuwe generatie.
                              Last edited by Tink; 29 januari 2011, 18:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tink Bekijk bericht
                                PS: en wie zat er in de box van Kim...jaja, de nieuwe generatie.
                                Ik zou het bij God niet weten want niet gekeken. Ik heb wel wat beters te doen

Comment

Working...
                                X