Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

e10

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: e10

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
    Dat is het nu net. milieumaatregelen zouden verplicht moeten worden. .....
    Absoluut me akkoord want anders gaan slechts weinigen vrijwillig overstappen.
    Maar het moet dan wel een goed uitgedacht initiatief zijn en niet eentje die commercieel/financieel veel voor de regering bied en onder de noemer van 'eco' gepromoot wordt maar eigenlijk op het milieu weinig effect heeft
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Re: e10

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      kirsten,

Het Duitsland van NU is een hel voor miljoenen Duitsers.
      Niets om fier over te zijn.
      Volg de debatten op de Duitse tv
      Doe ik intens sinds die Westerwelle naast Merkel zit.

Om iets duidelijk te maken.
      De export boomt weer in Duitsland.
      En België is een grote afnemer.
      Duitsland kan het zich niet permitteren mocht er iets mis gaan met de
      euro en met Europa zelf.
      Alles daaromtrent kreeg hun volle steun.
      (denk aan Griekenland, Ierland, Spanje en Portugal)
      En waarom?
      De rommel die ze exporteren moet ergens naartoe he.
      Momenteel zijn die zich aan 't verrijken op kap van de armere landen
      en op kap van miljoenen Duisters zelf die in de armoede zitten.
      En dan vind je hier nog een paar "grote monden"
      die ons wijsmaken dat we naar de buurlanden moeten kijken.
      Kirsten laat ze hier maar onderhandelen

En die stickers veranderen bijna niks aan de auto's zelf.
      Ze brengen verschillende steden veel geld op.

Voor het uit de hand loopt: iedereen zou een keertje naar "Het Verlossende Woord"
      van Freek moeten kijken waar hij het heeft "over een man die de ganse dag
      door het raam kijkt"
      Je hoeft het mij niet te vertellen, ik ken persoonlijk genoeg Duitsers (heb veel vrienden en vriendinnen ginds) dus ik ken de problematiek van de Duitse burgers.

Ze willen ook niks liever dan hun Duitse Marken terug invoeren, daarmee stonden ze financieel zoveel sterker als met de huidige euro trash.

Ja, die stickers brengen zeker veel geld op, geld dat in mijn ogen goed gespendeerd wordt, kijk maar eens naar hun infrastructuur zowel in de grootsteden als daarbuiten.
      Ik zie het ginds nog niet snel gebeuren dat na een strenge winter het ganse wegdek aan flarden is gereden door het overtollige strooizout, of wanneer de temperaturen stijgen tijdens de zomermaanden het wegdek loskomt door de hitte.

België is een grote afnemer, eigen schuld dikke bult want onze eigen economie stort als een kaarten huisje in mekaar. Veel multinationals druipen stukje bij beetje af zodat weeral een hoop mensen op straat komen te staan.
      Terwijl ze in Duitsland voor hun eigen "inkomen" en burgers zorgen, door hun eigen merken te produceren (auto's) en zelf te consumeren zodat ze minder afhankelijk zijn van import.

Laat de vijgen in Brussel dus nog maar rustig een halfjaar onderhandelen ja...
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Working...
      X