Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
    puur smaak
    echt eten kan ook super super lekker zijn hoor, maar de macdo smaakt mij gewoon beter. De ervaring speelt misschien ook mee.
    Je lichaam is gewoon verslaafd aan de calorie en suikerrush die je krijgt van die vetbommen in je mond te proppen Nicotine - effect.

Ik voel mij zelden op mijn gemak in een restaurant, ik ga ook helemaal niet graag op restaurant en hoe sjieker het wordt, hoe meer ik mij op mijn ongemak voel. Geef mij maar afhaal macdo voor den TV in de zetel, niets zo gezellig!en dat heeft niets met asociaal zijn te maken. En trouwens voor den tv in de zetel nog steeds liever macdonalds dan een echte restaurant maaltijd
    etentjes met zakelijk karakter en feesten dat is iets anders, maar zo gewoon op restaurant gaan om te eten, brrr
    Wel een beetje serieus scheef idee van "eten". OFWEL op sjiek & duur restaurant met een zakelijke karakter, ofwel vettig en ongezond McDonalds. Alsof er tussen in niets bestaat? Zelf koken met verse ingrediënten? Zelf iets "vettigs" in elkaar steken. Vrienden of vriendinnen die koken etc....? Nee?

enneh, macdo is een pak goedkoper als op sjiek restaurant waar ze 'echt eten' serveren
    Ook hier weer: er zijn heus nog wel alternatieven. Waar je meer vitaminen en koolhydraten krijgt voor je geld. Zelf iets maken of iets gaan eten bij bijvoorbeeld een Thai wok... goedkoper dan Mcdonalds.

dingen zoals fastfood worden gemaakt omdat het makkelijk te eten is, maar vooral omdat het gewoon lekker is. Sommigen storen zich aan de onverfijnde smaak of het vettige karakter, en anderen storen zich eenvoudigweg aan het imago van fastfood waardoor ze het als marginaal bestempelen. Kan mij toch allemaal niet schelen, ik vind het superlekker
    Hmm. Fastfood is gemaakt om met zo weinig mogelijk kosten, zo veel mogelijk geld te verdienen. Daarom is het zo ongezond, daarom zitten er weinig vlees in hun vlees. Daarom zitten er veel bewaringsmiddelen in, etc... Het imago is niet marginaal, het imago is op zijn Amerikaans uitbuiten van de klant en ze verblinden en verbinden door belofte van caloriërush en "prettige ervaring". Hoe jonger ze de klanten binden, hoe beter. Kijk naar jouw geval

In de EU is het gelukkig wat meer gereglementeerd, maar bijvoorbeeld in de VS is het ongelofelijk wat ze de mensen de strot induwen. Als je beetje opzoekt, zie je dat de schandalen daar bij bosjes in de media vallen. Daarom eet ik nooit - puur uit principe in een fastfood keten. Gelukkig ben ik omringt door mensen die hetzelfde denken, maakt het iets praktischer

Ik ben geen groene fundamentalist, maar ik ga liever om een pak frieten - vers gesneden - bij Jozef op de Vrijdagsmarkt, dan bij een multinational die één van de grote oorzaken is van de ontbossing van het regenwoud en mij alleen bucht op mijn bord legt.

Comment

Gisteren zelf Asperges à la Flamande klaargemaakt. Twee bussels: 8 euro, Twee eitjes: 1 euro, Botersausje, 0,50 euro, Platte peterselie uit de tuin: 0,001 euro, 200 gr. verse garnalen (zelf pellen) 4 euro, Totaal: 13,50 euro voor een supermaaltijd voor 2 personen. Om vingers en duimen van af te likken. Dat is nog geen 7 euro per persoon. Als ik mij niet vergis is dat de prijs van een McDonalds menu.
      Neen, geef mijn portie McDonalds dan maar aan Fikkie.

PS. Vandaag staat er op het menu (2 personen) Varkenshaasje met gebakken nieuwe aardappeltjes en gewokte mix van groenten. Foodkost per persoon: 5,50 euro.
      EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
        Je lichaam is gewoon verslaafd aan de calorie en suikerrush die je krijgt van die vetbommen in je mond te proppen Nicotine - effect.
        hmm dat zou mij verbazen. soms gaan er maanden voorbij zonder MacDonalds dat ik er niet eens aan denk en dan ineens besef van, hé tis al weer zo lang geleden, ik ga nog eens gaan

Wel een beetje serieus scheef idee van "eten". OFWEL op sjiek & duur restaurant met een zakelijke karakter, ofwel vettig en ongezond McDonalds. Alsof er tussen in niets bestaat? Zelf koken met verse ingrediënten? Zelf iets "vettigs" in elkaar steken. Vrienden of vriendinnen die koken etc....? Nee?
        mijn vergelijking tussen sjiek en duur VS macdo kwam er naar aanleiding van een commentaar die insinueerde dat ik geen "echt lekker" eten kende...
        heb ik niet genoeg gezegd dat ik alle andere eten evenals lekker vind, dat ik niet zo heel veel macdonalds of fastfood eet en dat ik niet graag op restaurant ga. Wat denk je dan, dat ik de resterende 29 dagen van de maand niet eet?
        elke werkdag kook ik samen met mn vriendin (of zij alleen als ik later werk) ons eigen potje, altijd lekker en (meestal) gezond

Ook hier weer: er zijn heus nog wel alternatieven. Waar je meer vitaminen en koolhydraten krijgt voor je geld. Zelf iets maken of iets gaan eten bij bijvoorbeeld een Thai wok... goedkoper dan Mcdonalds.
        ik heb toch nooit gezegd dat er geen alternatieve zijn? er zijn talloze alternatieven, maar waarom niet kiezen voor macdo als ik dat het lekkerste vind. als het voor zulk sporadisch gebruik is, kijk ik heus niet naar de gezondheid van de maaltijd maar dan wint het lekkerste. En ik ga heus ook wel eens een pizza halen, frieten halen of een durum eten... still, niets boven macdonalds

hmm dat zou mij verbazen. soms gaan er maanden voorbij zonder MacDonalds dat ik er niet eens aan denk en dan ineens besef van, hé tis al weer zo lang geleden, ik ga nog eens gaan

Hmm. Fastfood is gemaakt om met zo weinig mogelijk kosten, zo veel mogelijk geld te verdienen. Daarom is het zo ongezond, daarom zitten er weinig vlees in hun vlees. Daarom zitten er veel bewaringsmiddelen in, etc... Het imago is niet marginaal, het imago is op zijn Amerikaans uitbuiten van de klant en ze verblinden en verbinden door belofte van caloriërush en "prettige ervaring". Hoe jonger ze de klanten binden, hoe beter. Kijk naar jouw geval
        waarom is het uitbuiten? ik vind het lekker en ik weet goed genoeg dat het super ongezond is... voor mij is het een prettige ervaring
        ik zie niet in op welke manier ik uitgebuit word.

Als je beetje opzoekt, zie je dat de schandalen daar bij bosjes in de media vallen. Daarom eet ik nooit - puur uit principe in een fastfood keten. Gelukkig ben ik omringt door mensen die hetzelfde denken, maakt het iets praktischer
        het is misschien grof, maar daar ben ik echt wel 100% overschillig over. Fastfood weigeren uit principe vind ik even belachelijk als een vegetariër (pas op, ik heb er wel enorm veel respect voor en ik ga er niet tegenin noch ga ik daarover discussiëren, maar dat is mijn mening, simpelweg, dus maak er aub (op de knieën) geen gedonder in Keulen van)

Ik ben geen groene fundamentalist, maar ik ga liever om een pak frieten - vers gesneden - bij Jozef op de Vrijdagsmarkt, dan bij een multinational die één van de grote oorzaken is van de ontbossing van het regenwoud en mij alleen bucht op mijn bord legt.
        daar ben ik helemaal niet akkoord mee. Julien in de Overpoort ja

en pleazzzzzz kunnen we ermee ophouden om altijd maar redenen voor discussie te zoeken waar er eigenlijk geen zijn... En in het vervolg, als je zulke reacties uit (verslaafd zijn, scheef idee van eten, nooit normaal eten, insinueren dat ik geen alternatieven dan macdo ken, insinueren dat Jozef op de Vrijdagsmarkt betere frieten bakt dan Julien in de Overpoort ...) zorg er dan voor dat je weet waarover je spreekt terwijl je zulke beschuldigingen eruit flapt

sorry maar voor de zoveelste keer (ja, echt de zoveelste keer) stop met dingen te insinueren die totaal niet waar zijn! (julien vs jozef laat ik open, das eigen smaak)
        Last edited by Matthias; 2 juni 2010, 14:27.
        5DmkIII en wat glas

Comment

Turkse pizza's vd sleepstraat zijn anders ook wel de maks!

goedkoop, snel klaar en lekker!

Enkel jammer dat ze er vaak eieren op kwakken.

Comment

sorry maar voor de zoveelste keer (ja, echt de zoveelste keer) stop met dingen te insinueren die totaal niet waar zijn! (julien vs jozef laat ik open, das eigen smaak)
            Dat hamburgers uit de McDonalds het beste eten ter wereld is , is ook niet waar. Dat jij dat het lekkerste eten ter wereld vind dat is je goed recht, maar verwacht je dan wel aan wat ironische tegenwind hé. Ik zie dat je project Ingenieur bent. Volgens mij zijn dat mensen die toch wat kunnen hebben op het gebied van wat intellectuele spielerei. Blijkbaar niet dus. Spijtig.
            EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

een keer in zo,n keten gegeten nooit meer.
              het enige wat groot was, was de cola.
              maar als je de reclameborden moet geloven, ist zo groot dat je er moeite mee zou moeten hebben het geheel op te eten.
              zware tegenvaller hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                Dat hamburgers uit de McDonalds het beste eten ter wereld is , is ook niet waar. Dat jij dat het lekkerste eten ter wereld vind dat is je goed recht, maar verwacht je dan wel aan wat ironische tegenwind hé. Ik zie dat je project Ingenieur bent. Volgens mij zijn dat mensen die toch wat kunnen hebben op het gebied van wat intellectuele spielerei. Blijkbaar niet dus. Spijtig.
                goh ja, je hebt spielerei en onterechte beschuldigingen die, ik maak daar toch wel een onderscheid. Het is toch vrij logisch dat ik het niet leuk vind als iemand zegt dat ik verslaafd ben aan macdonalds en dat ik niets anders ken, terwijl niets minder waar is.

imo is niet alles wat caleido zei ironisch. Alles tot voor post 31 is inderdaad ironisch, onschuldig en grappig en daar doe ik graag mee mee.

ik maak geen verwijten, ik vraag caleido gewoon duidelijk genoeg om te stoppen met onterechte beschuldigingen, is dat volgens jou echt teveel gevraagd?

als ik insinueerde dat macdonalds het beste ter wereld is tout cours voor iedereen, mijn excuses. Maar mij lijkt het vrij vanzelfsprekend dat zulke uitspraken enkel over mijn smaak gaan, ik kan toch niet zeggen wat anderen het lekkerste eten vinden

ik zie niet meteen in wat mijn beroep ermee te maken heeft. Er zijn gewoon een paar dingen waarvan ik enorm snel op mijn paard te krijgen ben, en bovenstaande hoort daarbij. Iemand die in de bedrijfswereld dingen over mij zegt die ongefundeerd en fout zijn, ga ik dat ook niet links laten liggen.

om nog even terug te komen op het imago van MacDonalds. Als ik zeg dat ik MacDonalds het lekkerste ter wereld vind, ook al eet ik het vrij zelden, maakt mij dat meteen iemand die niets anders kent en verslaafd is. Zegt dat niet genoeg over het imago van MacDo?

effe genoeg gediscussieerd?
                5DmkIII en wat glas

Comment

Gisteren zelf Asperges à la Flamande klaargemaakt. Twee bussels: 8 euro, Twee eitjes: 1 euro, Botersausje, 0,50 euro, Platte peterselie uit de tuin: 0,001 euro, 200 gr. verse garnalen (zelf pellen) 4 euro, Totaal: 13,50 euro voor een supermaaltijd voor 2 personen. Om vingers en duimen van af te likken. Dat is nog geen 7 euro per persoon. Als ik mij niet vergis is dat de prijs van een McDonalds menu.
                  Neen, geef mijn portie McDonalds dan maar aan Fikkie.

PS. Vandaag staat er op het menu (2 personen) Varkenshaasje met gebakken nieuwe aardappeltjes en gewokte mix van groenten. Foodkost per persoon: 5,50 euro.
                  super
                  zulke dingen doe ik ook regelmatig, losstaande van mijn voorliefde voor fastfood (behalve dan de peterselie uit de tuin aangezien ik geen tuin heb )
                  ga jij dan niet af en toe eens zondigen in een frituur of fastfoodketen?
                  5DmkIII en wat glas

Comment

Een frituur dat is niet zondigen, dat is folklore.

Comment

en nog steeds niemand die kan zeggen hoe de Pizza Hut pizza's worden klaargemaakt?
                      5DmkIII en wat glas

Comment

The search engine that helps you find exactly what you're looking for. Find the most relevant information, video, images, and answers from all across the Web.

Comment

aha, in my face gelijk ze zeggen (google, of hier yahoo, is je vriend)
                          5DmkIII en wat glas

Comment

super
                            zulke dingen doe ik ook regelmatig, losstaande van mijn voorliefde voor fastfood (behalve dan de peterselie uit de tuin aangezien ik geen tuin heb )
                            ga jij dan niet af en toe eens zondigen in een frituur of fastfoodketen?
                            Vorige week nog een hamburger van McDonalds (cheesburger) gegeten samen met mijn dochter. En we eten zeker een paar keer per maand lekkere frieten van de frituur hier in de straat. Maar ik eet veel liever "echt" voedsel. Vers en zeker nooit uit een blik. We eten ook vaak vis. Van bij de visboer welteverstaan. Nooit (meer) uit de supermarkt.
                            Ik had het even over je beroep omdat ik eerlijk gezegd eerst dacht dat je ofwel piepjong was of dat je anders hier met onze voeten aan het spelen was. Maar toen bleek dat je het ernstig meende van dat beste eten ter wereld (geef toe dat kan zo uit een kindermond komen) ben ik even gaan kijken op je profiel. En ja, als ik dan lees dat je ingenieur bent, dan verwacht ik van zo iemand dat hij toch wat zichzelf kan relativeren. Niemand "valt" je hier aan hé. Net zomin iemand je zal "aanvallen" als je op restaurant gaat eten. Ik denk dat het te maken heeft met je zelfbeeld.
                            Last edited by weebee; 2 juni 2010, 15:39.

Comment

Vorige week nog een hamburger van McDonalds (cheesburger) gegeten samen met mijn dochter. En we eten zeker een paar keer per maand lekkere frieten van de frituur hier in de straat. Maar ik eet veel liever "echt" voedsel. Vers en zeker nooit uit een blik. We eten ook vaak vis. Van bij de visboer welteverstaan. Nooit (meer) uit de supermarkt.
                              Ik had het even over je beroep omdat ik eerlijk gezegd eerst dacht dat je ofwel piepjong was of dat je anders hier met onze voeten aan het spelen was. Maar toen bleek dat je het ernstig meende van dat beste eten ter wereld (geef toe dat kan zo uit een kindermond komen) ben ik even gaan kijken op je profiel. En ja, als ik dan lees dat je ingenieur bent, dan verwacht ik van zo iemand dat hij toch wat zichzelf kan relativeren. Niemand "valt" je hier aan hé. Net zomin zal iemand je zal "aanvallen" als je op restaurant gaat eten. Ik denk dat het te maken heeft met je zelfbeeld.
                              alé dan
                              tis waar dat ik vaak op veel onbegrip stoot als ik zeg dat ik MacDonalds het allerlekkerste eten vind, maar het is nu eenmaal zo tot ik iets beter tegenkom, of tot ik het effectief beu ben. Sommige mensen kunnen dat niet vatten maar ik geef toe dat mijn eerste reacties hier ook wel wat exuberant waren, maar daar dient de chit chat voor, om er af en toe eens goed op los te zeveren...

Ik ben nu niet bepaald bang van mensen die me gaan aanvallen op restaurant, maar tis wel zo dat ik mij eenvoudigweg niet op mijn gemak voel, op een stoel aan een tafel (ik eet thuis altijd al zittend, zelden aan tafel), tussen allemaal andere onbekenden die aan het eten zijn, ik ben daar niet voor en tis ook wel zo dat ik van nature nogal hevige defensieve reacties (=agressief reageren dus) kan uiten, vraag maar aan mn ouders die meer dan genoeg tijd bij de leraar hebben gespendeerd om mijn abnormaal gedrag te bespreken
                              5DmkIII en wat glas

Comment

En ja, als ik dan lees dat je ingenieur bent, dan verwacht ik van zo iemand dat hij toch wat zichzelf kan relativeren. Niemand "valt" je hier aan hé. Net zomin iemand je zal "aanvallen" als je op restaurant gaat eten. Ik denk dat het te maken heeft met je zelfbeeld.
                                dokter, ik heb gisteren een rare droom gehad, kan je me uitleggen wat hij betekent?
                                nee serieus, merci om mij erop te wijzen dat ik inderdaad iets te hard reageerde
                                5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
                                X