Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Samsung-laptops ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ervaringen met Samsung-laptops ?

Ik ben vandaag op prospectie geweest voor een laptop.
    Enkele winkels stellen de Samsumg (R530 - JS06, 15,6" ) voor als dé betere van de klas. Verkopers verkiezen hem zelfs boven Toshiba en Compaq. Dit niet in één winkel, maar in meerdere.

De Led-technologie zou de moeite zijn.

Hebben jullie ervaringen met Samsung als computermerk ? Is het aan te raden ?

Alvast dank ....

D
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Re: Ervaringen met Samsung-laptops ?

Laptops is vooral geluk hebben denk ik. Was ook een beetje aan het kijken en op hun netboek vond ik het klavier bijvoorbeeld heel aangenaam. Het is deze week nog op Volt geweest. Je kan best je investering beschermen door 3 jaar garantie te nemen op laptops tenzij het ding belachelijk goedkoop is en je het ding liever wil vervangen na de basisgarantie.

Comment

Je moet idd geluk hebben met je laptop, zelf heb ik een Toshiba P100-108 die er na 40 maanden de brui aan gaf...Videokaart om zeep, herstelling 400€. en 4 maanden uit garantie. Dat ding heeft toen 1500€ gekost incl 3jaar garantie.
      Wat Samsung betreft hoor ik veel goeds, al zijn ze nog niet zo heel lang op de Belgische markt. Binnen een jaar of twee gaan we hier meer van weten.
      (heb den Toshiba door deze vervangen, vandaag gaan halen, twee jaar garantie en iedere dag dat hij langer meer gaat is meegenomen)
      Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Ik gebruik nu zo'n anderhalf jaar een Samsung R710. Ik ben er super te spreken over: hij is goed gebouw, erg stevig. Goed scherm en ook een behoorlijke accu. De volgende zou zo weer een Samsung worden, als er tenminste geen Apple komt.

Groeten van Willem
        Gemiddelde van mijn body's: Nikon E137.5
        Gemiddelde van mijn objectieven: Nikkor 73mm F2.27
        Gemiddelde van mijn flitsers: Nikon SB-700

Comment

Working...
        X