Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vieren jullie valentijn ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vieren jullie valentijn ?

"Bij ons is het alle dagen Valentijn!"
    Dat vind zo mogelijk ik nog zeemzoeter en clichématiger dan Valentijn zelf...

Wij zijn gisteren een dagje naar Parijs gegaan, maar eigenlijk omdat het mijn verjaardag was. En nu is mijn vriend weg tot maandagavond, dus geen Valentijn hier. Maar we vieren dat nooit eigenlijk
    Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Valentijn vieren? Is dit geen wettelijke verplichting dan? Zoals gaan stemmen? Doemme ze hebben mij toch altijd weer liggen, die vrouwen....
      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Hier (Oilsjt O-Vl) wordt er nu niet gedacht aan "valentijn"...'t es carnaval...
        De Baby-boom binnen enkele maanden zal wel op Valentijn gestoken worden maar .....er zal wel een ander ietsje tussen gezeten hebben.....
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
          Hier (Oilsjt O-Vl) wordt er nu niet gedacht aan "valentijn"...'t es carnaval...
          De Baby-boom binnen enkele maanden zal wel op Valentijn gestoken worden maar .....er zal wel een ander ietsje tussen gezeten hebben.....
          Den drank ...
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Wij waren eergisteren 28 jaar getrouwd , voor er valentijn gevierd werd , wij hebben sowieso gefeest maar niet voor valentijn , ( valt mij de laatste jaren wat tegen om deze periode een bloemetje mee te pakken , dank zij die Valentij hype kunnen ze alles weer wat duurder verkopen ( ik weet het , de markt bepaalt de prijs)
            grts Dewiene
            Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Comment

Ik heb deze morgen een pakje gevonden, maar zit helaas met lege handen thuis. Heb haar wel vrijdag een cadeautje gegeven zomaar. Weet niet of dat genoeg gaat doorwegen

-c

Comment

Ik heb geen geheime liefde......daar is dat toch eigenlijk voor bedoeld

Comment

wij vieren vooral de dag erna, dan zijn we weer een jaartje langer samen

Comment

Wij zijn vrijdag iets gaan eten voor onze Valentijn ... omdat we gewoonlijks de vrijdag iets kleintjes gaan eten hebben we het nu wat uitgebreider gedaan.
                    Trouwens, als je bij hetzelfde restaurant zaterdag of zondag ging eten was alles 30 à 50% duurder met als excuus "Valentijnmenu".
                    En wat maakt het uit dat het die dag is of niet, het is alle dagen Valentijn.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Working...
                    X