Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mag ik mij aub eens kwaad maken?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mag ik mij aub eens kwaad maken?

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Ja Pol, en dan nog ben je er aan, is eigenlijk 40,3399, als het om grote bedragen gaat, ik zou van die spanjaard met zijn 126.000.000 € al die 33,99 eurocent willen krijgen, is nog meer dan 4.000.000 oude befkes.
    42.827.400 is idd meer dan 4.000.000

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dennis_l Bekijk bericht
      wat je ook kan proberen: probeer van iemand anders die er terwijl stond een ticket te krijgen die het uur van de boete overschreed
      je kan dan aantonen dat je betaald hebt.
      ze zullen dan wel zeggen dat ze een foto hebben dat er geen ticket voor de ruit lag, maar dat briefje kan altijd naar beneden gevallen zijn he
      Vergeet dat maar... Mijn ticketje is ooit ondersteboven gewaaid bij of voor het dichtgooien van het portier (dat zag ik pas toen ik terugkwam en me boos maakte over de boete onder de ruitenwisser...). Ik ben daar toen mee naar 't bureau gegaan om te laten zien dat ik wel betaald had maar nee hoor... "dat kan u nu ook van iemand anders geleend hebben hé" was het antwoord...
      Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
      vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

het is geen boete, het is de rekening voor lang Parkeren !

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

"dat kan u nu ook van iemand anders geleend hebben hé" was het antwoord...
          een echte maffiamentaliteit !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
            42.827.400 is idd meer dan 4.000.000
            Sorry een nulletje gemist. ben niet gewoon met zulke grote bedragen te werken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wAckO Bekijk bericht
              Vergeet dat maar... Mijn ticketje is ooit ondersteboven gewaaid bij of voor het dichtgooien van het portier (dat zag ik pas toen ik terugkwam en me boos maakte over de boete onder de ruitenwisser...). Ik ben daar toen mee naar 't bureau gegaan om te laten zien dat ik wel betaald had maar nee hoor... "dat kan u nu ook van iemand anders geleend hebben hé" was het antwoord...
              Als ik dagelijks op die betalende parkeerplaats sta, mag ik dan al mijn vorige tickets zichtbaar laten liggen? Heb ooit iemand gezien die er meerdere tientallen uitgestald had.

Henri
              lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                Als ik dagelijks op die betalende parkeerplaats sta, mag ik dan al mijn vorige tickets zichtbaar laten liggen? Heb ooit iemand gezien die er meerdere tientallen uitgestald had.

Henri
                Ik zat aan drie betaalde bonnetjes zal nog een paar keer moeten teruggaan eer ik aan tientallen kom. De vraag is, heeft het geholpen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                  Dus het is niet zo dat ze je na de eerste boete voor de rest van de dag gerust laten?
                  Ik ben een leek op parkeerboetegebied. Nog nooit eentje gehad (andere boetes jammer genoeg wel).
                  Hier in Lochristi 'stad' ben ik nog geen parkeermeter tegengekomen.
                  In grotere steden parkeer ik altijd ondergronds. Moet ik mijn horloge niet in 't oog houden.
                  Het is dus echt geen boete maar een halvedagtarief ... als je er zo eentje in de voormiddag krijgt en je blijft staan dan kunt ge er inderdaad nog eentje in de namiddag krijgen ook. Probeer het eens uit in Leuven en je zal het op één dag al geleerd hebben.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Gedeleted wegens een beetje "over"

((( 't ging over de Berlijnse muur die naar de verkeerde kant gevallen was. Maar dat doet hier niets terzake.))))

Jouw dienaar
                    Skitch
                    Last edited by Skitch; 12 mei 2009, 22:45.
                    "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                    Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Tja, 't is algemeen geweten dat ge hier in 'de oudste, de stoutste, de wijste der steden' uw ... niet moogt keren zonder parkeerticket op uw dashboard of ge staat erop!

Ik zou in elk geval de raad van Pol opvolgen, en eens gaan kloppen in 't kantoor van die parkingsoldaten... Is in de Burchtstraat. Ge kunt nooit weten dat ze in een goeie bui zijn.

Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Het is dus echt geen boete maar een halvedagtarief ... als je er zo eentje in de voormiddag krijgt en je blijft staan dan kunt ge er inderdaad nog eentje in de namiddag krijgen ook. Probeer het eens uit in Leuven en je zal het op één dag al geleerd hebben.
                        Inderdaad, ik heb er een paar weken geleden een gekregen ik Knokke, en er stond duidelijk op "prijs van een dagticket" , wij parkeerden daar reeds jaren gratis, wegwerkzaamheden, en automaten geplaatst, en natuurlijk let je daar dan niet op.

Ik heb jaren geleden eens zelf zo een automatisch draaiende parkeerschijf gemaakt, met een binnenwerkje van een oude kwartswandklok, stond altijd juist, en je moest er niet aan denken.

Nu hebben de chinesen dat wel op de markt gebracht zeker, en is het natuurlijk verboden. maar ik heb er jaren in stilte van genoten in blauwe zones, je kent de spreuk van een gestolen appeltje is altijd beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                          Hier is het direct een ganse dagtarief van 12.5 €. Je zou zeggen, dat valt nog mee. Inderdaad vergeleken misschien met andere steden. Maar 12.5€ is voor mij nog altijd 500 oude BF'kes. Had je er in de tijd van de BF'kes 500 moeten neertellen dan was dat wellicht nog zwaarder aangekomen dan 12.5€.
                          Onlangs in Brussel +- een half dagske officiëel geparkeerd, bij het buitenrijden van de parking 13€ af te dokken.
                          Enkele jaren geleden eens een volle dag in Leuven geparkeerd ... meer dan 20€ af te dokken.
                          Vroeger ... héél lang geleden toen er nog parkeermeters met muntstukken in Brussel stonden, da's dus ongeveer 20 jaar geleden, dan was het 500BEF als je de parkeermeter niet voorzien had van een muntstukje.
                          Ook aan de kust eens een parkeermeter vergeten bijvullen op een zondag, ik dacht dat je zoals bijna overal op zondag niet moest betalen. Verkeerd gedacht want dit heeft me toen 1000BEF gekost.
                          Als ik dan vergelijk, dan is die 12,5€ voor een halve of hele dag niet echt veel t.o.v. die 500 of 1000BEF 20 jaar geleden.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

In Amsterdam dagje parkeergaraga: min. 25€ en dan zit je nog niet in 't centrum.
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

In Boekarest parkeer je 'm gewoon op straat. En dan stuurt de plaatselijke crimineel zijn zoontje om "protectiegeld" te vragen.

Als je niet betaalt vind je na een dag een wagen zonder ruiten of wielen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                                Gaat een mens eens naar de bibliotheek...
                                Blijft mijn muntstuk van 1€ door de parkeermeter vallen...
                                Zie ik, mede omdat het plein openligt door grote werken, geen andere parkeermeter in de buurt...
                                Druk ik dan maar af voor 15minuten gratis parkeren...
                                Blijf ik door kiezen, het aanmaken van lidkaart, terugleggen van de teveel ontleende cd's 10 minutjes langer weg dan ik mocht...
                                Vind ik een boete van 12€ onder de ruitenwisser...
                                Begin ik stilletjes aan (nuja, nogal plots eigenlijk) te koken van woede
                                Rijd ik 20 minuten het stad rond op zoek naar die wandelende-parkeer-nep-flik
                                Vind ik dit stuk-*******[sencuur] ****** (gelukkig) niet...
                                Haal ik (gelukkig) het avondnieuws niet wegens opzettelijk toebrengen van morele schade en wie weet ook wel van slagen en verwondingen...

Gezien ik die meneren en mevrouwen regelmatig ook zie foto's maken, misschien dat er een lezer dit "beroep uitoefent"
                                (als je dat dan al zo kan noemen ) zodat ik alsnog mij kan afreageren... eventueel via pm?

Een mens mag zich toch eens goed kwaad maken zeker, of moet je daar ook per 15 minuten voor betalen soms?
                                goed nieuws:
                                er zijn nieuwe regels.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                                X