Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

leeftijd BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: leeftijd BD

als ik zo de comments lees en iedere dag naar de vermelde verjaardagen kijk onder op de startpagina, denk ik dat de gemiddelde leeftijd hier op BD, rond de 40 jaar zit.
    misschien zelfs eerder er boven dan er onder!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      als ik zo de comments lees en iedere dag naar de vermelde verjaardagen kijk onder op de startpagina, denk ik dat de gemiddelde leeftijd hier op BD, rond de 40 jaar zit.
      grt,bouk.
      Dan zal ik ook maar even BD "verjongen"
      Ik loop nog maar 21 jaartjes over deze aardklot, maar geen nood hoor, ik ben ook van plan om ouder te worden dus nog even en ik ben even oud

Comment

Die gemiddelde leeftijd, is dat met inbegrip van de tanden ?
        Euh, er wordt beweerd dat je vlot begint te lezen als je 10 à 12 jaar bent
        Nu, ik heb het nog altijd moeilijk met het volgende:
        hhsdfijjqsfqsduhh kdskoeh djqkskd fizfh shjawbcbvozerjsddf qdfnjpetkùqù nqdj bcqljjdiithjqmdùroiqn n
        Dus ...
        Ik vermoed dat hiermee de gemiddelde leeftijd wel wat zakt
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          grt,bouk.
          De 40 jariggen hebben gemiddeld ook 20 jaar of meer gewerkt denk ik dus zullen wel de grootste doelgroep zijn met deze dure hobby. je moet het tenslotte ook allemaal kunnen opbrengen he?

Pasop begrijp mij nie verkeerd he want die daarboven zitten ook nog he...
          Maar ik denk ook dat er nog veel meer jongere zitten wat zeker voor de kunstgerichte fotos geen slechte zaak is..
          Ik zie nog niet een 20 jarige smorgens om half zeven zijn bed uitkomen om in de bos of op aan een meer in de mist wat shoots te gaan doen.. Zij zullen veel liever uitslapen van hun nachtelijke escapades.
          Maar ik denk dat het gemiddelde hier rond de 35 jaar ligt.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

kijk eens naar de gemiddelde leeftijd van de jarigen vandaag.
            Van Harte allemaal.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De gemiddelde leeftijd van de jarigen van vandaag is 45, 11. Ik vermoed dat als je een tiental willekeurige steekproeven doet, je een goede benadering van de BD gemiddelde leeftijd zult vinden. Zoals als "regression toward the mean" als ik me nog iets van mijn statistische kennis kan herinneren.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                De 40 jarigen hebben gemiddeld ook 20 jaar of meer gewerkt denk ik dus zullen wel de grootste doelgroep zijn met deze dure hobby. je moet het tenslotte ook allemaal kunnen opbrengen he?

Pas op begrijp mij niet verkeerd he want die daarboven zitten ook nog he...
                Maar ik denk ook dat er nog veel meer jongere zitten wat zeker voor de kunst-gerichte foto's geen slechte zaak is..
                Ik zie nog niet een 20 jarige 's morgens om half zeven zijn bed uitkomen om in de bos of op aan een meer in de mist wat shoots te gaan doen.. Zij zullen veel liever uitslapen van hun nachtelijke escapades.
                Maar ik denk dat het gemiddelde hier rond de 35 jaar ligt.
                Ben ik het mee eens
                Het foutje die ik maak is dat ik denk dat beginners hier meestal jeugdigen zijn...
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Er zijn er hier die zich ZEER SPECIAAL vinden. Dus die mag je niet meetellen bij de gemiddelden. Ook hun leeftijd niet.
                  Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                  Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                    Waarom niet? Tot nu toe heb ik al 26 leeftijden gehad, het gemiddelde daarvan kan je toch perfect berekenen...
                    'k Ben 59,'k voel me 40 en als ik morgen sterf ben ik toch 95 geworden.
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Jos, Theo en Pol halen hier duidelijk het gemiddelde goed naar boven ... en antoine200 begint ook al goed mee te helpen.
                      En als nu eens het verstand met de jaren kwam he VerSeg
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                        Er zijn er hier die zich ZEER SPECIAAL vinden. Dus die mag je niet meetellen bij de gemiddelden. Ook hun leeftijd niet.

Als je onder ZEER SPECIAAL bedoelt degenen die hun geboortedatum niet (volledig) invullen in hun profiel, dan hoor je er zelf bij, VIM!
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

hallo 50 plussers; meld jullie alstublieft. De broekies zijn de macht aan het overnemen.
                          en BOUK, je hebt dit in gang gezet, nu draag je hiervoor ook de volle verantwoordelijkheid. ALs ik in je profiel zie wat je allemaal al hebt gedaan dan moet je al minstens een eeuw oud zijn. Dus, kom op, laat zien dat je al minstens zo oud bent als ik en help je leeftijdgenoten (andere 50 plussers) om het wankele evenwicht te herstellen. Of, nog beter, in ons voordeel te doen omslaan.
                          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                          www.bertofotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                            Als je onder ZEER SPECIAAL bedoelt degenen die hun geboortedatum niet (volledig) invullen in hun profiel, dan hoor je er zelf bij, VIM!
                            Bij vélé families is "Vim" nog altijd in....
                            (moeilijk mopje?)
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

wil dat mijn leeftijd zichtbaar wordt, maar krijg dit:
                              You did not enter the correct format for the Welke letter? field. Please read the field description for the expected format.
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Bij vélé families is "Vim" nog altijd in....
                                (moeilijk mopje?)
                                Niet voor mensen van "onze" leeftijd, Theo!

Comment

Working...
                                X